not yet! Wel een Mercedes met een gare gearboxquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
Benieuwd of Maldonado nog gaat crashen in VT3.
bottasquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zie button op 1 weet niet waar jij naar kijkt?
Nee BOT is Bottas, BUT staat 4equote:Op zaterdag 6 september 2014 11:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zie button op 1 weet niet waar jij naar kijkt?
Rosberg heeft ook een geldboete van het team gekregen, er gaat een 6-cijferig bedrag gestort worden bij een goed doel ipv Nico's rekening....quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
Ah ... dacht gisteren al, gezien de omvang van de werkzaamheden aan Lewis z'n auto, dat het iets was wat Mercedes bij beide auto's wilde doen. Dacht er meteen achteraan dat een straf voor Nico zou kunnen zijn dat Lewis nu voorrang krijgt in dit soort situaties.
Denk nu dat het klopt wat ik gisteren dacht
waar haal je deze info vandaan ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Rosberg heeft ook een geldboete van het team gekregen, er gaat een 6-cijferig bedrag gestort worden bij een goed doel ipv Nico's rekening....
Nee HAM staat op 1 BOT staat op 3 en BUT op 2quote:
hij vertelt juist dat er geen sancties vanuit het team zijn behalve als de rivaliteit door gaat 1 van beide coureurs moet optieften.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Werd gisteren verteld tijdens de VT's
grappig dus die commentatorsquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
eerste hit bij Google:
http://www.dailymail.co.u(...)ng-Nico-Rosberg.html
360 km/u halen ze in de race welquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:02 schreef Ferry_76 het volgende:
352,7 kilometer per uur voor Hamilton.
laatste paar rondjes jaquote:
de sfeer rondom Monza is fantastisch , dus ik vind de combi leuke baan , hoge snelheid en de tifosi echt tof.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, leuke baan hoor, maar vergeleken met Spa is het wat mij betreft maar matig.
Qua sfeer is het een topbaan ja, maar qua layout van de baan vind ik het maar saai. Té veel en té lange rechte stukken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:10 schreef Joene het volgende:
[..]
de sfeer rondom Monza is fantastisch , dus ik vind de combi leuke baan , hoge snelheid en de tifosi echt tof.
Die lange rechte stukken vind ik prima, maar ik vind er te weinig echt toffe stukken in zitten. Parabolica is tof, maar de andere bochten vind ik niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:38 schreef Twieki het volgende:
[..]
Qua sfeer is het een topbaan ja, maar qua layout van de baan vind ik het maar saai. Té veel en té lange rechte stukken.
Parabolica is mooi ja, jammer dat ze er asfalt hebben neergelegd. Die lange rechte stukken vind ik nog steeds niets. Met een Mercedesmotor en DRS haal je zó andere rijders in op die stukken. Ik verwacht drie Mercedes-motoren op het podium.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die lange rechte stukken vind ik prima, maar ik vind er te weinig echt toffe stukken in zitten. Parabolica is tof, maar de andere bochten vind ik niet echt bijzonder.
Ik verwacht inderdaad de Mercedes-teams twee aan twee vooraan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:45 schreef Twieki het volgende:
[..]
Parabolica is mooi ja, jammer dat ze er asfalt hebben neergelegd. Die lange rechte stukken vind ik nog steeds niets. Met een Mercedesmotor en DRS haal je zó andere rijders in op die stukken. Ik verwacht drie Mercedes-motoren op het podium.
Niet langs elkaar, maar mét elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Domme Jordanvolgens hem hebben ze Maldonado dus gedumpt na zijn 2012 Spanje overwinning om Bottas een kans te geven.... Volgens mij hebben ze vorig jaar echt toch nog langs mekaar gereden in die wagen
Er wordt toch altijd maar weinig ingehaald op Monza.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:45 schreef Twieki het volgende:
[..]
Parabolica is mooi ja, jammer dat ze er asfalt hebben neergelegd. Die lange rechte stukken vind ik nog steeds niets. Met een Mercedesmotor en DRS haal je zó andere rijders in op die stukken.
Hoezo zijn langzamer dan marussia?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lotus is best wel zielig. Van een auto die races won, naar een auto die langzamer is dan Marussia.
Ze waren. Ze zijn niet veel sneller vandaag.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoezo zijn langzamer dan marussia?
Gebruiken ze hun vermogen om meer vleugel te kunnen zetten?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
HAM daarnet 25km harder Parabolica in dan RAI nu
Het is te hopen dat Williams zich nog kan mengen voor plaats 1 of 2.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:36 schreef Twieki het volgende:
Het is eigenlijk al duidelijk, HAM en ROS pakken de eerste twee plekken, tenzij ze technische problemen hebben. MAS of BOT pakt plaats 3.
Dat hoop ik ook, en dat zou zeker leuk zijn! Op naar Q3!quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Williams zich nog kan mengen voor plaats 1 of 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |