quote:
Had je iets anders in gedachten dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]flauw hoor
Maar ik doe't ervoor
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Zijn Timur en Ramon alweer terug?
Naaktfoto's.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had je iets anders in gedachten dan?
Gratis bierquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had je iets anders in gedachten dan?
Wat moet ik daar nou weer meequote:
#TheFappeningquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gratis bier
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee
Hack maar in mijn Google Drive, genoeg materiaal om je zoet te houden.quote:
ieniminimuis.arjquote:
Goed we doen het voor een biertje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gratis bier
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee
ja? Is'ie kleinquote:
Allemaal struikgewas?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hack maar in mijn Google Drive, genoeg materiaal om je zoet te houden.
Timur en Ramon staan itt vorige weken wel bij hun solopgramma's en Ramon tweette een filmpje van (vermoedelijk) hemzelf in een bootje bij een Nederlands uitziende molen. Het zou dus maar zo kunnen dat ze terug zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]flauw hoor
Maar ik doe't ervoor
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Zijn Timur en Ramon alweer terug?
In dat geval zou het topic wel eens dicht kunnen zijn maandagquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur en Ramon staan itt vorige weken wel bij hun solopgramma's en Ramon tweette een filmpje van (vermoedelijk) hemzelf in een bootje bij een Nederlands uitziende molen. Het zou dus maar zo kunnen dat ze terug zijn
kans is groot dat ik vanavond Stenders en morgen (delen van) Open Radio meepik en best wat zal posten. het is echter saai posten als niemand meepostquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval zou het topic wel eens dicht kunnen zijn maandag
Daar gaat mijn bierquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval zou het topic wel eens dicht kunnen zijn maandag
Hoeveel cm boven NAP was het?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef 3rdRock het volgende:
zo, waterstanden doorgegeven. sinds half november 30m3 water gebruikt...geen idee of dat veel is eigenlijk?
30cm. dat staat als een paal boven waterquote:
Een echte fokker!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
30cm. dat staat als een paal boven water
ik beveel dan ook iedereen Pedigree Pal aanquote:
Vriendin van mij was 3 maanden in Montana geweest. Ze was op bezoek daar bij een vrouw die achteraf woonde. Ze waren wat aan het praten. Zegt de vrouw in eens: "Een cobra!" Waarop ze haar shotgun pakte en de slang in stukken schoot.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Die mensen die zich helemaal zorgen maken om die Cobra
Die slang is banger voor jou dan jij voor hem (zou moeten zijn). Hij gaat je heus niet opeens aanvallen
Montana? Even afgezien van de staat in de VS, waar ligt dat?quote:
Noord-West VSquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Montana? Even afgezien van de staat in de VS, waar ligt dat?
Hack mijn Google Drive maar als je zo geïntresseerd ben.quote:
Ik ben daar geweest en volgens mij heb je daar alleen maar ratelslangen enzo... Cobra's niet (in het wild)quote:
Moeite waard?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hack mijn Google Drive maar als je zo geïntresseerd ben.
ieniminimuis.rarquote:
Gruwelijk nat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker vochtig
Inb4 plaatjequote:
Heh bah.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker vochtig
www.3fmfan.nlquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag al Queen gedraaid? Omdat Freddie.
Ik ga ook ff een bakkie halen... Ook even Dotan ontvluchten door naar het geluid van het malen van koffiebonen te luisterenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:05 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand een koffie-infuus komen aanleggen?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Werd ik vanochtend geteisterd met Coldplay is het nu U2
Je doet het erom he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Werd ik vanochtend geteisterd met Coldplay is het nu U2
Muziek beiden keren keihard en dan ook nog keihard meezingen...quote:
Wat?quote:
Flikker die radio in het afwaswater.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muziek beiden keren keihard en dan ook nog keihard meezingen...
En maar afvragen waarom ik dan niet mee kom helpen met de afwas als U2 aanstaat...
Geef d'r eens ongelijk.quote:
Nee, want dan heb ik geen radio als ik de afwas een keer doe of als ik kookquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Flikker die radio in het afwaswater.
Dan zou ik de radio gewoon uit latenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik geen radio als ik de afwas een keer doe of als ik kook
Ze kan toch ook gewoon de radio aanzetten? Het hoeft toch niet altijd zo'n kanjer cd van haar te zijn?
Ze heeft 3 opties: The Corrs, U2 of Coldplay...
Jups of gewoon niet in de keuken komen als ze haar muziek op heeft staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zou ik de radio gewoon uit laten
K_S!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat is het toch af en toe een debiel programma.
Hej KSquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat is het toch af en toe een debiel programma.
Inderdaad. Nu is het ook etenstijd.quote:
The Corrsquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik geen radio als ik de afwas een keer doe of als ik kook
Ze kan toch ook gewoon de radio aanzetten? Het hoeft toch niet altijd zo'n kanjer cd van haar te zijn?
Ze heeft 3 opties: The Corrs, U2 of Coldplay...
sesamstraatstudioquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef 3rdRock het volgende:
dit weekend zijn de openstudiodagen. morgenochten om 10u kun je dj'tje spelen met DE sander hoogendoorn en zondagmiddag met Barend en Wijnand.
wil eigenlijk wel naar die studiodagen, maar vraag me aan de andere kant of het leuk is. en sommige dingen zijn maar 1 vd 2 dagen. de sesamstraatstudio bijvoorbeeld.
rubbereendje ontmoetenquote:
nja, die is dus zondag open en ik wil eigenlijk morgen gaan....straks nog maar ff het programma bekijkenquote:
Would want.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
wolfrolf ontm..
Grapje
Meetings zijn eng
Ik ben erquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef 3rdRock het volgende:
dit weekend zijn de openstudiodagen. morgenochten om 10u kun je dj'tje spelen met DE sander hoogendoorn en zondagmiddag met Barend en Wijnand.
wil eigenlijk wel naar die studiodagen, maar vraag me aan de andere kant of het leuk is. en sommige dingen zijn maar 1 vd 2 dagen. de sesamstraatstudio bijvoorbeeld.
welke dag? zaterdag of zondag? niet dat ik verwacht je tegen te komen, maar goed.quote:
Ik las weer eens wat andersquote:
Even met een hand er inquote:
ik las ieniminikruisquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
houden we het wel ieniminikuis??
ja radio 2 heeft ook een 90's week, die doelgroep wordt te oudquote:
hohoho, nee, dat denkt Stenders. of dat ook zo is weten we natuurlijk nietquote:
ik ga er ook wel vanuitquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hohoho, nee, dat denkt Stenders. of dat ook zo is weten we natuurlijk niet
jaren 90 is toch pas een jaar 6 geledenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja radio 2 heeft ook een 90's week, die doelgroep wordt te oud
nja, maar het lijkt me ook nog te vroeg voor een 10's week.....met de zeroes begonnen ze toch ook pas toen de zeroes klaar waren?quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja radio 2 heeft ook een 90's week, die doelgroep wordt te oud
ja dus keren ze weer terug naar één thema week. Zoals ze een groot deel van de zeroes hebben gehad. Volgens mij hadden ze ook ooit een 80's week. Die is ook gestoptquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar het lijkt me ook nog te vroeg voor een 10's week.....met de zeroes begonnen ze toch ook pas toen de zeroes klaar waren?
ow, ja, toen luisterde ik niet zoveel 3fm. maar kak, ik word dus te oud voor 3FMquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dus keren ze weer terug naar één thema week. Zoals ze een groot deel van de zeroes hebben gehad. Volgens mij hadden ze ook ooit een 80's week. Die is ook gestopt
ze kunnen de 90s week ook inruilen voor een guilty pleasure request week. In het begin is zelf nog een classic request week geweest op 3FMquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar het lijkt me ook nog te vroeg voor een 10's week.....met de zeroes begonnen ze toch ook pas toen de zeroes klaar waren?
guilty pleasures....tja, dan kan gewoon alles aangevraagd worden. kunnen ze net zo goed requestweek zonder thema houden...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze kunnen de 90s week ook inruilen voor een guilty pleasure request week. In het begin is zelf nog een classic request week geweest op 3FM
Er is zelfs een week van de Nederlandse popmuziek geweest. Alleen maar dingen uit Nederland. Het jaar erop werd dat volgens mij alleen maar Nederlandse requestsquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze kunnen de 90s week ook inruilen voor een guilty pleasure request week. In het begin is zelf nog een classic request week geweest op 3FM
dat is SERquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
guilty pleasures....tja, dan kan gewoon alles aangevraagd worden. kunnen ze net zo goed requestweek zonder thema houden...
wat is het verschil tussen alleen maar dingen uit NL en NL-requests?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er is zelfs een week van de Nederlandse popmuziek geweest. Alleen maar dingen uit Nederland. Het jaar erop werd dat volgens mij alleen maar Nederlandse requests
Dat je bij NL-request ook nummers aan kan vragen die in andere talen, maar wel door NL artiesten worden gezongen, kan aanvragen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen alleen maar dingen uit NL en NL-requests?
dat ze ook niet NL platen tussendoor kunnen draaien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Toen deed je één request per uur. De rest kon dan anders zijn dan Nederlands productquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus in het eerste geval alleen Nederlandstalig? dan snap ik hetquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat je bij NL-request ook nummers aan kan vragen die in andere talen, maar wel door NL artiesten worden gezongen, kan aanvragen?
ah, helderquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen deed je één request per uur. De rest kon dan anders zijn dan Nederlands product
quote:Lieke Veld is vanaf komend weekend in de nacht te horen op Q-music. Ze zal in de nacht van vrijdag op zaterdag en die van zaterdag op zondag te horen zijn van 0:00 tot 3:00 uur. Tot op heden zond Q-music op die uren nonstop muziek uit.
Veld presenteerde een kleine twee jaar een wekelijks nachtprogramma binnen de opleiding van 3FM, maar daar kwam eerder dit jaar een einde aan. Daarnaast werkte ze jarenlang achter de schermen bij BNN. Ze vetrok daar een paar weken geleden.
Voor vaste luisteraars van Q-music is Lieke Veld misschien geen onbekende. Ze is namelijk de vriendin van ochtendjock Wietze de Jager en woonde twee weken geleden daarom tijdelijk samen met Mattie Valk, omdat Mattie & Wietze van leven ruilden.
volgens mij heette de eerste 90's week ook geen 90's request. Als afsluiter had je ook nog de top 90 van de jaren 90 en niet een top 100quote:
ow, dat zou heel goed kunnen jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heette de eerste 90's week ook geen 90's request. Als afsluiter had je ook nog de top 90 van de jaren 90 en niet een top 100
Doe eens niet zo gek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
of gewoon al die weken afschaffen en gewoon een wat gevarieerder muziek keuze draaien
Chatje! popje! ben jij er ook!?quote:
Ook pas een half uur ofzo. Je hebt me zelfs nog gequotequote:
godsamme, ik ben ook niet helemaal wakker geloof ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook pas een half uur ofzo. Je hebt me zelfs nog gequote
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, ik ben ook niet helemaal wakker geloof ik
maar ik blijf nog lekker 2u Stenders luisteren. morgen hoef ik toch niksquote:
wat stom! en audiostream via een winampachtige? neemt op zich niet heel veel bandbreedte...quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
Ik luister trouwens niet vanavond. De internetverbinding is hier zo brak dat meer dan 2 tabs open zorgt voor een hapering.
tijd voor:quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
Ik luister trouwens niet vanavond. De internetverbinding is hier zo brak dat meer dan 2 tabs open zorgt voor een hapering.
Heb ik vanmiddag wel ff gedaan, maar dat was niet zo'n succes. Maar ik ga toch zo pitten, heb vannacht geen oog dicht gedaan dankzij alle muggen die er in m'n tijdelijke slaapkamer zaten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat stom! en audiostream via een winampachtige? neemt op zich niet heel veel bandbreedte...
moet je een warme bedpartner zoeken. wordt die lekgestokenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag wel ff gedaan, maar dat was niet zo'n succes. Maar ik ga toch zo pitten, heb vannacht geen oog dicht gedaan dankzij alle muggen die er in m'n tijdelijke slaapkamer zaten.
Ze hebben me helemaal niet gestokenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je een warme bedpartner zoeken. wordt die lekgestoken
wat een pleurislijers. ik ben gelukkig al een paar jaar gevrijwaard van die beesten. eigenlijk sinds ik in lwd woon. wel een enkele keer gestoken, maar lang niet zo vaak als vroegerquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben me helemaal niet gestoken. Ze bleven de hele tijd rond m'n hoofd zoemen en daardoor heb ik vannacht denk ik iets van 2 -3 uur slaap gehad.
Ja, vanmorgen toen ik opstond zaten ze nog binnen en toen heb ik er zeker 10 kapotgemept. En zometeen moet ik nog even een rondje doen, maar ik denk dat ik ze wel allemaal doodvermoord hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een pleurislijers. ik ben gelukkig al een paar jaar gevrijwaard van die beesten. eigenlijk sinds ik in lwd woon. wel een enkele keer gestoken, maar lang niet zo vaak als vroeger
weten we iig wat de meest gedraaide plaat van 2014 gaat wordenquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8526
Gaat iets niet helemaal goed
owjee, drank op? (sorry, flauw)quote:
Heeft niets met drank te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weten we iig wat de meest gedraaide plaat van 2014 gaat worden
[..]
owjee, drank op? (sorry, flauw)
zo'n gebroken nacht is inderdaad erg irritant. hoop dat je aankomende nacht beter slaaptquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft niets met drank te maken.
Het dorp had hier luide muziek aanstaan. Ik heb tot een uur of 3 wakker gelegen en was om 7 uur weer wakker met tussendoor ook steeds wakker worden.
Ze hebben weer feest in het dorpquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo'n gebroken nacht is inderdaad erg irritant. hoop dat je aankomende nacht beter slaapt
dan zijn er meerdere optiesquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben weer feest in het dorp
Of hopen dat ik moe genoeg ben en als een blok in slaap val.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn er meerdere opties
meefeesten
oordoppen
je klem zuipen
ja, alleen heb je daar weinig invloed op.....zet em op meid!quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of hopen dat ik moe genoeg ben en als een blok in slaap val.
Fok!-ker gespotquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
en een andere cameraopstelling. i can't handle the change![]()
haha, ik heb al ongeveer een jaar niet gesongpopt, een jaar geleden wist ik meer van die Franse meuk. heb ook nog Mexicaanse hits-lijst in mijn bezitquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens ben ik beter in het gokken van Franse nummers dan Rock
Je hebt nu ook lijsten van artiestenquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik heb al ongeveer een jaar niet gesongpopt, een jaar geleden wist ik meer van die Franse meuk. heb ook nog Mexicaanse hits-lijst in mijn bezit
ja, heb ik ook wel iets van wellicht....ik weet dat ik wel een tijdje de gratis Carrie Underwood lijst gespeeld hebquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt nu ook lijsten van artiesten
Ik heb de Taylor Swift lijst, enkel om makkelijk te scorenquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, heb ik ook wel iets van wellicht....ik weet dat ik wel een tijdje de gratis Carrie Underwood lijst gespeeld heb
ik miste het ook al!quote:
ik vond er niks aan. ik heb liever stomme woordgrappenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:12 schreef MarijeH het volgende:
Timur en Ramon hebben een nieuw onderdeel aan het begin van hun programma hoorde ik in de auto. Leuk onderdeel vind ik.
Doeiquote:
Ok.quote:Op zondag 7 september 2014 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Dit topic moet wel vol voor middernacht he jongens!
GRATIS BIER!?quote:
Als dit topic voor maandag vol is, krijg ik van muis een biertjequote:
Dat klinkt best goedquote:Op zondag 7 september 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dit topic voor maandag vol is, krijg ik van muis een biertje
Omdat muisje vrijdag zei dat dit topic maandag nog open zou zijnquote:Op zondag 7 september 2014 11:59 schreef MarijeH het volgende:
Zelfs op zondag krijg ik van de tandarts een sms met een herinnering voor een afspraak bij de tandarts.
Waarom moet dit topic voor morgen vol zijn?
wtfquote:Op zondag 7 september 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe staat het trouwens met je hoerige balkon SC?
ik ga gezellig mee om je in te zepenquote:
Goed! Ga het zo allemaal goed ophangenquote:Op zondag 7 september 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe staat het trouwens met je hoerige balkon SC?
nee, idd! als dat allebei verdwijnt missen er toch 2 hoogtepuntjes, zeker nu de woordgrappen ook al een tijdje verdwenen zijn en volgens mij was er gisteren ook geen woordgrappenquiz...quote:Op zondag 7 september 2014 12:14 schreef Holenmens het volgende:
Die veranderingen bij Open Radio maken het er niet beter op. Geen Flirt Je Stijf en Leukste Luisteraar meer
Nee klopt.quote:Op zondag 7 september 2014 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, idd! als dat allebei verdwijnt missen er toch 2 hoogtepuntjes, zeker nu de woordgrappen ook al een tijdje verdwenen zijn en volgens mij was er gisteren ook geen woordgrappenquiz...
nja, ik word er niet blij van. het wordt nu steeds meer een standaardprogram: plaatje, praatje, plaatje. ik wil juist domme items, slechte grappen en rare bellers!quote:Op zondag 7 september 2014 12:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee klopt.
Wat vind jij eigenlijk van de veranderingen?
Fijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik lees nog wel alle posts hoor.
misschien is het budget op?quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
Raar dat Timur daarmee gestopt is dan.
Misschien hadden ze het idee dat ze in een sleur raakten en telkens hetzelfde deden.
Alleen het item 'de 3 vragen' is toch vernieuwd?quote:
en de woordgrappen en jingles zijn verandertquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Alleen het item 'de 3 vragen' is toch vernieuwd?
twitter:NOS twitterde op zondag 07-09-2014 om 13:28:12Tienduizenden mensen in het oosten van het land hebben geen of minder water. Er is een transportleiding gesprongen:http://t.co/WaK6iJyCT8 reageer retweet
apart, ze werken daar toch nog met waterputten??quote:Op zondag 7 september 2014 13:36 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOS twitterde op zondag 07-09-2014 om 13:28:12Tienduizenden mensen in het oosten van het land hebben geen of minder water. Er is een transportleiding gesprongen:http://t.co/WaK6iJyCT8 reageer retweet
Volgens mij ook!quote:Op zondag 7 september 2014 13:47 schreef Pandaplint het volgende:
Is het niet de stem van Nelly Frijda?
nu ze haar aan de telefoon hebben twijfel ik weer....hoewel....quote:Op zondag 7 september 2014 13:47 schreef Pandaplint het volgende:
je hebt gelijk. Frijda is van 1936 en die wordt idd over 2 jaar 80quote:Op zondag 7 september 2014 13:47 schreef Pandaplint het volgende:
baas! toen je het zei hoorde ik aan hoe ze viskar uitsprakquote:
je hebt iig nog meer post nodig dan dat er gisterenmiddag en -avond gemaakt zijn....quote:
Ongeveer 6 posts per uur gemiddeld.quote:Op zondag 7 september 2014 17:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt iig nog meer post nodig dan dat er gisterenmiddag en -avond gemaakt zijn....
Spiesje en een worst gegeten?quote:Op zondag 7 september 2014 18:11 schreef SilentChaos het volgende:
Zo dat was lekkerwel saai in je eentje bbqen
He jammer...quote:
Als je mij een gratis biertje gunt welquote:Op zondag 7 september 2014 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
Dit topic moet nog vol voor middernacht dus?
Jou altijd.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je mij een gratis biertje gunt wel
ligt eraan...gun je SC z'n bier, dan moet ie dicht. gun je SC geen bier? dan moet ie open blijven! it's up to everybodyquote:Op zondag 7 september 2014 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
Dit topic moet nog vol voor middernacht dus?
quote:
Ik zal nooit iemand zijn bier ontnemen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ligt eraan...gun je SC z'n bier, dan moet ie dicht. gun je SC geen bier? dan moet ie open blijven! it's up to everybody
je ontneemt mij mijn bierquote:Op zondag 7 september 2014 19:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand zijn bier ontnemen.
Maar jij bent degene die het heeft aangeboden. Dan telt het niet.quote:
Is het een Nederlandse editie?quote:Op zondag 7 september 2014 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
zodadelijk boer zoekt vrouw kijken![]()
ik verheug me al op Cee's column
Nu dus nog maar 12?quote:
Ok, goed om te wetenquote:
Nu nog 8.quote:
Ok, ik zal het onthouden.quote:
quote:
Tijd voor een nieuwe radio dus.quote:Op zondag 7 september 2014 21:39 schreef Evertjan het volgende:
PS radio is ook niet meer wat het geweest is
Een RabRadio?quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe radio dus.
Dan zal ik haar vragen om er eens af te gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef Evertjan het volgende:
Lieke Veld zit tegenwoordig op Q-Music
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |