abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144204935
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen/aantonen? Dat bergen/hoge heuvels geen signalen blokkeren? Want vlak over de top heb je nog wel bereik?
Geloof me nu maar; bergen en hoge heuvels zorgen er voor dat je heel vaak in dalen waar geen zendmasten staan geen bereik hebt.
hoe verklaar je dan het opgevangen vage Iphone signaal ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144204936
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:37 schreef jackie12 het volgende:

[..]

dan verbaas ik mij er over dat een slim persoon als jij compleet voorbij gaat aan deze feiten

1-wie zag ze als laatste
2-bij wie zouden ze 2 van de 3 excursies doen
3-wie ontdekte als eerste dat ze vermist waren
4-wie is er op 2 april 2 keer in hun kamer geweest
5-wie wilde zoeken maar ging niet omdat ie niet mocht maar later claimt dat ie wel was gaan zoeken
6- wie vindt in eerste instantie de lichaamsresten
7-wie heeft er een finca precies in het gebied waar ze klaarblijkelijk zijn verdwenen
8-wie heeft er een "opmerkelijke zoon"die foto's op zijn FB heeft waarop vrouwen vernederd worden

8 feiten. En toch willen deze feiten niet zeggen dat hij er iets mee te maken heeft.
Maar het is zeker het onderzoeken waard.
En dat doe ik net zoals ik ook al maanden kijk of verdwalen mogelijk is.
Maar met de weinige informatie die er is houd ik het er toto nu toe op dat het niet alleen om verdwalen gaat.
Of hij de "dader" is? geen idee. Maar deze feiten kun je niet ontkennen
1. is geen feit, is namelijk niet zeker
2. klopt, maar is dat verdacht?
3. is geen feit, is namelijk niet zeker
4. volgens mij ook nog steeds niet zeker, en er zijn dan meer, zijn die ook verdacht? Pleit juist voor hem dat ie echt bezorgd was (vooral als de kenner in Boquete van het gebied)
5. hij mocht wel, alleen hulptroepen van Sineproc kregen van hogerhand opdracht om te wachten; pleit juist voor hem dat ie echt bezorgd was (vooral als de kenner in Boquete van het gebied)
6. een indiaan
7. hij niet, die finca ligt verder naar het noorden
8. ja, en?

Blijft niet zoveel van over
pi_144204979
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef SAJ het volgende:

[..]

1. is geen feit, is namelijk niet zeker
2. klopt, maar is dat verdacht?
3. is geen feit, is namelijk niet zeker
4. volgens mij ook nog steeds niet zeker, en er zijn dan meer, zijn die ook verdacht? Pleit juist voor hem dat ie echt bezorgd was (vooral als de kenner in Boquete van het gebied)
5. hij mocht wel, alleen hulptroepen van Sineproc kregen van hogerhand opdracht om te wachten; pleit juist voor hem dat ie echt bezorgd was (vooral als de kenner in Boquete van het gebied)
6. een indiaan
7. hij niet, die finca ligt verder naar het noorden
8. ja, en?

Blijft niet zoveel van over
Ik denk dat jij je maar eens beter moet inlezen!
pi_144204991
quote:
1-wie zag ze als laatste
Plino
quote:
Zoals duizenden toeristen voor hen die veilig zijn terug gekeerd
quote:
De hospita; die had hen al gemist bij het avondeten, maar had geen alarm geslagen.
quote:
F en Eileen en ws ookde hospita op andere momenten
quote:
5-wie wilde zoeken maar ging niet omdat ie niet mocht maar later claimt dat ie wel was gaan zoeken
Hij mocht niet zoeken met de groep die hij opgetrommeld had waar ook mensen bij zaten van officiële zoekteams. Hij is wel alleen gegaan.
quote:
Dat weten we niet. De tas is gevonden door een indiaan. De resten door een zoekteam waar F deel van uit maakte. Het hoeft dus niet F te zijn die ze vond.
quote:
7-wie heeft er een finca precies in het gebied waar ze klaarblijkelijk zijn verdwenen
Dat zegt natuurlijk niets. Dan zijn de lokale indianen daar even verdacht want die wonen er ook echt.
quote:
8-wie heeft er een "opmerkelijke zoon"die foto's op zijn FB heeft waarop vrouwen vernederd worden
Ik denk een heel aantal daar, meerdere jonge mannen uit Boquete houden er rare ideeën over vrouwen op na als je hun FB bekijkt.

Maar al die dingen negeer je steeds.
pi_144205072
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je de kaartjes bekijkt zie je dat er in dat gebied niet alleen de CD is en verder plat/dal. Er zijn meerdere hoge punten. Ook de toestand van de lucht wisselt. Soms heb ik op exact dezelfdeplek wel een beetje bereik en soms niets.
pi_144205096
quote:

[..]

dan verbaas ik mij er over dat een slim persoon als jij compleet voorbij gaat aan deze feiten

1-wie zag ze als laatste
GEEN feit. Een verslag dat F mogelijk de meiden nog voor vertrek heeft gezien is geen feit. Er kunnen genoeg andere getuigen erna zijn, waar geen rapport van is, dat maakt het nog niet feitelijk dat er geen anderen waren. Een gebrek aan informatie is geen argument op zichzelf, heb ik al vele malen uitgelegd.

quote:
2 van de 3? Welke andere excursie werd er geboekt dan? Logisch; het is de meest ervaren gids?

quote:
Degene die ze 's ochtends zou meenemen naar een excursie. Logisch toch? Wat is daar onlogisch aan?

quote:
Alleen, of met anderen? En ook logisch; dat je gaat kijken. Trouwens; maar 1 keer IN hun kamer, de 1e keer kon hij er niet in.

quote:
Het is moeilijk na te gaan op basis van een paar (vertaalde) nieuwsberichtjes, maar jij denkt dat het een soort Nederlandse VINEXwijk is, Panama.

quote:
Hij en zijn team

quote:
Daar heb ik je nou al een paar keer gevraagd om onderbouwing voor te geven, maar dat weiger je.

quote:
Dat is JOUW mening, JOUW inschatting waar je maar niet vanaf komt.-edit, niet op de persoon-...

quote:
8 feiten.
NEE, luister nou es (en dan niet eens naar mij, maar naar al die anderen hier die je er al op hebben gewezen).

quote:
Maar deze feiten kun je niet ontkennen
Jij gaat creatief om met "feiten" die je zelf verzint. En dan doe je alsof anderen dat niet kunnen ontkennen.

-edit-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 05-09-2014 16:02:31 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:48:08 #132
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144205106
Vraagje voor iPhone-gebruikers:
Kan het gebeuren dat je volgens de display wel bereik hebt maar dat het signaal zo zwak is dat je niet kan bellen?
Dat heb ik namelijk als ik met mijn iPad 20 meter van mijn huis af sta: ik zie één streepje maar kan er niets mee.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144205131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je maar eens beter moet inlezen!
Denk het niet, en mede gezien andere reacties hier die jouw 'feiten' als onjuist bestempelen, kun je beter met bronnen komen die jouw 'feiten' kunnen bevestigen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:50:23 #134
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144205178
quote:
De familie Serracin. Zie hiervoor de kaarten in de OP.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144205187
Er is geen enkele aanleiding om deze F ook maar ergens van te beschuldigen.
Integendeel hij is degene die is gaan zoeken en zich ingezet heeft.
Alle aantijgingen zijn op niets gebaseerd en grenzen (imo) aan smaad en laster.
Deze F heeft een zeer goeie naam en die wordt nu te grabbel gegooid.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144205223
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef El_Matador het volgende:
>knip<
Kan het weer een tandje minder? Waarom zo agressief en op de man?
pi_144205309
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kan het weer een tandje minder? Waarom zo agressief en op de man?
Letterlijk 3 min eerder reageer je zelf net zo en nog wel op dezelfde persoon. :')

Iets met oog, balken en splinters? _O- :W
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_144205385
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

StaceySinger waarom ga je altijd vragen stellen als er iemand iets schrijft?
pi_144205413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en wat zei Hans Kremers dan ?
tot 45 min na de top had hij nog bereik :7
moet je kijken wat een torens !!

[ afbeelding ]
Ik zie hier eigenlijk niet eens veel GSM/CDMA antenne's hangen (voor een radius van 38km?). Hoofdzakelijk interlinks naar andere stations.

Straalafstand van een antenne is een richtlijn in 'line-of-sight'. Dat is dus een afstand als je de toren kan zien. En dan nog is het niet gegarandeerd, aangezien jouw mobiele telefoon mogelijk niet dezelfde afstand kan zenden.

Zet er een bergje, een dalletje, een boom, mist, zonnestraling of regen, etc tussen en dat getal loopt _hard_ naar beneden. Als je erop gaat letten zal het je verbazen hoeveel antennes wij in NL hebben hangen. En dat zijn de antennes die zichtbaar zijn. Veel worden er verhuld, door ze te beschilderen of verdekt op te hangen. Deze is erg leuk, een GSM mast in Bloemendaal.

Zie je die boom? Jep. ;)

quote:

[..]

1-wie zag ze als laatste
In NL zou je iig als verdachte worden aangemerkt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2014 16:03:39 ]
pi_144205449
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Plino

[..]

Zoals duizenden toeristen voor hen die veilig zijn terug gekeerd

[..]

De hospita; die had hen al gemist bij het avondeten, maar had geen alarm geslagen.

[..]

F en Eileen en ws ookde hospita op andere momenten

[..]

Hij mocht niet zoeken met de groep die hij opgetrommeld had waar ook mensen bij zaten van officiële zoekteams. Hij is wel alleen gegaan.

[..]

Dat weten we niet. De tas is gevonden door een indiaan. De resten door een zoekteam waar F deel van uit maakte. Het hoeft dus niet F te zijn die ze vond.

[..]

Dat zegt natuurlijk niets. Dan zijn de lokale indianen daar even verdacht want die wonen er ook echt.

[..]

Ik denk een heel aantal daar, meerdere jonge mannen uit Boquete houden er rare ideeën over vrouwen op na als je hun FB bekijkt.

Maar al die dingen negeer je steeds.
Dus? Daar kun je toch onmogelijk een conclusie over trekken. Er zijn wel meer jonge mannen met rare ideeën. Niet alleen daar in Bouquette.
pi_144205455
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Letterlijk 3 min eerder reageer je zelf net zo en nog wel op dezelfde persoon. :')

Iets met oog, balken en splinters? _O- :W
Dus ik noem mensen ook dom, verwijt ze dat ze uit Groningen komen e.d.? Dacht het niet makker.
pi_144205509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus? Daar kun je toch onmogelijk een conclusie over trekken. Er zijn wel meer jonge mannen met rare ideeën. Niet alleen daar in Bouquette.
Dat is precies wat ik wilde zeggen. Was dat niet duidelijk in verhouding tot de rest van de post?
pi_144205538
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef Ouder1 het volgende: Kan het weer een tandje minder? Waarom zo agressief en op de man?
Helemaal mee eens Oudt! Hoe je tekeer gaat tegen Jackie gaat nu echt even te ver El_Matador. Jou waarheid is (overduidelijk) DE ultieme, ultieme waarheid volgens jou, en als iemand ook maar iéts ervan tegenspreekt open je de oneindige aanval des doods, onder de gordel en op de man af, zonder dat daadwerkelijke inhoud er nog toe doet kennelijk (wat heeft Groningen en een burgelijke huisvader immers ermee te maken? Puur Jackie even willen afzeiken?) het draait jou enkel om je gelijk willen halen. Keer op keer weer.
pi_144205552
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik wilde zeggen. Was dat niet duidelijk in verhouding tot de rest van de post?
Zeer duidelijk
pi_144205595
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
pi_144205609
En nog maar een keer: niet zo op de persoon spelen. Geldt voor iedereen.
pi_144205633
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
En nog maar een keer: niet zo op de persoon spelen. Geldt voor iedereen.
die F beschuldigen = op de persoon spelen -jmo
pi_144205636
Wat een -edit-topic is dit toch geworden. Een of andere idioot mag zomaar mensen beschuldigen, maar ga je daarop in, dan wordt er weer geedit. :r

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 05-09-2014 16:07:02 ]

pi_144205671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:05 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het ergste is dat het volledig zonder enige grond gebeurt. Maar daar mag je niks van zeggen, nee, een Groningse huisvader is gelijk aan iemand die Latijns-Amerika wat beter kent. :') :r

pi_144205683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:05 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

EENS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')