Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!quote:
2 minuten om te typen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!
Mag jij de volgende van mij hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!
Ik klaag je aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Angel! Luie flikker
Oh wacht, ik besef me net dat dat misschien gemeen is want flikker
Ik gok dat die nicht dat wel kan hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Angel! Luie flikker
Oh wacht, ik besef me net dat dat misschien gemeen is want flikker
Eest denken: O verrek. Slotje. Dan klikken. O ja, dat was door mij. Slokje thee nemen. Nou, maar een nieuwe openen dan. Hoppa klik, hoppa typ, hoppa send... en toen was Magnetron er omdat ie geen 2 min kon wachtenquote:
Nee. Te laat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag jij de volgende van mij hebben
Bek dicht, boobie-breeder!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat die nicht dat wel kan hebben.
Ik vind jou raar en gemaakt.quote:
Ik weet niet waar die ineens vandaan kwamquote:
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitterenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik klaag je aan.
Eerst vind je me t minst interessant. Nu noem je me flikker.
Nee nee Rhu, niet goed bezigl
*kijkt naar dat kloontje* Ach ik ben niet de enige die zich verveeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eest denken: O verrek. Slotje. Dan klikken. O ja, dat was door mij. Slokje thee nemen. Nou, maar een nieuwe openen dan. Hoppa klik, hoppa typ, hoppa send... en toen was Magnetron er omdat ie geen 2 min kon wachten![]()
Niet dat t boeit verder, maar 2 min al "duurt lang" vinden is wel erg next generation boredom
Op jou Sting, op jou!quote:
wtf is een boobie breeder?quote:
En daarom niet interessantquote:
En ik houd niet eens van soepquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die ineens vandaan kwam
Kwam zo in me op!
Ik wilde je nog wel verkiezen tot de vrouw die me mocht ontmaagden, met blinddoek!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitteren
Doop 'm in een vagina en krijg kinderen!quote:
Seks met mij wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitteren
Doodsverwensing, ban!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doop 'm in een vagina en krijg kinderen!
Iemand die figuren met borsten breed. Als in bezwangerd.quote:
Ik heb zoveel tiet, daar word jij meteen slap van dus dat werkt toch nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel verkiezen tot de vrouw die me mocht ontmaagden, met blinddoek!
Een impregnator dus?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die figuren met borsten breed. Als in bezwangerd.
Uiteraard, je moet alleen nog even onder mijn charmes bezwijkenquote:
Jij bent de mod niet hiervan!quote:
Hoe zie ik die met die blinddoek om dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb zoveel tiet, daar word jij meteen slap van dus dat werkt toch niet
* HeatWave prepares the weapons of mass deletionquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de mod niet hiervan!
I will not be sileeeeeenced!
*relnicht kostuum aantrek*
Hoi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de mod niet hiervan!
I will not be sileeeeeenced!
*relnicht kostuum aantrek*
Zo'n gimmickkloon en dan niet anaal gaan, lamenessquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Mijn gebleekte, niet-behaarde en maagdelijke anus speelt waarschijnlijk ook een rol.
Duurde even he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Hè, gelukkig, het niveau is weer terug!
Sowieso.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurde even he?![]()
Oh ja, Londen is kut
Londenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurde even he?![]()
Oh ja, Londen is kut
*Wapent zich met GJ*quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave prepares the weapons of mass deletion.
Apart, ik ken menselijke schilden, maar dit is een onmenselijk schildquote:
Hoi. Hij begon. *wijst*quote:
Die dingen zijn zo aanwezig, die voel jequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zie ik die met die blinddoek om dan?
Ik wacht rustig afquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Uiteraard, je moet alleen nog even onder mijn charmes bezwijken
Ja lijkt me ook niet echt de juiste verdediging, want ze gaan er juist o schieten. maar ik laat m keihard en hoog no more bolero's zingen in je oor!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart, ik ken menselijke schilden, maar dit is een onmenselijk schild.
Zo twee van die harde tepels die je prikken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo aanwezig, die voel je
Zelfs van een afstand
Het aura van je priemende prammies rijkt ver!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo aanwezig, die voel je
Zelfs van een afstand
Ze lijken soms serieus wel magneet achtige kwaliteiten te bezitten....quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het aura van je priemende prammies rijkt ver!
Wonderboobs!
Ben je nu een belg geworden?quote:
Ik zie nu gewoon vorken er op afvliegen hoor. In mijn hoofd. Geen mannen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze lijken soms serieus wel magneet achtige kwaliteiten te bezitten....
Ik heb 23 jaar tegen de grens aan gewoond, dan is da niet gek toch?quote:
Mannen, vrouwen, etensrestenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu gewoon vorken er op afvliegen hoor. In mijn hoofd. Geen mannen.
Die heb ik vanochtend ook gekeken jaquote:
haha, o zo'n vrouw met permanent wat spaghtti op d'r borstenquote:
Ja maar dat zie ik toch ook zelf nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
haha, o zo'n vrouw met permanent wat spaghtti op d'r borsten
Ik zie nu echt HUGE ASS borsten voor me, en jij die er dan zo overheen kijkt als een kindje over de rand van een hoge tafelquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik toch ook zelf nietals het zeg maar zo onder de horizon zit
Daar mag je geen grapjes over makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu echt HUGE ASS borsten voor me, en jij die er dan zo overheen kijkt als een kindje over de rand van een hoge tafel
Daar leer je ze kneden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat de scholen weer waren begonnen
Dat klinkt fijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zetten ze speciaal pubers gevangen, zodat ze even niet op Fok kunnen posten
Ik heb echt de neiging je neusje dicht te knijpen en je dan zo vol zaad te blaffen dat t je traanbuisjes uitkomt. EN dan nadat ik asperges gegeten heb. Dus dat.quote:
Met als doel? Ik bedoel, het niveau is niet echt gestegen, ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zetten ze speciaal pubers gevangen, zodat ze even niet op Fok kunnen posten
Klinkt ook als prima materiaal voor een container.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging je neusje dicht te knijpen en je dan zo vol zaad te blaffen dat t je traanbuisjes uitkomt. EN dan nadat ik asperges gegeten heb. Dus dat.
Wel gedaald.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:11 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Met als doel? Ik bedoel, het niveau is niet echt gestegen, ofzo.
Ik heb bij van gansewinkel gewerkt en geloof me, daar hebben ze interessantere containers dan jijquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:11 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Klinkt ook als prima materiaal voor een container.
Zwaai t dan niet zo in m'n gezicht, hoer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Blijf van mijn punt af, homo.
Laat me raden, met meer inhoud?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb bij van gansewinkel gewerkt en geloof me, daar hebben ze interessantere containers dan jij
Dibs op de logeerkamerf!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies. Barbusse's Bachelorpad 2.0tm IS A GO!
Echt? Heb je iets gevonden? Of bedoel je dat je weer gaat zoeken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies. Barbusse's Bachelorpad 2.0tm IS A GO!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Nope, found somethingVlakbij werk, drie slaapkamers, twee badkamers, BRILJANTE keuken. 600 euries per maand.
Nicccccccce!quote:
Deze is het, hij kwam toch nog vrijquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Da's rap!
Maar... 2 badkamers voor iets met 3 slaapkamers? Doe maar overdreven
Wel prima prijsje denk ik.
Kreeg je Lorraine erbij?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze is het, hij kwam toch nog vrij
http://www.remax-malta.com/240101022-167
Nee, maar dat hoeft ook nietquote:
Dus ik van de week een beetje klikken op Nederlandse huizensites, heb je echt een hokje van 30m2 voor 650 euro exclusief.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Nope, found somethingVlakbij werk, drie slaapkamers, twee badkamers, BRILJANTE keuken. 600 euries per maand.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
quote:
ah die vond ik leuk!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*stil*quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volledig gemeubileerd, inclusief internetverbindingquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus ik van de week een beetje klikken op Nederlandse huizensites, heb je echt een hokje van 30m2 voor 650 euro exclusief.
Ik krijg er een vakantie-appartement gevoel bij, maar da's vast de inrichtingquote:
Waarschijnlijk door die betegelde vloerquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg er een vakantie-appartement gevoel bij, maar da's vast de inrichting
Dakloos zijn is dan ook kutquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
Dank jullie allen, voor het luisteren naar mijn stomme "ik ben dakloos"-gezeur
Dat kan bijna niet anders hier. Met de luchtvochtigheidsgraad wil je hier geen houten vloer of tapijt, zeker in de winter nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door die betegelde vloer
Da's dan weer het nadeel.
We zaten al te wachten op het moment tot je ons om "Chaaaaange?" ging vragenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
Of de bedden met plastic om de kussensquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door die betegelde vloer
Da's dan weer het nadeel.
En mijn UI veranderen in "Homeless veteran" zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten al te wachten op het moment tot je ons om "Chaaaaange?" ging vragen
Teeuwens luie straatmuzikant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten al te wachten op het moment tot je ons om "Chaaaaange?" ging vragen
O, die had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of de bedden met plastic om de kussens
Omdat ze nieuw zijn, klapjostiquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of de bedden met plastic om de kussens
Nee joh, dat was niet stom! Je hebt best wel een dingetje gaande nu...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
Joh! Ik dacht datt ze zo sliepen!quote:
Weinig? Serieus?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee joh, dat was niet stom! Je hebt best wel een dingetje gaande nu...
Ik vond dat je nog weinig zei!
Dat jouw hele leven om kunstof bescherming draait betekent niet dat de rest ook zo leeftquote:
Jaquote:
Whaha ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jouw hele leven om kunstof bescherming draait betekent niet dat de rest ook zo leeft
Zouden juist wat meer hetero's ook eens moeten doen. Hadden we niet zoveel van die kutkoters.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jouw hele leven om kunstof bescherming draait betekent niet dat de rest ook zo leeft
Ik heb ervaring ermee, laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Je hele leven is opeens omgekeerd zeg maar! Relatie uit, ander huis zoeken, idee dat je had voor de komende jaren weg
Ik zou een blubberend wrak zijn dat maar over 1 ding kan praten. Als ik nog kon praten en niet prop vol zou zitten met wijn of zo
Ik heb echt vanalles gemist zie ik wel weerquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Je hele leven is opeens omgekeerd zeg maar! Relatie uit, ander huis zoeken, idee dat je had voor de komende jaren weg
Ik zou een blubberend wrak zijn dat maar over 1 ding kan praten. Als ik nog kon praten en niet prop vol zou zitten met wijn of zo
Wondertjesquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden juist wat meer hetero's ook eens moeten doen. Hadden we niet zoveel van die kutkoters.
"There can be miracleeees, when you belieeeeeve! Though hope is frail...."quote:
Wat doe je daar dan ook?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds piepende oren van dat kinderfeestje van zondag.
Ja dat is vast wel een beetje anders, en ik wil je niet in een depressie praten of zoquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Daarnaast Rhu, We hebben de realtie samen beeindigd, ik had er ook geen zin meer in. Dat is wat anders dan als de person waarmee je denkt ouder te worden opens vanuit het niets zegt "Ik heb een ander en ben weg". Dat is mij eerder gebeurd. En toen was ik wel een blubberend wrak.
Ja kijk, en daar zijn we weer bij de man-vrouw verschillenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is vast wel een beetje anders, en ik wil je niet in een depressie praten of zoMaar ik zou echt enorme moeite hebben met het opeens alleen door het leven gaan, mijn beste vriend kwijt zijn, je klankbord kwijt zijn, je ideeën over de toekomst opeens zien veranderen, bedenken dat hij misschien wel van iemand anders gaan houden etc
Dat is inderdaad iets wat wennen is, dat geef ik toe. Maar ondanks dat ik dat mis vraag ik me af wat ik nou precies mis. Het laatste jaar kwam er niks meer uit haar. Slapen, werken, eten gamen. Dat was alles. En blowen met haar vrienden. Die passiviteit ga ik dus echt niet missen. En gelukkig heb ik hele lieve vrienden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is vast wel een beetje anders, en ik wil je niet in een depressie praten of zoMaar ik zou echt enorme moeite hebben met het opeens alleen door het leven gaan, mijn beste vriend kwijt zijn, je klankbord kwijt zijn, je ideeën over de toekomst opeens zien veranderen, bedenken dat hij misschien wel van iemand anders gaan houden etc
Ik kan je een heel ander soort blow geven met mijn vrienden. Veel beter schatje, veel beter!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets wat wennen is, dat geef ik toe. Maar ondanks dat ik dat mis vraag ik me af wat ik nou precies mis. Het laatste jaar kwam er niks meer uit haar. Slapen, werken, eten gamen. Dat was alles. En blowen met haar vrienden. Die passiviteit ga ik dus echt niet missen. En gelukkig heb ik hele lieve vrienden.
Loop je nou coke te pushen hier?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je een heel ander soort blow geven met mijn vrienden. Veel beter schatje, veel beter!
Dat geloof ik direct, want ik kan niet tegen wiet of hashquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je een heel ander soort blow geven met mijn vrienden. Veel beter schatje, veel beter!
Familiequote:
Moet 'ie vooral doen hier. Voor 5 wietplantjes krijg je hier al 11 jaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Loop je nou coke te pushen hier?.
quote:
Is dat dan ook al ban-waardig tegenwoordig?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Loop je nou coke te pushen hier?.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hele bed voor jezelfEn maar goed ook, want volgens mij mep ik iedereen die naast me ligt een blauw oog, zo erg lig ik te woelen.
Damn, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FamilieHet was zo erg dat zelfs een kindje dat op visite was, alleen in de tuin ging spelen omdat ze het binnen niet meer trok.
Nee hoor, dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat dan ook al ban-waardig tegenwoordig?
Ik vind t stinken. Ik vind t motivatie-onderdrukkend en ik vind t lapzwansen drugs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, want ik kan niet tegen wiet of hash
Andere mensen horen ademenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet.
Daarbij kan ik toch niet slapen met iemand naast me. Zeker niet als we geen aparte dekbedden hebben
Ik had t over een goeie blowjob, dodo!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet 'ie vooral doen hier. Voor 5 wietplantjes krijg je hier al 11 jaar
Das ook mijn bescheiden meningquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t stinken. Ik vind t motivatie-onderdrukkend en ik vind t lapzwansen drugs.
Maar da's puur mijn bescheiden mening
Die eerste 2 zijn nauwelijks meningen te noemenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t stinken. Ik vind t motivatie-onderdrukkend en ik vind t lapzwansen drugs.
Snurkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ademen is nog het minst erg van alle kwaden
Ik ken genoeg mensen die t wel lekker vinden ruiken, maar ik vind t echt een vieze penetrante luchtquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn nauwelijks meningen te noemen. Dat zijn gewoon feiten.
Dat weet ik. Daar heb jij het namelijk vrijwel altijd over. En als het niet over pijpen gaat, dan wel over andere sexuele handelingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had t over een goeie blowjob, dodo!
Aanrakingenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snurken
Ruften
Stinkende kussens
Zoals gister toen ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daar heb jij het namelijk vrijwel altijd over. En als het niet over pijpen gaat, dan wel over andere sexuele handelingen.
Nou niet overdrijven jullie he?quote:
Ik heb niets tegen blowen etc, maar ik vind het wel stinken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die t wel lekker vinden ruiken, maar ik vind t echt een vieze penetrante lucht
Lol wut?quote:
Als iemand mij aanraakt kan ik gewoon niet in slaap vallenquote:
Frigide kier!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand mij aanraakt kan ik gewoon niet in slaap vallen![]()
(ja of ik moet bezopen, maar dat geldt niet)
Cue and the Real Boy (voor de kenner).quote:
O hebben ze dat niet verteld? Malta gaat plat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Waarom vliegt er opeens een zestal Amerikaanse jetfighters laag over hier?
Larsquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue and the Real Boy (voor de kenner).
Alles ten zuiden van Spanje en ten noorden van Australië moet weg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hebben ze dat niet verteld? Malta gaat plat.
Dratquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hebben ze dat niet verteld? Malta gaat plat.
Ik vind het wel leuk voor zo 1 of 2x per jaar. Soort van dronken worden maar andersquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan juist niet slapen als ik alleen benquote:
Oh zo, ik dacht in het algemeenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand mij aanraakt kan ik gewoon niet in slaap vallen![]()
(ja of ik moet bezopen, maar dat geldt niet)
Wrom?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles ten zuiden van Spanje en ten noorden van Australië moet weg.
Een van m'n favorieterigserste!quote:
Oliequote:
Das ja heul nie waar!quote:
Precies. En ze hebben tegels op de vloer en plastic om de kussens. Dat was de druppel. Ik heb ze groen licht gegeven, die vliegtuigjes. Je denkt toch niet dat toeval is dta je ze nu ziet?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. En ze hebben tegels op de vloer en plastic om de kussens. Dat was de druppel. Ik heb ze groen licht gegeven, die vliegtuigjes. Je denkt toch niet dat toeval is dta je ze nu ziet?
Nou, ze maakten een draai naar het zuiden, dus het zou me niet verbazen als ze richting Libie gingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. En ze hebben tegels op de vloer en plastic om de kussens. Dat was de druppel. Ik heb ze groen licht gegeven, die vliegtuigjes. Je denkt toch niet dat toeval is dta je ze nu ziet?
The Blue Angels!quote:
Moet je gaan rampetampen op een matras van de Ikea, heet je kind zo Bekkestua.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Blue Angels!
Ik ken trouwens een stom verhaal over die tekst op de vleugels. Maar dna op boten. Kennis van een vriend (hearsay dus) dachten romantisch te zijn. Ze hebben hun kind vernoemd naar de naam van de boot in de haven waar hij verwerkt is. Dus die lagen te rampetampen in de haven en dachten "als t nou een kind wordt, noemen we hem als die boot, oke?"
Kind heet dus serieus Usnavy! (Spreek uit Usnavvie, op z'n Nederlands)
WTF?1
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Blue Angels!
Ik ken trouwens een stom verhaal over die tekst op de vleugels. Maar dna op boten. Kennis van een vriend (hearsay dus) dachten romantisch te zijn. Ze hebben hun kind vernoemd naar de naam van de boot in de haven waar hij verwerkt is. Dus die lagen te rampetampen in de haven en dachten "als t nou een kind wordt, noemen we hem als die boot, oke?"
Kind heet dus serieus Usnavy! (Spreek uit Usnavvie, op z'n Nederlands)
WTF?1
Zeker weten. Geloof ik hebben we niks aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, deze geloof ik
[ afbeelding ]
De mijne zou dan Godskolerealweerdoordierotlattebodemheen heten of zoquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je gaan rampetampen op een matras van de Ikea, heet je kind zo Bekkestua.
"vanwieisdatslipjeikhebgeenrode"quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne zou dan Godskolerealweerdoordierotlattebodemheen heten of zo
Wat kom jij je er nou ineens out of the blue mee bemoeien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker weten. Geloof ik hebben we niks aan
Ja altijd aardiger dan Oepshetcondoomknapteachnoujadanmaareenkindquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"vanwieisdatslipjeikhebgeenrode"
rare naam.
Godskolereladylookslikeadudequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne zou dan Godskolerealweerdoordierotlattebodemheen heten of zo
Het werd pas boeiend toen ze Malta gingen plat gooien. Daarvoor te saai.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat kom jij je er nou ineens out of the blue mee bemoeien?
Waar was je?
Maar ik hou van maltesers!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het werd pas boeiend toen ze Malta gingen plat gooien. Daarvoor te saai.
En ik was in italie dat ook nog.
De Duitsers en Italianen probeerden het. Malta heeft in 2 1/2 jaar tijd meer bommen te verduren gekregen dan Londen, Berlijn, Coventry en Dresden bij elkaar in 6 jaar oorlog. Het is er nog steeds.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
malta platgooien, dat klinkt als heel wat maar wat heb je daar nou voor nodig, 2 strijkers en een fles stroh 80?.
Je zou op die manier verwachten dat ik t op een ot nog wel klaar zou kunnen splen. Niets is minder waar.quote:
Prutsers, geef me 30 minquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Duitsers en Italianen probeerden het. Malta heeft in 2 1/2 jaar tijd meer bommen te verduren gekregen dan Londen, Berlijn, Coventry en Dresden bij elkaar in 6 jaar oorlog. Het is er nog steeds.
W'rom wasda dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Duitsers en Italianen probeerden het. Malta heeft in 2 1/2 jaar tijd meer bommen te verduren gekregen dan Londen, Berlijn, Coventry en Dresden bij elkaar in 6 jaar oorlog. Het is er nog steeds.
Och God, de hetero gaat z'n scheet weer aansteken hoor.quote:
Omdat als je de Mediterranee wilt bezitten, je eilanden als Malta moet bezitten.quote:
Ben je 12 ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och God, de hetero gaat z'n scheet weer aansteken hoor.Classy bitch! Classy!
Ik verplaats me in de humor van jullie geaardheidquote:
Taai volk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niks Kings Georges Cross toegekend gekregen.quote:
Joa, da kredde me die tegels en da plastic om de kussens!quote:
Wat is dat nou weer voor generalisatie, dat flikken jullie homo's altijd, allemaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verplaats me in de humor van jullie geaardheid
"Soft grounds breeds soft men."quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joa, da kredde me die tegels en da plastic om de kussens!
We zijn allemaal hetzelfde!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor generalisatie, dat flikknr jullie homo's altijd, allemaal.
Wat zijn jullie, the Borg ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn allemaal hetzelfde!
Wacht maar tot je ingelijfd bent.
dr Whoquote:
IS. Stelletje gekkies.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zijn jullie, the Borg ofzo?.
Resistance is fabulous but futile.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zijn jullie, the Borg ofzo?.
I am HeatWave of Borg. Take me to your queen.quote:
"Hoohooooiquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I am HeatWave of Borg. Take me to your queen.
*smijt mok naar hoofd*quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*KRAAAAAAAAK*.
NEXT.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*smijt mok naar hoofd*
[ afbeelding ]
Nee, deze is precies goed geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OK, het had, you'll miss me, moeten zijn maar toch.
Ik kan beter gooien dan vangen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OK, het had, you'll miss me, moeten zijn maar toch.
Oh,meneer heeft ook weer babbels opeens hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, deze is precies goed geloof ik.
Oh, zal ik mijn mond maar houden dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh,meneer heeft ook weer babbels opeens hoor.
Scharrel zegt: Dr Who? meh. Is me veel te soft-scifi.quote:
Alles hardcore he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scharrel zegt: Dr Who? meh. Is me veel te soft-scifi.
T is een diehard
Schoolmeisjes scoren in japan, met inktvissen in hun puniquote:
Je scharrel is een homoquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scharrel zegt: Dr Who? meh. Is me veel te soft-scifi.
T is een diehard
Ik krijg ineens ls in Mohs scale of scifi hardness. Kun je nagaan!quote:
Werd ook wel eens tijd he!quote:
NAMASTEquote:
Stom!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CL.
Overigens ben ik vanaf morgen in Frankrijk.Vakantie
.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Pff dacht ik vet avondje zuipen met een collega. Is ie er pas rond 9 en hij wil de laatste trein toch wel pakken. Zie net dat ie al net voor 12en gaat
Tja, dan moet je m sneller zatvoeren zodat ie blijft SLAPEN en je AAN GAAT RAKEN en gaat ADEMEN en zo!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Pff dacht ik vet avondje zuipen met een collega. Is ie er pas rond 9 en hij wil de laatste trein toch wel pakken. Zie net dat ie al net voor 12en gaat
Daarvoor heb ik een logeerkamerquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Tja, dan moet je m sneller zatvoeren zodat ie blijft SLAPEN en je AAN GAAT RAKEN en gaat ADEMEN en zo!
Ja. Fuck my lifequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stom!
O nee, wacht. Leuk voor je!
Ik heb t nooit echt iets gevonden, maar the again ben ik er ook nooit echt aan begonnen. Stukjes en zo. Kwam e rniet in. Te cheesy, te "funnY', te ... te. Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Dr Who is idd geen hard core Scifi, maar wel zo totaal anders dat de rest, en het is iets waar je met een bepaalde blik naar moet kijken, je moet het aan de ene kant totaal niet serieus nemen als sci fi en aan de andere kant als 40 jaar doorlopend verhaal weer wel.
Idd, beetje jammer welquote:
True Detectivequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t nooit echt iets gevonden, maar the again ben ik er ook nooit echt aan begonnen. Stukjes en zo. Kwam e rniet in. Te cheesy, te "funnY', te ... te. Nee.
Heb nu Breaking Bad af, True Detective af en aan Orphan Black begonnen.
Hele gave scifi vind ik een serie als Black Mirror.
Snap ik, heb ik ook bijna mijn hele leven gehad, tot ik toch maar eens ben begonnen met de moderne afleveringen, en inmiddels ben ik wel omquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t nooit echt iets gevonden, maar the again ben ik er ook nooit echt aan begonnen. Stukjes en zo. Kwam e rniet in. Te cheesy, te "funnY', te ... te. Nee.
Heb nu Breaking Bad af, True Detective af en aan Orphan Black begonnen.
Hele gave scifi vind ik een serie als Black Mirror.
Ja misschien wel, maar dan zijn er weer ZO veel afleveringen en zoveel andere series dat ik denk: Neuh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, heb ik ook bijna mijn hele leven gehad, tot ik toch maar eens ben begonnen met de moderne afleveringen, en inmiddels ben ik wel om.
Het is juist zo cheesy en quicky en dat maakt het leuk,maar wel als je er een beetje inzit, anders slaat het nergens op.
Dat was wel een acting tour-de-force ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True DetectiveGodver, wat een show
Het is ook geen verplichting hoor, maar ik hebgewoon een tijd een paar afl. per keer gedaan via Netflix.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar dan zijn er weer ZO veel afleveringen en zoveel andere series dat ik denk: Neuh.
Matthewquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pareltje, iedere aflevering.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was wel een acting tour-de-force ja.
En ik vind t leuk nu te googlen over Carcosa en The Yellow King.
Achteraf las ik ergens "in geen enkele aflevering werd gelachen".quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pareltje, iedere aflevering.En google niet teveel, kan je depressief maken
En wanneer kwam je voor het laatst?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Matthew![]()
Kwam er wel pas na drie afleveringen in
Ik heb net de eerste aflevering gehaaldquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
En wanneer kwam je voor het laatst?
Nee, erg veel geluksmomentjes zitten er niet inquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achteraf las ik ergens "in geen enkele aflevering werd gelachen".Uh.. nee, inderdaad niet nee volgens mij
Of iig amper!
Ik vond trouwens niet iedere aflevbering een pareltje. Visueel wel, qua acteren ook, maar halverwege stortte ie ff in voor me. Maar over t geheel gezien erg sterk.
You're in for a treat, womanquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste aflevering gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW, wondertjes.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nou, het is wel een acquired taste vind ik. Ken er ook die zeggen: tering wat een trage shit zeg! Want gigantisch traag is ie wel.quote:
Mijne ook.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:25 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Helaas, keel is gisteren nog gesmeerd.
Dan zal het niks voor mij zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het is wel een acquired taste vind ik. Ken er ook die zeggen: tering wat een trage shit zeg! Want gigantisch traag is ie wel.
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het is wel een acquired taste vind ik. Ken er ook die zeggen: tering wat een trage shit zeg! Want gigantisch traag is ie wel.
Dat is waar natuurlijk. Maar ik vond het een geweldige serie. Maar ik hou ook van Boardwalk Empire, dat is ook niet ieders smaakquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Six Feet Underrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef Belsezar het volgende:
Ik kijk nu Sons of Anarchy, maar meer omdat ik een beetje door mijn series heen ben
DAT vond ik kut!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef Belsezar het volgende:
Ik kijk nu Sons of Anarchy, maar meer omdat ik een beetje door mijn series heen ben
The Wirequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Six Feet Underrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Vanavond eens kijken, thanksquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Six Feet Underrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Hoogstaand is het idd niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT vond ik kut!.
Dat is echt een daytime soap vermomd als bikerserie, nog nooit zoveel gejank over babies en relaties gezien als daar. En dan is er actie, 12 bikers openen het vuur op 10 anderen en maarliefst 1 kerel wordt licht geraakt..
Nee, daar ben ik echt heel snel mee genokt, wat een kutserie is dat.
Sopranosquote:
Nee, echt tenenkrommend slecht zelfs, houterig acteerwerk, en zelfs het camerawerk is 1 op 1 uit Days of Our Lives ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken, thanks
[..]
Hoogstaand is het idd niet.
Oz is ook geweldigquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
En Oz
Bijna klaar met The Wiremaar daarna full swing door met The Sopranos
quote:
Sopranos kon ik niet inkomen. Maar misschien dat ik die net als Breaking Bad ook ff door moet zetten.quote:
Nog een maandje wachten en dan beginnen al mijn series weerquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, echt tenenkrommend slecht zelfs, houterig acteerwerk, en zelfs het camerawerk is 1 op 1 uit Days of Our Lives ofzo.
Sopranos was gewoon geweldigquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sopranos kon ik niet inkomen. Maar misschien dat ik die net als Breaking Bad ook ff door moet zetten.
Dat hoor ik van veel, dat t goed geschreven is. Maar politie series trekken me niet zo. En toch schijnt deze anders te zijn. Treme s van dezelfde makers geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oz is ook geweldigMaar
The Wire
Same here, en dat moet toch echt geweldig zijn, kwam er ook niet doorheen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sopranos kon ik niet inkomen. Maar misschien dat ik die net als Breaking Bad ook ff door moet zetten.
Meh. Ik ben niet zo van die macho bullshit en maffia films hebben me ook al nooit getrokken.quote:
Dan moet je dit zeker kijken, want al die mafia clichés worden recht op z'n kop gezet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Ik ben niet zo van die macho bullshit en maffia films hebben me ook al nooit getrokken.
Maar toch is t wel die wereld met dats oort mensen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je dit zeker kijken, want al die mafia clichés worden recht op z'n kop gezet.
Ik na de eerste 6 afleveringen ook.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:57 schreef Belsezar het volgende:
Maar ja, ik kijk ook weleens "onzin" series. Zo vind ik Marvel agents of shield ook leuk
De beste truc die the Sopranos en ook the Wire uit hebben gehaald is dat je van deze walgelijke personen die walgelijke dingen doen gaat houden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar toch is t wel die wereld met dats oort mensen.
Ik heb 2 afleveringen gekeken en daxht "ik ga me zo storen aan deze figuren".
Maar goed, dat had ik bij breaking bad ook... en dat heb ik wel doorgezet.
Uiteindelijk nog niet de briljante serie die ik had verwacht n.a.v. mensen, maar prima, dat wel.
Klopt, maar da's alleen na flink doorbijten. En soms heb ik daar, in een wereld met 1500 nieuwe series, geen zin in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De beste truc die the Sopranos en ook the Wire uit hebben gehaald is dat je van deze walgelijke personen die walgelijke dingen doen gaat houden.
The blacklist is ook leuk, maar voornamelijk omdat die kerel van Boston Legal erin zit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik na de eerste 6 afleveringen ook.
Jammer weerquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar da's alleen na flink doorbijten. En soms heb ik daar, in een wereld met 1500 nieuwe series, geen zin in.
Ik zge nooit nooit. Ik zeg: Indien er tijd is en zo.quote:
Weer iets dat ik omdat je per week moet wachten niet meer volgquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:57 schreef Belsezar het volgende:
Maar ja, ik kijk ook weleens "onzin" series. Zo vind ik Marvel agents of shield ook leuk
Seizoen 1 is al lang afgelopen hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer iets dat ik omdat je per week moet wachten niet meer volg. Ik doe het ook niet meer, hoe goed ook, ik begin pas als de laatste afl is uitgezonden.
yeps, hele serie, want anders heb ik het weer bij seizoen 2 dat ik elke week moet kijken en dan vergeet ik er 1, en dan stop ik weer omdat ik het meer weet etcquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seizoen 1 is al lang afgelopen hoor
Of bedoel je de laaste afl van de heeeele serie?
O, ja dan moet je echt nog wel ff wachten tot 2017 of zo denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, hele serie, want anders heb ik het weer bij seizoen 2 dat ik elke week moet kijken en dan vergeet ik er 1, en dan stop ik weer omdat ik het meer weet etc.
Gelukkig zijn er, zoals je zelf zegt, nog 5000 series, en ik heb zeker nog 15 films thuis die ik nog moet kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ja dan moet je echt nog wel ff wachten tot 2017 of zo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |