Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!quote:
2 minuten om te typen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!
Mag jij de volgende van mij hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!
Ik klaag je aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Angel! Luie flikker
Oh wacht, ik besef me net dat dat misschien gemeen is want flikker
Ik gok dat die nicht dat wel kan hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Angel! Luie flikker
Oh wacht, ik besef me net dat dat misschien gemeen is want flikker
Eest denken: O verrek. Slotje. Dan klikken. O ja, dat was door mij. Slokje thee nemen. Nou, maar een nieuwe openen dan. Hoppa klik, hoppa typ, hoppa send... en toen was Magnetron er omdat ie geen 2 min kon wachtenquote:
Nee. Te laat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag jij de volgende van mij hebben
Bek dicht, boobie-breeder!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat die nicht dat wel kan hebben.
Ik vind jou raar en gemaakt.quote:
Ik weet niet waar die ineens vandaan kwamquote:
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitterenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik klaag je aan.
Eerst vind je me t minst interessant. Nu noem je me flikker.
Nee nee Rhu, niet goed bezigl
*kijkt naar dat kloontje* Ach ik ben niet de enige die zich verveeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eest denken: O verrek. Slotje. Dan klikken. O ja, dat was door mij. Slokje thee nemen. Nou, maar een nieuwe openen dan. Hoppa klik, hoppa typ, hoppa send... en toen was Magnetron er omdat ie geen 2 min kon wachten![]()
Niet dat t boeit verder, maar 2 min al "duurt lang" vinden is wel erg next generation boredom
Op jou Sting, op jou!quote:
wtf is een boobie breeder?quote:
En daarom niet interessantquote:
En ik houd niet eens van soepquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die ineens vandaan kwam
Kwam zo in me op!
Ik wilde je nog wel verkiezen tot de vrouw die me mocht ontmaagden, met blinddoek!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitteren
Doop 'm in een vagina en krijg kinderen!quote:
Seks met mij wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitteren
Doodsverwensing, ban!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doop 'm in een vagina en krijg kinderen!
Iemand die figuren met borsten breed. Als in bezwangerd.quote:
Ik heb zoveel tiet, daar word jij meteen slap van dus dat werkt toch nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel verkiezen tot de vrouw die me mocht ontmaagden, met blinddoek!
Een impregnator dus?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die figuren met borsten breed. Als in bezwangerd.
Uiteraard, je moet alleen nog even onder mijn charmes bezwijkenquote:
Jij bent de mod niet hiervan!quote:
Hoe zie ik die met die blinddoek om dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb zoveel tiet, daar word jij meteen slap van dus dat werkt toch niet
* HeatWave prepares the weapons of mass deletionquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de mod niet hiervan!
I will not be sileeeeeenced!
*relnicht kostuum aantrek*
Hoi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de mod niet hiervan!
I will not be sileeeeeenced!
*relnicht kostuum aantrek*
Zo'n gimmickkloon en dan niet anaal gaan, lamenessquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Mijn gebleekte, niet-behaarde en maagdelijke anus speelt waarschijnlijk ook een rol.
Duurde even he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Hè, gelukkig, het niveau is weer terug!
Sowieso.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurde even he?![]()
Oh ja, Londen is kut
Londenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurde even he?![]()
Oh ja, Londen is kut
*Wapent zich met GJ*quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave prepares the weapons of mass deletion.
Apart, ik ken menselijke schilden, maar dit is een onmenselijk schildquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |