Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!quote:
2 minuten om te typen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!
Mag jij de volgende van mij hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen 2 min soepkut. Ik was al bezig met de TT te typen!
Ik klaag je aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Angel! Luie flikker
Oh wacht, ik besef me net dat dat misschien gemeen is want flikker
Ik gok dat die nicht dat wel kan hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Angel! Luie flikker
Oh wacht, ik besef me net dat dat misschien gemeen is want flikker
Eest denken: O verrek. Slotje. Dan klikken. O ja, dat was door mij. Slokje thee nemen. Nou, maar een nieuwe openen dan. Hoppa klik, hoppa typ, hoppa send... en toen was Magnetron er omdat ie geen 2 min kon wachtenquote:
Nee. Te laat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag jij de volgende van mij hebben
Bek dicht, boobie-breeder!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat die nicht dat wel kan hebben.
Ik vind jou raar en gemaakt.quote:
Ik weet niet waar die ineens vandaan kwamquote:
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitterenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik klaag je aan.
Eerst vind je me t minst interessant. Nu noem je me flikker.
Nee nee Rhu, niet goed bezigl
*kijkt naar dat kloontje* Ach ik ben niet de enige die zich verveeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eest denken: O verrek. Slotje. Dan klikken. O ja, dat was door mij. Slokje thee nemen. Nou, maar een nieuwe openen dan. Hoppa klik, hoppa typ, hoppa send... en toen was Magnetron er omdat ie geen 2 min kon wachten![]()
Niet dat t boeit verder, maar 2 min al "duurt lang" vinden is wel erg next generation boredom
Op jou Sting, op jou!quote:
wtf is een boobie breeder?quote:
En daarom niet interessantquote:
En ik houd niet eens van soepquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die ineens vandaan kwam
Kwam zo in me op!
Ik wilde je nog wel verkiezen tot de vrouw die me mocht ontmaagden, met blinddoek!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitteren
Doop 'm in een vagina en krijg kinderen!quote:
Seks met mij wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar seks met jou zit er toch niet in dus ik kan het me permitteren
Doodsverwensing, ban!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doop 'm in een vagina en krijg kinderen!
Iemand die figuren met borsten breed. Als in bezwangerd.quote:
Ik heb zoveel tiet, daar word jij meteen slap van dus dat werkt toch nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel verkiezen tot de vrouw die me mocht ontmaagden, met blinddoek!
Een impregnator dus?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die figuren met borsten breed. Als in bezwangerd.
Uiteraard, je moet alleen nog even onder mijn charmes bezwijkenquote:
Jij bent de mod niet hiervan!quote:
Hoe zie ik die met die blinddoek om dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb zoveel tiet, daar word jij meteen slap van dus dat werkt toch niet
* HeatWave prepares the weapons of mass deletionquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de mod niet hiervan!
I will not be sileeeeeenced!
*relnicht kostuum aantrek*
Hoi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de mod niet hiervan!
I will not be sileeeeeenced!
*relnicht kostuum aantrek*
Zo'n gimmickkloon en dan niet anaal gaan, lamenessquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Mijn gebleekte, niet-behaarde en maagdelijke anus speelt waarschijnlijk ook een rol.
Duurde even he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Hè, gelukkig, het niveau is weer terug!
Sowieso.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurde even he?![]()
Oh ja, Londen is kut
Londenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurde even he?![]()
Oh ja, Londen is kut
*Wapent zich met GJ*quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave prepares the weapons of mass deletion.
Apart, ik ken menselijke schilden, maar dit is een onmenselijk schildquote:
Hoi. Hij begon. *wijst*quote:
Die dingen zijn zo aanwezig, die voel jequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zie ik die met die blinddoek om dan?
Ik wacht rustig afquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Uiteraard, je moet alleen nog even onder mijn charmes bezwijken
Ja lijkt me ook niet echt de juiste verdediging, want ze gaan er juist o schieten. maar ik laat m keihard en hoog no more bolero's zingen in je oor!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart, ik ken menselijke schilden, maar dit is een onmenselijk schild.
Zo twee van die harde tepels die je prikken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo aanwezig, die voel je
Zelfs van een afstand
Het aura van je priemende prammies rijkt ver!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo aanwezig, die voel je
Zelfs van een afstand
Ze lijken soms serieus wel magneet achtige kwaliteiten te bezitten....quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het aura van je priemende prammies rijkt ver!
Wonderboobs!
Ben je nu een belg geworden?quote:
Ik zie nu gewoon vorken er op afvliegen hoor. In mijn hoofd. Geen mannen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze lijken soms serieus wel magneet achtige kwaliteiten te bezitten....
Ik heb 23 jaar tegen de grens aan gewoond, dan is da niet gek toch?quote:
Mannen, vrouwen, etensrestenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu gewoon vorken er op afvliegen hoor. In mijn hoofd. Geen mannen.
Die heb ik vanochtend ook gekeken jaquote:
haha, o zo'n vrouw met permanent wat spaghtti op d'r borstenquote:
Ja maar dat zie ik toch ook zelf nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
haha, o zo'n vrouw met permanent wat spaghtti op d'r borsten
Ik zie nu echt HUGE ASS borsten voor me, en jij die er dan zo overheen kijkt als een kindje over de rand van een hoge tafelquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik toch ook zelf nietals het zeg maar zo onder de horizon zit
Daar mag je geen grapjes over makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu echt HUGE ASS borsten voor me, en jij die er dan zo overheen kijkt als een kindje over de rand van een hoge tafel
Daar leer je ze kneden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat de scholen weer waren begonnen
Dat klinkt fijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zetten ze speciaal pubers gevangen, zodat ze even niet op Fok kunnen posten
Ik heb echt de neiging je neusje dicht te knijpen en je dan zo vol zaad te blaffen dat t je traanbuisjes uitkomt. EN dan nadat ik asperges gegeten heb. Dus dat.quote:
Met als doel? Ik bedoel, het niveau is niet echt gestegen, ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zetten ze speciaal pubers gevangen, zodat ze even niet op Fok kunnen posten
Klinkt ook als prima materiaal voor een container.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging je neusje dicht te knijpen en je dan zo vol zaad te blaffen dat t je traanbuisjes uitkomt. EN dan nadat ik asperges gegeten heb. Dus dat.
Wel gedaald.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:11 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Met als doel? Ik bedoel, het niveau is niet echt gestegen, ofzo.
Ik heb bij van gansewinkel gewerkt en geloof me, daar hebben ze interessantere containers dan jijquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:11 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Klinkt ook als prima materiaal voor een container.
Zwaai t dan niet zo in m'n gezicht, hoer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Blijf van mijn punt af, homo.
Laat me raden, met meer inhoud?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb bij van gansewinkel gewerkt en geloof me, daar hebben ze interessantere containers dan jij
Dibs op de logeerkamerf!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies. Barbusse's Bachelorpad 2.0tm IS A GO!
Echt? Heb je iets gevonden? Of bedoel je dat je weer gaat zoeken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies. Barbusse's Bachelorpad 2.0tm IS A GO!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Nope, found somethingVlakbij werk, drie slaapkamers, twee badkamers, BRILJANTE keuken. 600 euries per maand.
Nicccccccce!quote:
Deze is het, hij kwam toch nog vrijquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Da's rap!
Maar... 2 badkamers voor iets met 3 slaapkamers? Doe maar overdreven
Wel prima prijsje denk ik.
Kreeg je Lorraine erbij?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze is het, hij kwam toch nog vrij
http://www.remax-malta.com/240101022-167
Nee, maar dat hoeft ook nietquote:
Dus ik van de week een beetje klikken op Nederlandse huizensites, heb je echt een hokje van 30m2 voor 650 euro exclusief.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Nope, found somethingVlakbij werk, drie slaapkamers, twee badkamers, BRILJANTE keuken. 600 euries per maand.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
quote:
ah die vond ik leuk!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*stil*quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volledig gemeubileerd, inclusief internetverbindingquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus ik van de week een beetje klikken op Nederlandse huizensites, heb je echt een hokje van 30m2 voor 650 euro exclusief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |