nee, dat is hun technische bereikcapaciteit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat dus het rare - al die zendmasten staat bovenop de vulkaan en hebben een gemiddeld een bereik van 30 tot 38 km
[ afbeelding ]
Onzin, mata laat het gewoon weer uit de klauwen lopen met zijn beledigingen omdat hij hier niet genoeg volgers krijgt. El Dictator zou een passendere naam zijnquote:
Het is verbazingwekkend in zo'n klein gebied inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef Deiner het volgende:
Het wil er bij mij niet in, dat Kris en Lisanne in elf, acht, of x dagen, lopend in gebied waar kennelijk wel degelijk hier en daar bereik is, zie de vader van Kris in de video, nooit bereik zouden hebben gevonden om succesvol 911 te bellen.
Dat ze in al die dagen geen pad of richting zouden hebben kunnen vinden is één, maar ook nog eens nooit bereik, nee.
Oh ja joh? Voor klachten kun je hier terecht BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenquote:
Whahaha.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef Grijzemassa het volgende:
omdat hij hier niet genoeg volgers krijgt. El Dictator zou een passendere naam zijn
Gelijke monniken, gelijke kappen. Iemand ongefundeerd beschuldigen kan echt niet, maar hier wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Onzin, mata laat het gewoon weer uit de klauwen lopen met zijn beledigingen omdat hij hier niet genoeg volgers krijgt. El Dictator zou een passendere naam zijn
ja dat kan,quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
Vraagje voor iPhone-gebruikers:
Kan het gebeuren dat je volgens de display wel bereik hebt maar dat het signaal zo zwak is dat je niet kan bellen?
Dat heb ik namelijk als ik met mijn iPad 20 meter van mijn huis af sta: ik zie één streepje maar kan er niets mee.
Is voor jou een reden om tot beledigen over te gaan. Vind ik persoonlijk niet nodig. Ik ga ook niet met elk scenario mee hier, dan negeer ik gewoon iets als het mij niet aanspreekt. Maar jij lijkt er toch wel een beetje een Follow the Leader gebeuren van te willen makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whahaha.
Omdat er iemand die van niets weet, niet kan quoten (en dat weigert te leren), geen technische kennis heeft (eigen woorden), niets begrijpt van het onderscheid tussen feiten, aannames, meningen en observaties om zich heen blijft slaan en een van de dichtstbetrokkenen (die zelfs door de ouders mee op speurtocht is genomen) en zijn zoon blijft beschuldigen.
Zeker verbazingwekkend, aangezien 40-45 minuten heel wat vierkante kilometers zou moeten betekenen, en ze lopend waren. Overigens, elkaar kwijt zijn, in geval dat ze ieder een telefoon op zak zouden hebben, zou de kans op bereik moeten vergroten, theoretischquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend in zo'n klein gebied inderdaad.
Maar als er 1 of twee van de dames incapacitada zou zijn of zelfs al dood, of ze zijn elkaar snel kwijtgeraakt, dan kan het natuurlijk wel.
Bereik is er nergens na de Mirador. Tot ~40-45 min na/achter de Mirador heb je bereik, en op sommige plekken in de dichte jungle aan de Pacifische kant heb je ook geen bereik.
Ik heb geen iPhone 4(s) maar 8 dagen met een batterijlading is ook aan de lange kant. Als je in een gebied bent met slechte dekken, dan verhoogt het zendvermogen van een toestel als een mofo, dat kost enorm veel batterijlading. In dat geval hebben ze bewust het toestel aan en uit moeten zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef Deiner het volgende:
Het wil er bij mij niet in, dat Kris en Lisanne in elf, acht, of x dagen, lopend in gebied waar kennelijk wel degelijk hier en daar bereik is, zie de vader van Kris in de video, nooit bereik zouden hebben gevonden om succesvol 911 te bellen.
Dat ze in al die dagen geen pad of richting zouden hebben kunnen vinden is één, maar ook nog eens nooit bereik, nee.
Het beeld dat er simpelweg nergens daar bereik is, komt van slechts enkele bronnen, die helemaal niet betrouwbaar hoeven zijn.
Jahoor dat kan. De "bar" indicator is eigenlijk ook geen bereik indicator maar een "quality-of-signal" indicator ALS er verbinding is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
Vraagje voor iPhone-gebruikers:
Kan het gebeuren dat je volgens de display wel bereik hebt maar dat het signaal zo zwak is dat je niet kan bellen?
Dat heb ik namelijk als ik met mijn iPad 20 meter van mijn huis af sta: ik zie één streepje maar kan er niets mee.
Die telefoons moeten uit zijn geweest, als ze inderdaad nog zo lang zijn gebruikt, ontegenzeglijk waar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik heb geen iPhone 4(s) maar 8 dagen met een batterijlading is ook aan de lange kant. Als je in een gebied bent met slechte dekken, dan verhoogt het zendvermogen van een toestel als een mofo, dat kost enorm veel batterijlading. In dat geval hebben ze bewust het toestel aan en uit moeten zetten.
ja, je zult maar de vriend van I.L. zijn, niet waar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Oudt! Hoe je tekeer gaat tegen Jackie gaat nu echt even te ver El_Matador. Jou waarheid is (overduidelijk) DE ultieme, ultieme waarheid volgens jou, en als iemand ook maar iéts ervan tegenspreekt open je de oneindige aanval des doods, onder de gordel en op de man af, zonder dat daadwerkelijke inhoud er nog toe doet kennelijk (wat heeft Groningen en een burgelijke huisvader immers ermee te maken? Puur Jackie even willen afzeiken?) het draait jou enkel om je gelijk willen halen. Keer op keer weer.
Nee, dat kan hier niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:15 schreef SAJ het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen. Iemand ongefundeerd beschuldigen kan echt niet, maar hier wel.
Ik ben een idioot en een brave huisvader uit Groningen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:05 schreef El_Matador het volgende:
Wat een -edit-topic is dit toch geworden. Een of andere idioot mag zomaar mensen beschuldigen, maar ga je daarop in, dan wordt er weer geedit.
Had je die info niet van Baru, je contact, waar je van had vastgesteld dat die een imposter is? Wat ik onmiddellijk geloof, daar niet van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:20 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, je zult maar de vriend van I.L. zijn, niet waar?
niet waar, achter de mirador heb je hier en daar ook nog bereik volgens Baru. De locals weten waar ze in line of sight kunnen staan van een mast op Vulcan Baru, dan lukt het wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend in zo'n klein gebied inderdaad.
Maar als er 1 of twee van de dames incapacitada zou zijn of zelfs al dood, of ze zijn elkaar snel kwijtgeraakt, dan kan het natuurlijk wel.
Bereik is er nergens na de Mirador. Tot ~40-45 min na/achter de Mirador heb je bereik, en op sommige plekken in de dichte jungle aan de Pacifische kant heb je ook geen bereik.
Oh dat zou kunnen, maar dat moet je dan maar net weten en in een rustige toestand zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
niet waar, achter de mirador heb je hier en daar ook nog bereik volgens Baru. De locals weten waar ze in line of sight kunnen staan van een mast op Vulcan Baru, dan lukt het wel.
oh, heb jij bij Hablaya mee zitten kijken op de computer? Liep jij met ze mee dan? vertel....quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, maar dat moet je dan maar net weten en in een rustige toestand zijn.
Die meiden liepen willekeurig wat door een gebied, in "paniek", verdwaald, etc.
Evengoed een ongefundeerde aanname, geen feit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende: Die meiden liepen willekeurig wat door een gebied, in "paniek", verdwaald, etc.
Dan zou je in pak hem beet 11 dagen toch ook willekeurig bereik moeten vinden. Nogmaals, 45 minuten in een rechte lijn, is heel wat vierkante kilometers alleen al voor dat straalgebied. Waarbij niet is uitgesloten, dat er nog andere stukken zijn met toevallig bereik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, maar dat moet je dan maar net weten en in een rustige toestand zijn.
Die meiden liepen willekeurig wat door een gebied, in "paniek", verdwaald, etc.
telefoonverkeersgegevens worden bewaard tot in een rechtszaak, ook in Panama, ondanks de flessen aanlokkelijke drank die ik hier voorbij zag komen...anders worden ze gewiped...als dat al niet het geval is...quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Evengoed een aanname, geen feit.
Ik lees trouwens overal dat er Maandag duidelijkheid komt over de telefoons en andere data, maar volgens mij bedoelde ze ermee dat het dán zal worden overgedragen aan Panama, niet persé dat het publiekelijk naar buiten word gebracht.
"bereik volgens Baru"quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
niet waar, achter de mirador heb je hier en daar ook nog bereik volgens Baru. De locals weten waar ze in line of sight kunnen staan van een mast op Vulcan Baru, dan lukt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |