Is dat heel domquote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef Fopje het volgende:
Geoden paints![]()
Maar hoe oud ben je dat je dit nog niet wist?
Daar mag ik niet komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef Ole het volgende:
Zet je de ongecensureerde versie in KPD?
Ik wist het ook niet en ben 35.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef Fopje het volgende:
Maar hoe oud ben je dat je dit nog niet wist?
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet en ben 35.
Ik ben 48 en wist het ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:36 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Is dat heel domIk ben 18.
voor mij is het nog erger. Opgegroeid in een dorp. Fietste elke dag 12 km door de weilanden naar school. Zag wel die rode vegen maar geen ideequote:Op donderdag 4 september 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik had echt geen idee.
Stadsmeisje he.
En je vroeg je ook nooit af waarom er verfvlekken op die schapen zat?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:55 schreef Ole het volgende:
voor mij is het nog erger. Opgegroeid in een dorp. Fietste elke dag 12 km door de weilanden naar school. Zag wel die rode vegen maar geen idee
ik geloof dat ik dacht dat die naar de slager zouden gaanquote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je vroeg je ook nooit af waarom er verfvlekken op die schapen zat?![]()
awwwwquote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef Ole het volgende:
ik geloof dat ik dacht dat die naar de slager zouden gaan
Zoiets.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
awwwwNet zoals bomen die een stip verf krijgen als ze worden gekapt?
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef Ole het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dacht dat die naar de slager zouden gaan
Leuk liedjequote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:12 schreef vencodark het volgende:
Ik dacht dat de boer ze zelf bespoot met een kleurtje.Zodra hij dus wist dat ze bezwangerd waren.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:09 schreef vigier het volgende:
Van het weekend maar eens een krijtje om mijn nek hangen dan...
Het vrouwtjesschaap kijkt niet zo blij andersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |