Karig? Wat karig? Hoe karig?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik dus ook niet, echt heel karig dit
Go your gang!quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef Rijst het volgende:
Tijd om al die shit uit de op te verwijderen.
Ja, karig, zoals bijv. matig. Erg matig dat dit er ook nog bij komt. Erg matig in zijn geheel dat ik naast een wachttijd van 4 weken (had zelfs al contact met Zavvi opgenomen dat het er niet was) ook nog eens extra mag dokken.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Karig? Wat karig? Hoe karig?
Wat bedoel je. Of weet je niet wat karig is
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef Rijst het volgende:
mag je gelijk wasbak toevoegenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef Rijst het volgende:
Je weet niet wat karig is... Dat dacht ik alquote:Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, karig, zoals bijv. matig. Erg matig dat dit er ook nog bij komt. Erg matig in zijn geheel dat ik naast een wachttijd van 4 weken (had zelfs al contact met Zavvi opgenomen dat het er niet was) ook nog eens extra mag dokken.
Kan iemand dit even toevoegen?quote:Beste Vault-Boy,
Kan jij mij als schepper van de PS4 OP toevoegen hierin?
ID: Waterbed
PSN: WaterbedNL
Avater: http://www.panaceaadviser(...)er-bed_334x153px.jpg
Alvast bedankt!
Zie al waar het precies zit, Zavvi zit voor zover ik weet ergens op de Kanaaleilanden. En dat is volgens de douane een niet EU gebied ondanks dat het bij de UK hoortquote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ff opgezocht en het gaat niet om Europa, maar om de EU, daar was ik al bang voor. Dus tussen de 22 en 150e betaal je btw e.d.
Spelletjes die gewoon door de brievenbus kunnen zullen er wel wat makkelijker doorheen schieten. Had achteraf al spijt dat ik niet gewoon 15e extra neer had gelegd en dat ding meteen opgehaald en nu is het helemaal sneu. Maar goed, weer een les geleerd.
Zeker wel, want wat ik voor mijn geld heb gekregen is bijzonder weinig. 100e voor een headset die 90e kost en daar nog 4 weken wachttijd bovenop.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Karig gebruik je idd meestal niet in die context.
LOL!quote:Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, karig, zoals bijv. matig. Erg matig dat dit er ook nog bij komt. Erg matig in zijn geheel dat ik naast een wachttijd van 4 weken (had zelfs al contact met Zavvi opgenomen dat het er niet was) ook nog eens extra mag dokken.
Zo klopt het al beter idd, snel ff gegoogled?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zeker wel, want wat ik voor mijn geld heb gekregen is bijzonder weinig. 100e voor een headset die 90e kost en daar nog 4 weken wachttijd bovenop.
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:35 schreef Rijst het volgende:
Ik ga vanavond aan Black Flag beginnen.
Ja leuk he? Ben op youtube de story van AC3 aan het checken (4 uurquote:
Ik moet de eerdere nog steeds spelen gewoon geen tijd voor gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 17:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja leuk he? Ben op youtube de story van AC3 aan het checken (4 uur)
Ziet er eigenlijk nog best leuk uit wanneer je met Connor speelt. Maarja vlak daarvoor was ik al afgehaakt.
Ah, ja dat zal het zijn idd, maak je maar niet zo druk hoor... het is al goed verderquote:Op donderdag 4 september 2014 17:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee, ik weet gewoon waar ik het over heb. Dat jij dat in eerste instantie niet uit mijn zin kan halen kan zijn omdat ik niet specificeerde waar ik op doelde of omdat jij de context van mijn zin niet begreep.
Als je iets snel wil hebben moet je het inderdaad niet bij Zavvi bestellen.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zeker wel, want wat ik voor mijn geld heb gekregen is bijzonder weinig. 100e voor een headset die 90e kost en daar nog 4 weken wachttijd bovenop.
Ja was ff een beetje pissed net, heerlijk werkdagje gehad en dan kom je thuis en zie je dat stomme briefje in de brievenbus liggenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ah, ja dat zal het zijn idd, maak je maar niet zo druk hoor... het is al goed verder
Straks eens proberen als mijn Garden Warfare/Don't Starve verslaving het toe staatquote:Op donderdag 4 september 2014 17:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nog mensen met velocity bezig? Ik probeer eerst ieder level perfect te halen voordat ik verder ga, best verslavend.
Ja, superverslavend. Ik heb de meeste levels al gedaan en probeer nu ook perfects te halen. Tot nu toe een stuk of 10x gelukt.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nog mensen met velocity bezig? Ik probeer eerst ieder level perfect te halen voordat ik verder ga, best verslavend.
Protip: als je r1 en l1 tegelijk indrukt kan je gelijk resetten ipv op start te hoeven drukken.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, superverslavend. Ik heb de meeste levels al gedaan en probeer nu ook perfects te halen. Tot nu toe een stuk of 10x gelukt.
Zeer netjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:13 schreef Exorbitantes het volgende:
4 dagen geleden mijn 2 controllers opgestuurd. Vandaag 2 nieuwe gekregen.
Sony
En ook wel een vermelding waard denk ik: van één controller had ik geen bon meer. Werd niet moeilijk over gedaan.quote:
Ik krijg ook aldoor de melding dat ik Playstation Plus nodig heb om online te gamen (terwijl ik dit uiteraard gewoon heb, nog zo'n 2 jaar). Daarnaast kan ik ook niet normaal de ps plus games downloaden uit de store, maar krijg ik wel per email een aankoop bevestiging voor €0,-quote:Op donderdag 4 september 2014 20:16 schreef PBateman1978 het volgende:
PSN weer half down.. (Kan niet meer online gamen...)
Ik krijg dat ook idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:20 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik krijg ook aldoor de melding dat ik Playstation Plus nodig heb om online te gamen (terwijl ik dit uiteraard gewoon heb, nog zo'n 2 jaar). Daarnaast kan ik ook niet normaal de ps plus games downloaden uit de store, maar krijg ik wel per email een aankoop bevestiging voor €0,-
Denk dat ze het weer lastig hebben ..
19 euroquote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe duur is minecraft eigenlijk?
Heb nooit gesnapt wat er nou eigenlijk leuk aan is als ik anderen er over hoor dus ik wil het nu zelf eens proberen
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:24 schreef Disker91 het volgende:
Destiny in een gave live action trailer
![]()
ofz e zijn nu flink aan t upgraden voor volgende weekquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Disker91 het volgende:
Dus dat zal de eerste week geen Destiny worden, als ze dit al niet aankunnen. De laatste tijd is het sowieso al wat minder met PSN.
Reken er maar niet op. Dit hadden ze al van tevoren kunnen weten. Met battlefield beta ging het mis, destiny beta ook. Zal dinsdag ook wel weer 1 grote fuckup wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ofz e zijn nu flink aan t upgraden voor volgende week
hier jusit t tegenovegesteldequote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga Metro Redux denk ik meteen op Ranger Mode spelen. The Last Of Us ga ik ook over een tijdje op Grounded Mode spelen.
Weet niet wat is bij mij, maar tegenwoordig wil ik mijn games op de allerhoogste moeilijkheidsgraad spelen. Je hebt dan echt het gevoel dat je moet overleven met weinig ammo en meer gebruik moet maken van stealth.
Ja als je weinig tijd hebt snap ik het wel ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier jusit t tegenovegestelde
heb al zo weinig tijd om te gamen, dat ik blij ben als ik een game eindelijk uit heb.
Dus speel alles lekker door zodat ik snel weer aan een nieuwe beginnen kan
Zo denk ik ook. Veel games worden ook pas leuk als je het echt moeilijk maakt Thief op de normale moeilijkheidsgraad was echt een klotegame, maar op de moeilijkste moeilijkheidsgraad waar je nooit gezien mag worden was echt top.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga Metro Redux denk ik meteen op Ranger Mode spelen. The Last Of Us ga ik ook over een tijdje op Grounded Mode spelen.
Weet niet wat is bij mij, maar tegenwoordig wil ik mijn games op de allerhoogste moeilijkheidsgraad spelen. Je hebt dan echt het gevoel dat je moet overleven met weinig ammo en meer gebruik moet maken van stealth.
Consolegaming is beetje dood aan het gaan in Japan. En sowieso is Microsoft daar nooit echt succesvol geweest.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit vind ik trouwens wel triest nieuws:
Treurige release Xbox One in Japan
zowel Sony als Microsoft hebben elkaar nodig om scherp te blijven en zonder serieuze concurrentie zou ook Sony ook minder investeringen en moeite doen om een goede console neer te zetten.
Ik ben er echt sinds The Last Of Us achtergekomen. Het ging allemaal zo makkelijk en ik had altijd wel genoeg ammo en ander spul. Zelfs op Hard difficulty.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Veel games worden ook pas leuk als je het echt moeilijk maakt Thief op de normale moeilijkheidsgraad was echt een klotegame, maar op de moeilijkste moeilijkheidsgraad waar je nooit gezien mag worden was echt top.
ik heb wel een beetje medelijden met zequote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
zowel Sony als Microsoft hebben elkaar nodig om scherp te blijven en zonder serieuze concurrentie zou ook Sony ook minder investeringen en moeite doen om een goede console neer te zetten.
was ook 7 maanden werkeloos.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja als je weinig tijd hebt snap ik het wel ja.
Ik ben weer opzoek naar werk dus wat dat betreft weer genoeg tijd
vond die tweet van die cut-outs dan weer wel leukquote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is nog onbekend wat ze precies doen, maar het gaat waarschijnlijk om (low level) ingame bonussen (zoals armour, wapen upgrades en dergelijken). Je kan ze hier redeemen.quote:-Trading Cards-
1# YKA-RJG-MH9
2# 3DA-P4X-F6A
3# MVD-4N3-NKH
4# TCN-HCD-TGY
5# HDX-ALM-V4K
6# 473-MXR-3X9
7# JMR-LFN-4A3
8# HC3-H44-DKC
9# 69P-KRM-JJA
10# 69P-VCH-337
11# 69R-CKD-X7L
12# 69R-DDD-FCP
13# 69R-F99-AXG
14# 69R-VL7-J6A
15# 69X-DJN-74V
16# 6A7-7NP-3X7
17# 6A9-DTG-YGN
-Sign of the Finite Emblem-
18# 7F9-767-F74
welke quest?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:30 schreef Santello het volgende:
Ik zit vast bij een quest met diablo
Iemand die ff wil joinen?
Volgens mij is dit al een keer voorbij gekomen, heb ze wel in ieder geval. Maar wel leuk voor degene die het niet hebben. Verwacht niet veel aangezien ze door iedereen te gebruiken zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
Geen idee of dit hier al gepost is, maar dit is de (tot nu toe) complete lijst met redeem codes:
[..]
Het is nog onbekend wat ze precies doen, maar het gaat waarschijnlijk om (low level) ingame bonussen (zoals armour, wapen upgrades en dergelijken). Je kan ze hier redeemen.
Waarom wil iedereen toch zo graag weten hoe ver ze zijn met die game? Gewoon spelen, het einde is niet vijftig uur verder of zoquote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ik het voortgangspercentage van The Last Of Us kan zien?
In Japan is Microsoft sowieso niet populair , en de Xbox al helemaal niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op de 360 gehad, tof spel wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:32 schreef MeneerLogica het volgende:
Toch injustice maar aangeschaft als fan van Mortal Kombat. Mensen hier ervaring mee?
Donequote:Op vrijdag 5 september 2014 09:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik sta nog niet in de OP!
En alle vriendloze mensen hier mogen mij toevoegen hoor. Ik heb ook pas 3 (buitenlandse) vrienden die overgestapt zijn via xbox, verder niks.
Maniack28 - Koekenbakker28
Thanksquote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
Geen idee of dit hier al gepost is, maar dit is de (tot nu toe) complete lijst met redeem codes:
[..]
Het is nog onbekend wat ze precies doen, maar het gaat waarschijnlijk om (low level) ingame bonussen (zoals armour, wapen upgrades en dergelijken). Je kan ze hier redeemen.
Soms wil ik dat met een film ook weten... Het zal de kronkel in mijn hoofd wel zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 06:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch zo graag weten hoe ver ze zijn met die game? Gewoon spelen, het einde is niet vijftig uur verder of zo
Op de laatste na allemaal collector's cards.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ga je destiny nou nog spelen ?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Kijk naar wel seizoen je zit.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ik het voortgangspercentage van The Last Of Us kan zien?
Vond hem niet zo lekker spelen. Maar voor die 6eur wat ie toen kostte was het een leuk vermaak voor een uurtje of 2quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:32 schreef MeneerLogica het volgende:
Toch injustice maar aangeschaft als fan van Mortal Kombat. Mensen hier ervaring mee?
Dat mag. Gewoon. Tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:39 schreef Rijst het volgende:
Eigenlijk..... Heb ik helemaal geen zin in Destiny.
Nee dat nog niet maar ik twijfel er wel over! Ik ga denk ik eerst even een weekje wat streams kijken en dan zien of ik het echt leuk vindquote:
Haal hem nou maar gewoonquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:57 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Nee dat nog niet maar ik twijfel er wel over! Ik ga denk ik eerst even een weekje wat streams kijken en dan zien of ik het echt leuk vindWie weet haken heel wat mensen af want volgens mij zijn er ook al veel mensen die te hoge verwachtingen hadden van destiny wat de BETA betreft.
PS4 ondersteunt geen 4K.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat ik voor dinsdag nog een nieuwe tv kan scoren, optimaal genieten van destiny in 4k
wait wut ?quote:
Erm, neen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat ik voor dinsdag nog een nieuwe tv kan scoren, optimaal genieten van destiny in 4k
Niet voor games iig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait wut ?
Maar maar maar, da deed ie toch juist wel?Alleen dan upscaled ofzo (en zo niet upscaled de tv hem wel)
Mja ik zoek een tv een stukje groter dan mn 42 inch, en het liefst een met een goede backlight zodat ik eindelijk eens overdag kan gamen ipv me dood erger aan alle reflectie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, neen.
Waarom zou je nu trouwens een 4k tv kopen....?
Ik zou lekker een plasma halen, over een jaar of 5 nog eens kijken naar een 4k tv, die dan betere techniek heeft dan nu en vele malen goedkoper zal zijn. 4k content is er toch nog amper tot niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja ik zoek een tv een stukje groter dan mn 42 inch, en het liefst een met een goede backlight zodat ik eindelijk eens overdag kan gamen ipv me dood erger aan alle reflectie.
Als ik dan toch goed geld uitgeef, mag ie ook gelijk wel 4k zijn
Kheb hem al een maand of 2 als hebbedingetje maar compleet nutteloos, dacht aan oplader voor 2 controllers, bluetooth voor headset enzo maar heb al een dubbele controller standaard/lader ineen.quote:
Plasma ipv led ja ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou lekker een plasma halen, over een jaar of 5 nog eens kijken naar een 4k tv, die dan betere techniek heeft dan nu en vele malen goedkoper zal zijn. 4k content is er toch nog amper tot niet.
je haalt hem toch wel, UTOPIE.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Wil je dan af en toe samenspelen want tot nu toe heb ik nog niemand
Add me maar bij friends, je bent altijd welkom om mee te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Zeker weten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Plasma ipv led ja ?
Hoe dat zo ? Zijn die zoveel beter dan ?
Dacht juist dat alle grote TV makers gingen stoppen met plasma maken ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Mooiste kleuren.
Klopt, OLED wordt de nieuwe shit, maar voor nu zou ik een plasma halen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht juist dat alle grote TV makers gingen stoppen met plasma maken ?
Ahja, ik heb tot maandag om rond te kijken
Had vd week bijna die ibood aanbieding gekocht, wil ik hem kopen...uitverkocht
Pff lekker lastig altijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, OLED wordt de nieuwe shit, maar voor nu zou ik een plasma halen.
Ik krijg hem ook binnen , zal je af en toe wel gezelschap houdenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ja doe dat maar hahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik krijg hem ook binnen , zal je af en toe wel gezelschap houden
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pff lekker lastig altijd
Zag gister ook een mooie van phillips, zn ambilight ding (wel 4k) maar vond 42'' dan weer te klein.
Samsung vind ik relaxed omdat ze spotify hebben
en van LG magi k de prijs weer graag
Waarom kunnen ze dat niet combinerenLG prijs, met spotify en ambilight
Die is 42 inch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:26 schreef Jimbo het volgende:
http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
vond deze wel leuk namelijk
Waarom reageer je niet op mijn vraag ? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik UTOPIE niet ben en niet ken ?quote:
Mja, eurotje of 800 het liefst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is je budget?
[..]
Die is 42 inch.
Dit is bv. een top tv :
http://www.bestekeus.nl/p(...)d-200925-ref-fp.html
jaja catfishje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:31 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn vraag ? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik UTOPIE niet ben en niet ken ?
3D beeldschermen zijn beter dan 2D beeldschermen dus ook al gebruik je het niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja, eurotje of 800 het liefst.
Hoef ook geen 3d oid, dat gebruik ik toch niet.
(en ja , die was 42 inch![]()
)
Raar dat je mij anders wel geloofde toen je mij een prive bericht stuurde en ik vroeg of ik een foto moest sturen met een papiertje in mijn handen met mijn naam eropquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
jaja catfishje.
PSN is weer DOWN btw
Wat een gamende vrouw allemaal niet teweeg kan brengen he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:35 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Raar dat je mij anders wel geloofde toen je mij een prive bericht stuurde en ik vroeg of ik een foto moest sturen met een papiertje in mijn handen met mijn naam erop![]()
Maarja met jou heb ik verder ook niks te maken dus veel plezier
Het is dan ook geen vrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een gamende vrouw allemaal niet teweeg kan brengen he.
Alsof er geen gamende vrouwen zijn jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een gamende vrouw allemaal niet teweeg kan brengen he.
Ja helemaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh jee, is het een 53-jarige, ietwat dikke, man?
Een UTOPIE!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh jee, is het een 53-jarige, ietwat dikke, man?
Ik ken gamende vrouwen dus een utopie is het niet.quote:
Ja nou al te laat hequote:Op vrijdag 5 september 2014 10:40 schreef Rijst het volgende:
Komt omdat psn down is, dan zeg ik zulke dingen.
Is het alweer down?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:40 schreef Rijst het volgende:
Komt omdat psn down is, dan zeg ik zulke dingen.
Nou, dan heb ik jou ook gereport om een klooncheck aan te vragen. En als ik ongelijk heb dan stop ik wel.quote:
Geen idee wat je met een klooncheck bedoelt maar ga voor al je gang hoor. Als ik dat zou willen voorkomen dan had ik je niet gereport want dan heb ik alleen mezelf daarmeequote:Op vrijdag 5 september 2014 10:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik jou ook gereport om een klooncheck aan te vragen. En als ik ongelijk heb dan stop ik wel.
rijst snapt het idd.quote:
dat betekend (t?) dat je dalijk een pm van de admins krijgt in welke gevraagd wordt je minderjarige lichaam al nakend op de foto te zetten met een blaadje 'Hoi fok' erbij en terug te pmen, om te verrifieren dat alles goed zitquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:44 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Geen idee wat je met een klooncheck bedoelt maar ga voor al je gang hoor. Als ik dat zou willen voorkomen dan had ik je niet gereport want dan heb ik alleen mezelf daarmee
Alsof de klooncheck failproof isquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik jou ook gereport om een klooncheck aan te vragen. En als ik ongelijk heb dan stop ik wel.
Dat is wat ik aan Rijst voorstelde maar dat hoefde niet want hij geloofde mij wel. Vervolgens zit hij hier in het openbaar op mij te haten en af te zeiken en vervolgens niet op mijn vragen te reagerenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat betekend (t?) dat je dalijk een pm van de admins krijgt in welke gevraagd wordt je minderjarige lichaam al nakend op de foto te zetten met een blaadje 'Hoi fok' erbij en terug te pmen, om te verrifieren dat alles goed zit
Je trekt je er wel veel van aan he? Misschien ben je toch wel een vrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:49 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Dat is wat ik aan Rijst voorstelde maar dat hoefde niet want hij geloofde mij wel. Vervolgens zit hij hier in het openbaar op mij te haten en af te zeiken en vervolgens niet op mijn vragen te reageren
Misschien heb je zelf nog niet door hoe vervelend je bent. Maar inderdaad, ik kan je beter negerenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je trekt je er wel veel van aan he? Misschien ben je toch wel een vrouw.
ach als je dr in 1x van af wilt zijn is het wel t makkelijkste gewoon een foto met blaadje te psotenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:49 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Dat is wat ik aan Rijst voorstelde maar dat hoefde niet want hij geloofde mij wel. Vervolgens zit hij hier in het openbaar op mij te haten en af te zeiken en vervolgens niet op mijn vragen te reagerenIk ben trouwens gewoon 20 hoor.
Bij mij iig wel. Ik las dat er een paar mensen gisteravond ook last van hadden. Gaat wel lekker de laatste tijd.quote:
nergens last vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij mij iig wel. Ik las dat er een paar mensen gisteravond ook last van hadden. Gaat wel lekker de laatste tijd.
Die updates voor meer "stabiliteit" helpen ook niet.
ik zag je berichtjequote:
Je zit nog niet zo lang op fok zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:49 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Dat is wat ik aan Rijst voorstelde maar dat hoefde niet want hij geloofde mij wel. Vervolgens zit hij hier in het openbaar op mij te haten en af te zeiken en vervolgens niet op mijn vragen te reagerenIk ben trouwens gewoon 20 hoor.
Werkt hier gewoonquote:
nahquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Mis je veel als je de vanguard editie niet neemt?
Wat extra dingen, misschien 1 dlc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:54 schreef MeneerLogica het volgende:
veel plezierquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:56 schreef satecl het volgende:
Ik ga nu beginnen aan The Last Of Us. Ben erg benieuwd
Level 70... Wel met minimaal 3 poppen toch? Diablo begint pas op level 70, dat weet je?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga nog even door tot level 70 in diablo en dan ga ik aan TLOU beginnen![]()
Stalkerquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef Rijst het volgende:
http://www.enjoygram.com/ms_emmazing
oeps!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef Rijst het volgende:
oeps!
Dacht dat je een sneller voertuig krijg , en toegang tot een special armory ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:54 schreef MeneerLogica het volgende:
oeps!
Bohhhh!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef Rijst het volgende:
oeps!
Ik leg hem gewoon even aan de kant om wat anders te doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Level 70... Wel met minimaal 3 poppen toch? Diablo begint pas op level 70, dat weet je?
En als je ze allemaal op 70 hebt en in paragon zit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Level 70... Wel met minimaal 3 poppen toch? Diablo begint pas op level 70, dat weet je?
Ze zeggen altijd dat die kids als kool groeien, jij zou willen dat de kleine al uit huis zou wonen of niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik leg hem gewoon even aan de kant om wat anders te doenBen met 1 poppeke nog maar level 56 nu. Dankzij die kleine weinig gametijd de laatste twee weken
Opnieuw beginnen maar dan hardcore, totdat je gear goed genoeg is om T6 te kunnen spelen met alle personages. Daarna doorgaan totdat je paragon lvl 1000 bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
En als je ze allemaal op 70 hebt en in paragon zit?
Itemzzz, itemzzz und itemzzz... Het kan en moet "altijd" beterquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
En als je ze allemaal op 70 hebt en in paragon zit?
oeps!
Ben druk bezigquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen en dan alles in hardcore spelen totdat je gear goed genoeg is om T6 te kunnen spelen met alle personages. Daarna doorgaan totdat je paragon lvl 1000 bent.
Klopt, maar moet het wel droppen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Itemzzz, itemzzz und itemzzz... Het kan en moet "altijd" beter
Hardcore?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben druk bezig
Kan nu met allen T3 aan.
softcore eerst naar T6quote:
Keuzes. Of die kleine levelen, of je characters in Diablo levelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik leg hem gewoon even aan de kant om wat anders te doenBen met 1 poppeke nog maar level 56 nu. Dankzij die kleine weinig gametijd de laatste twee weken
Deephouse en techno graag.quote:
Laat ik dan toch maar de verantwoordelijke goede pappa uithangenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Keuzes. Of die kleine levelen, of je characters in Diablo levelen.
Spelen met permadeath levert tenminste continue spanning op, softcore is boring as fuck als je eenmaal hardcore gewend bent. Je moet tactischer spelen en je build er op aanpassen. Ben tot nu toe nog maar een WD kwijt geraakt die lvl35 was, maar als ik een van mijn lvl70 characters kwijt zou raken met endgame-gear dan zou ik wel ff flippen denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Deephouse en techno graag.
Hardcore, nooit echt gedaan. Slecht voor mijn hart en te weinig tijd voor. Je moet wel je schouders op kunnen halen als zo'n poppeke kapot gaat. Heb nu al te weinig uren om alles te doen binnen Diablo zonder mezelf op te sluiten. Was ik maar een beetje meer nerd
Goed verhaal... Niks voor mij. Ben ook maar een casual gamer. Net ff te gek dat HCquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Spelen met permadeath levert tenminste continue spanning op, softcore is boring as fuck als je eenmaal hardcore gewend bent. Je moet tactischer spelen en je build er op aanpassen. Ben tot nu toe nog maar een WD kwijt geraakt die lvl35 was, maar als ik een van mijn lvl70 characters kwijt zou raken met endgame-gear dan zou ik wel ff flippen denk ik
Levelen behoorlijk rap, heb nog allemaal hardcoregear uit D3 die ik mee heb kunnen nemen zoals een hellfire ring met extra vit en een socket, dan kan je gelijk master/torment spelen zodat je meer dan 300% extra xp krijgt.
Klopt, je moet echt uitkijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Spelen met permadeath levert tenminste continue spanning op, softcore is boring as fuck als je eenmaal hardcore gewend bent. Je moet tactischer spelen en je build er op aanpassen. Ben tot nu toe nog maar een WD kwijt geraakt die lvl35 was, maar als ik een van mijn lvl70 characters kwijt zou raken met endgame-gear dan zou ik wel ff flippen denk ik
Levelen behoorlijk rap, heb nog allemaal hardcoregear uit D3 die ik mee heb kunnen nemen zoals een hellfire ring met extra vit en een socket, dan kan je gelijk master/torment spelen zodat je meer dan 300% extra xp krijgt.
je wilt zeggen dat je zelf die fotos nog niet gegoogeld had ?quote:
hahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je zelf die fotos nog niet gegoogeld had ?
quote:
Daar zullen we nooit achter komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vraag me toch af wie er op dat acc zat. jij zegt utopie, ik denk soda.
quote:
Baaaas!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef Rijst het volgende:
oeps!
Mooi stukje leedvermaak... Mooi tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Sodapoppin
NOG triester geworden dan ie al was dus eigenlijk in dit topic.
Iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Weten we ook weer waar Rijst op googled.
Het is nog niet officieel bevestigd, maar word on the street is dat Sodapoppin zich voordoet als f0rsythia.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn we iemand aan het uitlachen? Ben ik te laat?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Was sodapoppin niet degene die "haar" allemaal onzedelijke voorstellen had gedaan oid? Dus hij zat zichzelf te versieren?
Ja leuk. het eerste uur. En daarna wordt het vrij snel saai omdat je alles maar elke keer moet herhalen en steeds het zelfde is.quote:
Een jaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef xminator het volgende:
Hoelang heb je eigenlijk garantie op de controller?
Was dit niet bekend onder de PS4 gebruikers dan? Dat was wat Sony ook aanprees en had aangegeven op één van de persconferenties. Gebruik het nu al een jaar zoquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Rijst het volgende:
Voor de mensen met broertjes en zussen die een ps4 met elkaar delen. Je kan met 1 acccount je ps+ lidmaatschap delen. Zolang je jouw ps4 main account op primary zetHeb het zojuist getest en het werkt.
Scheelt je toch wel weer 50euro per jaar
Ik wist het niet. Zal vast niet de enige zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:19 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Was dit niet bekend onder de PS4 gebruikers dan? Dat was wat Sony ook aanprees en had aangegeven op één van de persconferenties. Gebruik het nu al een jaar zo
zal ik Child of Light nog halen voor 15eu of gewoon gierig wachten tot het een ps+ game word?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Zal vast niet de enige zijn
Misschien even bij haar aangeven, dat iemand wel een hele grote fan is. En dit topic even vertaald doorsturenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nou, check die 4e guy maar eens even. http://www.twitch.tv/ms_emmazing/profile/following
Dat is het nadeel van die gratis games. Soms durf ik iets niet te kopen omdat ik bang ben dat het een maandje later als PS Plus game in de store komt te staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal ik Child of Light nog halen voor 15eu of gewoon gierig wachten tot het een ps+ game word?
Ik vond hem wel leuk maar wel erg makkelijk en kort. Is ook maar 15 euro he. Heb je tenminste nog een game voor dat Destiny uit is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:22 schreef poker4lifee het volgende:
zal ik Child of Light nog halen voor 15eu of gewoon gierig wachten tot het een ps+ game word?
Bij de lokale speelgoed winkels kijken. Bart Smit heeft dat soort dingen vaak nog wel op voorraad. En anders bij een webwinkel bestellen. Waarom wil je niet een pre-order plaatsen dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef LordLynx het volgende:
Zou er nog een kans zijn om volgende week ergens in de winkel een witte PS4 met Destiny te scoren zonder preorder?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Rijst het volgende:
Met een USA account heb je echt veel meer appsMaar wel veel amerikaanse shit zoals MLB, WWE en NBA enz. Je hoeft het alleen te downloaden en dan kan je de apps gebruiken op alle accounts.
Zo heb je voor de animefans ook Crunchyroll. Maar als je te gierig bent om te betalen en toch op je ps4 wilt kijken kan je naar kissanime.com gaan via de webbrowers. Dat werkt ook goed.
Volgens mij KAN je nergens een preorder ervoor meer plaatsen maar als je een site/winkel weet hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Bij de lokale speelgoed winkels kijken. Bart Smit heeft dat soort dingen vaak nog wel op voorraad. En anders bij een webwinkel bestellen. Waarom wil je niet een pre-order plaatsen dan als ik vragen mag?
Johquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Rijst het volgende:
Voor de mensen met broertjes en zussen die een ps4 met elkaar delen. Je kan met 1 acccount je ps+ lidmaatschap delen. Zolang je jouw ps4 main account op primary zetHeb het zojuist getest en het werkt.
Scheelt je toch wel weer 50euro per jaar
Nice, waar besteld?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:17 schreef Jimbo het volgende:
NICE
Destiny ghost edition gekocht zojuist
bart smit maar nu al weer uit verkocht als ik t goed zagquote:
Daar heb ik em ook besteld ja vandaagquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bart smit maar nu al weer uit verkocht als ik t goed zag
gelijk op Mp voor 200 dan maar hequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar heb ik em ook besteld ja vandaaghopen dat ze leveren
Damn dat ding is grootquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:16 schreef Disker91 het volgende:
Zie je die van jullie er tussen staan?
[ afbeelding ]
die in t midden isvan mijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:16 schreef Disker91 het volgende:
Zie je die van jullie er tussen staan?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nee, met pre-order is namelijk ook allang uitverkocht. De kans is erg klein, maar je kan natuurlijk altijd de gok wagen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef LordLynx het volgende:
Zou er nog een kans zijn om volgende week ergens in de winkel een witte PS4 met Destiny te scoren zonder preorder?
Vind ik juist leuk. Alle levels zijn sowieso makkelijk te halen, aangezien je zo vaak mogelijk dood mag gaan als nodig is. De score waarmee je verdere levels unlocked zorgt er zo voor dat je levels alsnog kan 'halen'.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Velocity 2X is erg tof, maar op het eind is het frustrerend dat je dus best hoge scores in alle voorgaande levels nodig hebt om de laatste levels vrij te spelen. Ik vind dat het een keuze moet zijn om elk level op hoge score te halen, in plaats van een verplichting.
PS3twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 18:07:11Viral horror hit Slender: The Arrival terrorises PS3 this month, with new content. Details: http://t.co/jGPcGbsz2T http://t.co/zFoG4fvWnI reageer retweet
Gamemania kan volgens mij nog.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:41 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Volgens mij KAN je nergens een preorder ervoor meer plaatsen maar als je een site/winkel weet hoor ik het graag.
Ik vind dat wel oke... zelfde had je met pixeljunk shooter, waarbij je ook een aantal diamanten moest verzamelen om levels vrij te spelen. Beetje moeite doen vind ik persoonlijk niet verkeerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Velocity 2X is erg tof, maar op het eind is het frustrerend dat je dus best hoge scores in alle voorgaande levels nodig hebt om de laatste levels vrij te spelen. Ik vind dat het een keuze moet zijn om elk level op hoge score te halen, in plaats van een verplichting.
Een beetje moeite niet. Maar dat je vrijwel alles op Gold moet halen vind ik vervelend. Ik speel doorgaans eerst games uit, en ga daarna high scores verbeteren. Maar goed, nog 5 levels, dus ik ben er bijna.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind dat wel oke... zelfde had je met pixeljunk shooter, waarbij je ook een aantal diamanten moest verzamelen om levels vrij te spelen. Beetje moeite doen vind ik persoonlijk niet verkeerd.
Die hebben die bundel nooit verkocht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gamemania kan volgens mij nog.
Oww, gold valt wel mee toch? Ik dwing mezelf eerst het level op perfect te halen en dan ga ik pas verder. Als je R1 en L1 tegelijk indrukt reset je direct het level btw, wel handig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een beetje moeite niet. Maar dat je vrijwel alles op Gold moet halen vind ik vervelend. Ik speel doorgaans eerst games uit, en ga daarna high scores verbeteren. Maar goed, nog 5 levels, dus ik ben er bijna.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30692quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die hebben die bundel nooit verkocht.
Ik ben niet zo'n trophyhoer, dus hoef echt niet alles op perfect. Daar vind ik de game niet leuk genoeg voor, denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oww, gold valt wel mee toch? Ik dwing mezelf eerst het level op perfect te halen en dan ga ik pas verder. Als je R1 en L1 tegelijk indrukt reset je direct het level btw, wel handig.
Ow, dat zie ik voor het eerst, terwijl ik afgelopen week regelmatig op de site van GM gekeken heb.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30692
?
Yeah vond dat zo frustrerend bij Child of Eden. Kon ik de helft van de game niet spelen omdat ik een van de levels niet op vier sterren kreeg, ook al wist ik hem wel uit te spelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Zo erg is het hier niet, dan zou ik er ook moeite mee hebben. Als je op het ene level hier wat punten laat liggen dan kan je dat compenseren met een goed resultaat op een volgend level.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Yeah vond dat zo frustrerend bij Child of Eden. Kon ik de helft van de game niet spelen omdat ik een van de levels niet op vier sterren kreeg, ook al wist ik hem wel uit te spelen.
WTFquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Mijn ghost edition is verzonden, morgen bezorgd
Nope, denk het niet, maar dan kan ik installeren en heb ik em meteen speelbaar op 9/9quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WTF![]()
Denk alleen niet dat de servers online zijn?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nope, denk het niet, maar dan kan ik installeren en heb ik em meteen speelbaar op 9/9
ik hoop voor je dat het het waard isquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Mijn ghost edition is verzonden, morgen bezorgd
Dat wel, verjaardagcadeautje voor mezelf, en volg deze game al sinds het beginquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:47 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het het waard ishet is toch een beste mep
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat wel, verjaardagcadeautje voor mezelf, en volg deze game al sinds het begin
Servers gaan online op maandag tegen het einde van de avond als het goed is. Maar dat is in Australië, denk dat je echt moet wachten tot dinsdag. Ach je kan het hele weekend naar de boekjes e.d. starenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nope, denk het niet, maar dan kan ik installeren en heb ik em meteen speelbaar op 9/9
De servers gaan allemaal tegelijk online, zodra het in oceanië 9/9 is. Dus zodra Australië kan spelen, kan Nederland ook spelenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Servers gaan online op maandag tegen het einde van de avond als het goed is. Maar dat is in Australië, denk dat je echt moet wachten tot dinsdag. Ach je kan het hele weekend naar de boekjes e.d. staren.
Bungie zij ook iets van "Het maakt niet uit als de winkels het spel eerder verkopen dan het eigenlijk mag, je zal toch tot de release dag moeten wachten tot het speelbaar is"
Ach Bol.com houd zich meestal aan de data, dus ik zie mijn CE op dinsdag wel verschijnen.
De laatste levels zijn wel erg tof! Wel de moeite van het doorzetten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Yeah vond dat zo frustrerend bij Child of Eden. Kon ik de helft van de game niet spelen omdat ik een van de levels niet op vier sterren kreeg, ook al wist ik hem wel uit te spelen.
nice!! ziet er wel mooi uit, maar blijf toch bij zwartquote:
Jawel hoor, reviewers moeten ook voor de releasedag al kunnen gamenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WTF![]()
Denk alleen niet dat de servers online zijn?
Denk dat die besloten servers krijgen die speciaal voor die kopie werken. Of ze reviewen bij een evenement waar men het spel gewoon kan spelen. Zal Pheno wel even vragenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel hoor, reviewers moeten ook voor de releasedag al kunnen gamen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel hoor, reviewers moeten ook voor de releasedag al kunnen gamen
Nope reviewers kunnen pas om middernacht aussie tijd aan de slag ook, zie bijv. deze ign post:quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk dat die besloten servers krijgen die speciaal voor die kopie werken. Of ze reviewen bij een evenement waar men het spel gewoon kan spelen. Zal Pheno wel even vragen. Bungie gaf aan dat de servers pas op de release opengaan
Vooral die controllerquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het maar lelijk.Maar das mijn mening
told you !quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
nice!! ziet er wel mooi uit, maar blijf toch bij zwartpast beter bij m'n tv, geluidsinstallatie etc.
Net X1 stickjes uitgeprobeerd, wat zijn die dingen toch een verbetering!ze zijn veel soepeler (omdat de stickjes wat hoger zijn) betere grip en iets kleiner, echt perfect!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:04 schreef Jimbo het volgende:
omg gaais ~!!
MN DESTINY IS AL VERZONDEN !!!
Levertijd morgen tussen 10 en 12 !!!
Release is 9-9 ,dus leuk dat ie eerder verzonden wordt, maar hopelijk zit er een heel leuk boekje bij of zo om de tijd te dodenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
maar lees nu hier dat de servers nog niet online zijn ?
Jeeezus is dat pure aids. Staat dat ding voor me, klaar voor gebruik
MAG IK NOG NIET SPELEN !
Je kan er alvast wel wat ander dingen meedoen, teambuilding enzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
maar lees nu hier dat de servers nog niet online zijn ?
Jeeezus is dat pure aids. Staat dat ding voor me, klaar voor gebruik
MAG IK NOG NIET SPELEN !
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je kan er alvast wel wat ander dingen meedoen, teambuilding enzo
maandag avond iig alvast spelen, dat wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Release is 9-9 ,dus leuk dat ie eerder verzonden wordt, maar hopelijk zit er een heel leuk boekje bij of zo om de tijd te doden
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:15 schreef Demathe het volgende:
de servers gaan live zodra het ergens in de wereld 9/9 is, dus somewhere in the pacific
voor ons in NL betekent dat je dus maandag vanaf een uur of 13:00 kan spelen
geldt alleen voor fysieke disc, als je digital gaat moet je wachten tot Sony of Microsoft de game unlocked, dat zal pas zijn als het in de betreffende regio 9/9 is
either way, only a short wait left!
jep... 1800 thuis van werk en dan de avond maar doorhalen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:15 schreef Demathe het volgende:
de servers gaan live zodra het ergens in de wereld 9/9 is, dus somewhere in the pacific
voor ons in NL betekent dat je dus maandag vanaf een uur of 13:00 kan spelen
geldt alleen voor fysieke disc, als je digital gaat moet je wachten tot Sony of Microsoft de game unlocked, dat zal pas zijn als het in de betreffende regio 9/9 is
either way, only a short wait left!
doa goat toch nooit passen manquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
misschien wordt je wat blijer van het gat dat erin zit?
ben rijst niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
weet ik veel of jij een aziaat bent
Bij mij geeft track and trace ook aan dat het pakket nog bij de verzender staatquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Ubergay. Levering Bart Smith is aangepast.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Ubergay. Levering Bart Smith is aangepast.
Zo hoort het, gewoon eerlijk wachten net als de rest!quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Bij mij geeft track and trace ook aan dat het pakket nog bij de verzender staat
Tijdje geleden stond bij gamemania dat ie uitverkocht was, ik zal eens langs schieten morgen in de stad. Heb het normaal niet op aanbetalen maar met nog maar een paar dagen te gaan durf ik het wel aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30692
?
Tja je voelt je even genaaid ja, maar het hoort inderdaad wel zo. Ik heb het ook al 2x meegemaakt dat iets eerder was verzonden, maar dat PostNL het lekker vasthoud totdat het verzonden mocht worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
[..]
Zo hoort het, gewoon eerlijk wachten net als de rest!
Je hebt er toch niets aan, de servers staan nog dicht. Dan kan je fijn naar het doosje kijken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja je voelt je even genaaid ja, maar het hoort inderdaad wel zo. Ik heb het ook al 2x meegemaakt dat iets eerder was verzonden, maar dat PostNL het lekker vasthoud totdat het verzonden mocht worden.
PostNL weet toch niet wat de inhoud is? Dan is het de verzender die dat verzoek heeft neergelegd. Al vraag ik me af of dat überhaupt kan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja je voelt je even genaaid ja, maar het hoort inderdaad wel zo. Ik heb het ook al 2x meegemaakt dat iets eerder was verzonden, maar dat PostNL het lekker vasthoud totdat het verzonden mocht worden.
Bij mij in de track&trace staat dat PostNL het paket überhaupt nog niet binnen heeft, dus geen idee waarom Bart Smit dat als verzonden zietquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Idem de laatste 2 wekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Godverdomme ik vind continu presents voor fokkers, nog niks terug gehad(((
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |