Karig? Wat karig? Hoe karig?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik dus ook niet, echt heel karig dit
Go your gang!quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef Rijst het volgende:
Tijd om al die shit uit de op te verwijderen.
Ja, karig, zoals bijv. matig. Erg matig dat dit er ook nog bij komt. Erg matig in zijn geheel dat ik naast een wachttijd van 4 weken (had zelfs al contact met Zavvi opgenomen dat het er niet was) ook nog eens extra mag dokken.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Karig? Wat karig? Hoe karig?
Wat bedoel je. Of weet je niet wat karig is
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef Rijst het volgende:
mag je gelijk wasbak toevoegenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef Rijst het volgende:
Je weet niet wat karig is... Dat dacht ik alquote:Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, karig, zoals bijv. matig. Erg matig dat dit er ook nog bij komt. Erg matig in zijn geheel dat ik naast een wachttijd van 4 weken (had zelfs al contact met Zavvi opgenomen dat het er niet was) ook nog eens extra mag dokken.
Kan iemand dit even toevoegen?quote:Beste Vault-Boy,
Kan jij mij als schepper van de PS4 OP toevoegen hierin?
ID: Waterbed
PSN: WaterbedNL
Avater: http://www.panaceaadviser(...)er-bed_334x153px.jpg
Alvast bedankt!
Zie al waar het precies zit, Zavvi zit voor zover ik weet ergens op de Kanaaleilanden. En dat is volgens de douane een niet EU gebied ondanks dat het bij de UK hoortquote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ff opgezocht en het gaat niet om Europa, maar om de EU, daar was ik al bang voor. Dus tussen de 22 en 150e betaal je btw e.d.
Spelletjes die gewoon door de brievenbus kunnen zullen er wel wat makkelijker doorheen schieten. Had achteraf al spijt dat ik niet gewoon 15e extra neer had gelegd en dat ding meteen opgehaald en nu is het helemaal sneu. Maar goed, weer een les geleerd.
Zeker wel, want wat ik voor mijn geld heb gekregen is bijzonder weinig. 100e voor een headset die 90e kost en daar nog 4 weken wachttijd bovenop.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Karig gebruik je idd meestal niet in die context.
LOL!quote:Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, karig, zoals bijv. matig. Erg matig dat dit er ook nog bij komt. Erg matig in zijn geheel dat ik naast een wachttijd van 4 weken (had zelfs al contact met Zavvi opgenomen dat het er niet was) ook nog eens extra mag dokken.
Zo klopt het al beter idd, snel ff gegoogled?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zeker wel, want wat ik voor mijn geld heb gekregen is bijzonder weinig. 100e voor een headset die 90e kost en daar nog 4 weken wachttijd bovenop.
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:35 schreef Rijst het volgende:
Ik ga vanavond aan Black Flag beginnen.
Ja leuk he? Ben op youtube de story van AC3 aan het checken (4 uurquote:
Ik moet de eerdere nog steeds spelen gewoon geen tijd voor gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 17:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja leuk he? Ben op youtube de story van AC3 aan het checken (4 uur)
Ziet er eigenlijk nog best leuk uit wanneer je met Connor speelt. Maarja vlak daarvoor was ik al afgehaakt.
Ah, ja dat zal het zijn idd, maak je maar niet zo druk hoor... het is al goed verderquote:Op donderdag 4 september 2014 17:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee, ik weet gewoon waar ik het over heb. Dat jij dat in eerste instantie niet uit mijn zin kan halen kan zijn omdat ik niet specificeerde waar ik op doelde of omdat jij de context van mijn zin niet begreep.
Als je iets snel wil hebben moet je het inderdaad niet bij Zavvi bestellen.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zeker wel, want wat ik voor mijn geld heb gekregen is bijzonder weinig. 100e voor een headset die 90e kost en daar nog 4 weken wachttijd bovenop.
Ja was ff een beetje pissed net, heerlijk werkdagje gehad en dan kom je thuis en zie je dat stomme briefje in de brievenbus liggenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ah, ja dat zal het zijn idd, maak je maar niet zo druk hoor... het is al goed verder
Straks eens proberen als mijn Garden Warfare/Don't Starve verslaving het toe staatquote:Op donderdag 4 september 2014 17:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nog mensen met velocity bezig? Ik probeer eerst ieder level perfect te halen voordat ik verder ga, best verslavend.
Ja, superverslavend. Ik heb de meeste levels al gedaan en probeer nu ook perfects te halen. Tot nu toe een stuk of 10x gelukt.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nog mensen met velocity bezig? Ik probeer eerst ieder level perfect te halen voordat ik verder ga, best verslavend.
Protip: als je r1 en l1 tegelijk indrukt kan je gelijk resetten ipv op start te hoeven drukken.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, superverslavend. Ik heb de meeste levels al gedaan en probeer nu ook perfects te halen. Tot nu toe een stuk of 10x gelukt.
Zeer netjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:13 schreef Exorbitantes het volgende:
4 dagen geleden mijn 2 controllers opgestuurd. Vandaag 2 nieuwe gekregen.
Sony
En ook wel een vermelding waard denk ik: van één controller had ik geen bon meer. Werd niet moeilijk over gedaan.quote:
Ik krijg ook aldoor de melding dat ik Playstation Plus nodig heb om online te gamen (terwijl ik dit uiteraard gewoon heb, nog zo'n 2 jaar). Daarnaast kan ik ook niet normaal de ps plus games downloaden uit de store, maar krijg ik wel per email een aankoop bevestiging voor €0,-quote:Op donderdag 4 september 2014 20:16 schreef PBateman1978 het volgende:
PSN weer half down.. (Kan niet meer online gamen...)
Ik krijg dat ook idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:20 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik krijg ook aldoor de melding dat ik Playstation Plus nodig heb om online te gamen (terwijl ik dit uiteraard gewoon heb, nog zo'n 2 jaar). Daarnaast kan ik ook niet normaal de ps plus games downloaden uit de store, maar krijg ik wel per email een aankoop bevestiging voor €0,-
Denk dat ze het weer lastig hebben ..
19 euroquote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe duur is minecraft eigenlijk?
Heb nooit gesnapt wat er nou eigenlijk leuk aan is als ik anderen er over hoor dus ik wil het nu zelf eens proberen
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:24 schreef Disker91 het volgende:
Destiny in een gave live action trailer
![]()
ofz e zijn nu flink aan t upgraden voor volgende weekquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Disker91 het volgende:
Dus dat zal de eerste week geen Destiny worden, als ze dit al niet aankunnen. De laatste tijd is het sowieso al wat minder met PSN.
Reken er maar niet op. Dit hadden ze al van tevoren kunnen weten. Met battlefield beta ging het mis, destiny beta ook. Zal dinsdag ook wel weer 1 grote fuckup wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ofz e zijn nu flink aan t upgraden voor volgende week
hier jusit t tegenovegesteldequote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga Metro Redux denk ik meteen op Ranger Mode spelen. The Last Of Us ga ik ook over een tijdje op Grounded Mode spelen.
Weet niet wat is bij mij, maar tegenwoordig wil ik mijn games op de allerhoogste moeilijkheidsgraad spelen. Je hebt dan echt het gevoel dat je moet overleven met weinig ammo en meer gebruik moet maken van stealth.
Ja als je weinig tijd hebt snap ik het wel ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier jusit t tegenovegestelde
heb al zo weinig tijd om te gamen, dat ik blij ben als ik een game eindelijk uit heb.
Dus speel alles lekker door zodat ik snel weer aan een nieuwe beginnen kan
Zo denk ik ook. Veel games worden ook pas leuk als je het echt moeilijk maakt Thief op de normale moeilijkheidsgraad was echt een klotegame, maar op de moeilijkste moeilijkheidsgraad waar je nooit gezien mag worden was echt top.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga Metro Redux denk ik meteen op Ranger Mode spelen. The Last Of Us ga ik ook over een tijdje op Grounded Mode spelen.
Weet niet wat is bij mij, maar tegenwoordig wil ik mijn games op de allerhoogste moeilijkheidsgraad spelen. Je hebt dan echt het gevoel dat je moet overleven met weinig ammo en meer gebruik moet maken van stealth.
Consolegaming is beetje dood aan het gaan in Japan. En sowieso is Microsoft daar nooit echt succesvol geweest.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit vind ik trouwens wel triest nieuws:
Treurige release Xbox One in Japan
zowel Sony als Microsoft hebben elkaar nodig om scherp te blijven en zonder serieuze concurrentie zou ook Sony ook minder investeringen en moeite doen om een goede console neer te zetten.
Ik ben er echt sinds The Last Of Us achtergekomen. Het ging allemaal zo makkelijk en ik had altijd wel genoeg ammo en ander spul. Zelfs op Hard difficulty.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Veel games worden ook pas leuk als je het echt moeilijk maakt Thief op de normale moeilijkheidsgraad was echt een klotegame, maar op de moeilijkste moeilijkheidsgraad waar je nooit gezien mag worden was echt top.
ik heb wel een beetje medelijden met zequote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
zowel Sony als Microsoft hebben elkaar nodig om scherp te blijven en zonder serieuze concurrentie zou ook Sony ook minder investeringen en moeite doen om een goede console neer te zetten.
was ook 7 maanden werkeloos.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja als je weinig tijd hebt snap ik het wel ja.
Ik ben weer opzoek naar werk dus wat dat betreft weer genoeg tijd
vond die tweet van die cut-outs dan weer wel leukquote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is nog onbekend wat ze precies doen, maar het gaat waarschijnlijk om (low level) ingame bonussen (zoals armour, wapen upgrades en dergelijken). Je kan ze hier redeemen.quote:-Trading Cards-
1# YKA-RJG-MH9
2# 3DA-P4X-F6A
3# MVD-4N3-NKH
4# TCN-HCD-TGY
5# HDX-ALM-V4K
6# 473-MXR-3X9
7# JMR-LFN-4A3
8# HC3-H44-DKC
9# 69P-KRM-JJA
10# 69P-VCH-337
11# 69R-CKD-X7L
12# 69R-DDD-FCP
13# 69R-F99-AXG
14# 69R-VL7-J6A
15# 69X-DJN-74V
16# 6A7-7NP-3X7
17# 6A9-DTG-YGN
-Sign of the Finite Emblem-
18# 7F9-767-F74
welke quest?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:30 schreef Santello het volgende:
Ik zit vast bij een quest met diablo
Iemand die ff wil joinen?
Volgens mij is dit al een keer voorbij gekomen, heb ze wel in ieder geval. Maar wel leuk voor degene die het niet hebben. Verwacht niet veel aangezien ze door iedereen te gebruiken zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
Geen idee of dit hier al gepost is, maar dit is de (tot nu toe) complete lijst met redeem codes:
[..]
Het is nog onbekend wat ze precies doen, maar het gaat waarschijnlijk om (low level) ingame bonussen (zoals armour, wapen upgrades en dergelijken). Je kan ze hier redeemen.
Waarom wil iedereen toch zo graag weten hoe ver ze zijn met die game? Gewoon spelen, het einde is niet vijftig uur verder of zoquote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ik het voortgangspercentage van The Last Of Us kan zien?
In Japan is Microsoft sowieso niet populair , en de Xbox al helemaal niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op de 360 gehad, tof spel wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:32 schreef MeneerLogica het volgende:
Toch injustice maar aangeschaft als fan van Mortal Kombat. Mensen hier ervaring mee?
Donequote:Op vrijdag 5 september 2014 09:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik sta nog niet in de OP!
En alle vriendloze mensen hier mogen mij toevoegen hoor. Ik heb ook pas 3 (buitenlandse) vrienden die overgestapt zijn via xbox, verder niks.
Maniack28 - Koekenbakker28
Thanksquote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
Geen idee of dit hier al gepost is, maar dit is de (tot nu toe) complete lijst met redeem codes:
[..]
Het is nog onbekend wat ze precies doen, maar het gaat waarschijnlijk om (low level) ingame bonussen (zoals armour, wapen upgrades en dergelijken). Je kan ze hier redeemen.
Soms wil ik dat met een film ook weten... Het zal de kronkel in mijn hoofd wel zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 06:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch zo graag weten hoe ver ze zijn met die game? Gewoon spelen, het einde is niet vijftig uur verder of zo
Op de laatste na allemaal collector's cards.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ga je destiny nou nog spelen ?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Kijk naar wel seizoen je zit.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ik het voortgangspercentage van The Last Of Us kan zien?
Vond hem niet zo lekker spelen. Maar voor die 6eur wat ie toen kostte was het een leuk vermaak voor een uurtje of 2quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:32 schreef MeneerLogica het volgende:
Toch injustice maar aangeschaft als fan van Mortal Kombat. Mensen hier ervaring mee?
Dat mag. Gewoon. Tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:39 schreef Rijst het volgende:
Eigenlijk..... Heb ik helemaal geen zin in Destiny.
Nee dat nog niet maar ik twijfel er wel over! Ik ga denk ik eerst even een weekje wat streams kijken en dan zien of ik het echt leuk vindquote:
Haal hem nou maar gewoonquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:57 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Nee dat nog niet maar ik twijfel er wel over! Ik ga denk ik eerst even een weekje wat streams kijken en dan zien of ik het echt leuk vindWie weet haken heel wat mensen af want volgens mij zijn er ook al veel mensen die te hoge verwachtingen hadden van destiny wat de BETA betreft.
PS4 ondersteunt geen 4K.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat ik voor dinsdag nog een nieuwe tv kan scoren, optimaal genieten van destiny in 4k
wait wut ?quote:
Erm, neen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat ik voor dinsdag nog een nieuwe tv kan scoren, optimaal genieten van destiny in 4k
Niet voor games iig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait wut ?
Maar maar maar, da deed ie toch juist wel?Alleen dan upscaled ofzo (en zo niet upscaled de tv hem wel)
Mja ik zoek een tv een stukje groter dan mn 42 inch, en het liefst een met een goede backlight zodat ik eindelijk eens overdag kan gamen ipv me dood erger aan alle reflectie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, neen.
Waarom zou je nu trouwens een 4k tv kopen....?
Ik zou lekker een plasma halen, over een jaar of 5 nog eens kijken naar een 4k tv, die dan betere techniek heeft dan nu en vele malen goedkoper zal zijn. 4k content is er toch nog amper tot niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja ik zoek een tv een stukje groter dan mn 42 inch, en het liefst een met een goede backlight zodat ik eindelijk eens overdag kan gamen ipv me dood erger aan alle reflectie.
Als ik dan toch goed geld uitgeef, mag ie ook gelijk wel 4k zijn
Kheb hem al een maand of 2 als hebbedingetje maar compleet nutteloos, dacht aan oplader voor 2 controllers, bluetooth voor headset enzo maar heb al een dubbele controller standaard/lader ineen.quote:
Plasma ipv led ja ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou lekker een plasma halen, over een jaar of 5 nog eens kijken naar een 4k tv, die dan betere techniek heeft dan nu en vele malen goedkoper zal zijn. 4k content is er toch nog amper tot niet.
je haalt hem toch wel, UTOPIE.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Wil je dan af en toe samenspelen want tot nu toe heb ik nog niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |