"Contact hebben" of een (vertraagd aangekomen - bij mij heeft Whatsapp wel eens iets na weken pas verstuurd) berichtje ontvangen zijn 2 heul verschillende dingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef jackie12 het volgende:
[..]
In het interview wat Stacey gisteren plaatste met de ouders zei Hans Kremers dat haar vriend om 14 uur plaatselijke tijd nog contact had met haar
http://nos.nl/video/63243(...)ermiste-vrouwen.html
Als er eventueel bloed wordt gevonden op textiel...quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat zou kunnen gaan opleveren?
Wie zegt dat Kris om 14:00 een sms heeft ontvangen? Kan het niet zo zijn dat haar vriend om 14:00 een sms van Kris heeft ontvangen? Zij schreef toch dat ze gingen wandelen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze kan die sms toch pas ontvangen als ze bereik heeft ?
Ik denk dat contact is dat je op dat moment communiceerd met elkaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Kris om 14:00 een sms heeft ontvangen? Kan het niet zo zijn dat haar vriend om 14:00 een sms van Kris heeft ontvangen? Zij schreef toch dat ze gingen wandelen?
Hoe vaak gaat dit nog op dit forum terugkomen zonder dat erbij gezegd wordt dat er langere tijd verlopen kan zijn tussen verzenden en ontvangen? Dus dat het bericht waarschijnlijk voor 14 uur verstuurd is? Vertraging schijnt normaal te zijn bij dat type berichten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef jackie12 het volgende:
[..]
In het interview wat Stacey gisteren plaatste met de ouders bij RTL late night zei Hans Kremers dat haar vriend om 14 uur plaatselijke tijd nog contact had met haar
Zoals ik het begreep ging het "contact" inderdaad in één richting en kan er geruime tijd verstreken zijn tussen verzending en ontvangst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Contact hebben" of een (vertraagd aangekomen - bij mij heeft Whatsapp wel eens iets na weken pas verstuurd) berichtje ontvangen zijn 2 heul verschillende dingen.
Er wordt ook gezegd "we gaan wandelen". Dat schrijf je niet als je al over de Mirador bent.
Ik heb alleen maar gehoord dat Kris iets schreef/zei, niet dat de vriend van Kris iets schreef/zei. Jij wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat contact is dat je op dat moment communiceerd met elkaar
Dat was volgens de Answers for Kris Vimeo om 13:39.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef jackie12 het volgende:
Naar mijn is er iets opvallends
13 uur Mirador
na 3 kwartier geen bereik meer
13.54 laatste foto Kris bij de 1e quebrada
Op vrijdag 5 september 2014 15:20 schreef Gorraay het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was volgens de Answers for Kris Vimeo om 13:39.
Jackie, het spijt me, maar je loopt hier nu al een paar maanden rond en bent hier constant te vinden. Is het nu écht zo moeilijk om een keertje iets basaals als quoten te leren? Het is voor anderen reuze irritant steeds die berichten.quote:
ja berichtjes heen en weer sturenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat contact is dat je op dat moment communiceerd met elkaar
Nou, dat hoeft niet hoor. Ze komen bovenop Mirador aan: ging soepel, lekker weer, het is nog vroeg, ''we lopen nog ff een tijdje door''. En ze komen nog een leuke quebrada tegen, mooi voor foto's en wellicht dat ze kort daarna besloten om terug te keren. Als ze dat al hebben gedaan, want dat weten we dus niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef jackie12 het volgende:
Naar mijn is er iets opvallends
13 uur Mirador
na 3 kwartier geen bereik meer
13.54 laatste foto Kris bij de 1e quebrada
om 14 uur laatste "contact" Kris met haar vriend (of dit alleen een sms is die pas om 14 uur aankwam maakt even niks uit. Feit is dat de telefoon van Kris rond 14 uur weer bereik had.)
Dit zou dus om 14.09 kunnen zijn.
Hieruit blijkt volgens mij dat het zeer waarschijnlijk is dat ze zijn terug gegaan.
Dan is het natuurlijk vreemd dat de resten worden gevonden verder de jungle in.
Maar wat ik raar vind is dat Kris en Lisanne het Pianistapad op zijn gegaan, daarna foto op de Mirador en door zijn gelopen naar de 1e quebrada.
Het ziet er voor mij uit alsof de 1e quebrada een doel op zich was en ze zelfs precies wisten hoe lang die nog lopen was na de Mirador
13 uur Mirador
14 uur 1e quebrada
15 uur terug op de Mirador
2 uur en een kwartier terug lopen naar het begin van de Pianista is 1715
En dan nog dik een uur lopen naar het hostel is 1830
En om 1830 werd t donker en dat wisten ze.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze op wat voor manier dan ook hebben moeten geweten dat de 1e quebrada een uur vanaf de Mirador was. Het lijken mij geen meiden die op de bonnefooi even dachten "ach, laten we eens kijken wat daar achter de Mirador te doen is?"
En dit kan volgens mij door
1- het was te vinden op het internet (moet te checken zijn)
2-het is hun verteld, maar door wie?
3- ze waren samen met iemand
Er wordt ook gezegd dat er na die 13:39 geen contact meer geweest is met een zendmast...quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Klopt
13 uur Mirador
13.39 geen bereik meer
13.54 laatste foto
En indien gelijk teruggekeerd na 15 minuten weer bereik is 14.09
goed gezienquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Klopt
13 uur Mirador
13.39 geen bereik meer
13.54 laatste foto
En indien gelijk teruggekeerd na 15 minuten weer bereik is 14.09
Dan zijn er dus inderdaad 2 verhalen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er wordt ook gezegd dat er na die 13:39 geen contact meer geweest is met een zendmast...
dat dus het rare - al die zendmasten staat bovenop de vulkaan en hebben een gemiddeld een bereik van 30 tot 38 kmquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er wordt ook gezegd dat er na die 13:39 geen contact meer geweest is met een zendmast...
Ik vind dat helemaal niet raar. Ik heb heel wat jaren in sterk heuvelachtige en zelfs bergachtige gebieden gewoond en daar is bereik altijd een probleem omdat bergen en/of hoge heuvels het signaal blokkeren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:26 schreef StaceySinger het volgende:
dat dus het rare - al die zendmasten staat bovenop de vulkaan en hebben een gemiddeld een bereik van 30 tot 38 km
Verbaas me er ook al een tijd over. Vanaf Boquete naar de kust is het hemelsbreed iets van 35 km.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat dus het rare - al die zendmasten staat bovenop de vulkaan en hebben een gemiddeld een bereik van 30 tot 38 km
[ afbeelding ]
Het probleem is dat jij allerlei dingen als "feiten" presenteert die in jouw verhaal passen en de zaken die dat niet doen afdoet als "verhalen". Zo werkt het niet. Iets is een feit onafhankelijk of het in een verhaal past.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:25 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan zijn er dus inderdaad 2 verhalen.
Hoop dat het maandag duidelijk wordt
Dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet raar. Ik heb heel wat jaren in sterk heuvelachtige en zelfs bergachtige gebieden gewoond en daar is bereik altijd een probleem omdat bergen en/of hoge heuvels het signaal blokkeren.
en wat zei Hans Kremers dan ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet raar. Ik heb heel wat jaren in sterk heuvelachtige en zelfs bergachtige gebieden gewoond en daar is bereik altijd een probleem omdat bergen en/of hoge heuvels het signaal blokkeren.
dan verbaas ik mij er over dat een slim persoon als jij compleet voorbij gaat aan deze feitenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij allerlei dingen als "feiten" presenteert die in jouw verhaal passen en de zaken die dat niet doen afdoet als "verhalen". Zo werkt het niet. Iets is een feit onafhankelijk of het in een verhaal past.
Wat wil je daarmee zeggen/aantonen? Dat bergen/hoge heuvels geen signalen blokkeren? Want vlak over de top heb je nog wel bereik?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en wat zei Hans Kremers dan ?
tot 45 min na de top had hij nog bereik![]()
[ afbeelding ]
Ja, net over de top kan je nog een mast bereiken. Maar Ouder1 heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en wat zei Hans Kremers dan ?
tot 45 min na de top had hij nog bereik![]()
moet je kijken wat een torens !!
[ afbeelding ]
Huh ? die zoon ken ik niet en wat zou die er mee te maken moeten hebben dan ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, net over de top kan je nog een mast bereiken. Maar Ouder1 heeft gewoon gelijk.
Sowieso merk je dat vaak hier in het topic. Een beetje een land als Nederland vergelijken met Panama, waar mensen wonen zonder GSMs en waar het allemaal iets anders ontwikkeld is...
Het ergste is nog dat het als feit wordt gepresenteerd dat "F een gestoorde zoon heeft". Walgelijk en helemaal geen "feit", maar een mening van sommigen hier die totaal niks begrijpen van de latijns-amerikaanse culturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |