Mwah, geluid meestal op 80 a 90% staan en hoor het verkeerd om me heen nog steeds goed, nog nooit een hachelijke situatie gehad. Heel sporadisch schrik ik een keer van auto die van achteren komt die ik verder weg had verwacht. Hier in Twente is het natuurlijk ook lang niet zo druk op de wegen als bij jullie in de Randstad.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:23 schreef Wombcat het volgende:
nadeel van muziek op t hoofd is dat je het overige verkeer niet meer hoort
Kom een keer windstage lopen hier in de poldersquote:Op donderdag 4 september 2014 22:13 schreef Oksel het volgende:
Alleen moeilijk HF constant op 140-145 te houden, vooral met wind tegen
Maar wat is toch die drang van de huidige generatie met een koptelefoon op je harsens aan het verkeer deel te nemen. Je weet dat het een risico is dat er iets gebeurd onderweg, en toch vasthouden aan de hype dat het cool staat om met zoiets op je hoofd te lopen. En bespaar mij die kletsverhalen over "ja,lekker muziekje..eigen wereldje en zo"want dat zijn drogredenen gewoon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:56 schreef poiuytr het volgende:
Mwah, geluid meestal op 80 a 90% staan en hoor het verkeerd om me heen nog steeds goed, nog nooit een hachelijke situatie gehad. Heel sporadisch schrik ik een keer van auto die van achteren komt die ik verder weg had verwacht. Hier in Twente is het natuurlijk ook lang niet zo druk op de wegen als bij jullie in de Randstad.
Echt cool manquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar wat is toch die drang van de huidige generatie met een koptelefoon op je harsens aan het verkeer deel te nemen. Je weet dat het een risico is dat er iets gebeurd onderweg, en toch vasthouden aan de hype dat het cool staat om met zoiets op je hoofd te lopen. En bespaar mij die kletsverhalen over "ja,lekker muziekje..eigen wereldje en zo"want dat zijn drogredenen gewoon.
Tof! Je bent ook bijna door m'n achtertuin gereden zie ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef Leonos het volgende:
Tweede rit
Beetje verdwaald, maar wel super tof door de duinen
http://www.strava.com/activities/189867237
Welke plaats ligt je achtertuin?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Tof! Je bent ook bijna door m'n achtertuin gereden zie ik
Heb geen eens een koptelefoon en dat gaat ook lastig met een helm op, denk ik. In het voorjaar fiets ik bijna al mijn ritjes met oordoppen in, kan met muziek in voor mijn gevoel veel dieper gaan. Als je voornamelijk alleen fietst vind ik het wel relaxt om muziek bij je te hebben tijdens soms saaie D1 tochtjes om conditie op te doen. Heb iig geen oordoppen in om cool over te komenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar wat is toch die drang van de huidige generatie met een koptelefoon op je harsens aan het verkeer deel te nemen. Je weet dat het een risico is dat er iets gebeurd onderweg, en toch vasthouden aan de hype dat het cool staat om met zoiets op je hoofd te lopen. En bespaar mij die kletsverhalen over "ja,lekker muziekje..eigen wereldje en zo"want dat zijn drogredenen gewoon.
Nee das sportklasse en ik heb een amateurlicentie. Ik ga ook nog eventjes op vakantie en heb 't tot die tijd erg druk. Dus geen tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kaas, doe jij mee aan de Ronde van Noord?
Volgende keer ook ff Meijendal meepakken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef Leonos het volgende:
Tweede rit
Beetje verdwaald, maar wel super tof door de duinen
http://www.strava.com/activities/189867237
Kano 2.0quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:43 schreef Zornar het volgende:
Vandaag m'n pakketje met kleding ontvangen![]()
-Castelli Puro Jersey (zwart)
-Castelli Meno
-Castelli Lightness Glove (zwart)
Zit echt super! Had bij de lokale fietsenhandel ook wat broeken geprobeerd maar waren allemaal voor erg lange benen. Dit heb ik niet bij de MenoPast super! Nu helaas wachten want het is te warm om met lange kleding te fietsen (max zo'n 24 graden hier)..
Dat mocht ik wel willenquote:
Heb ook getwijfeld over de Gabba.. Maar eventjes genoeg geld uit gegeven voor deze maandquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:51 schreef jsprbcn het volgende:
Mooi spul, die lightness handschoenen zijn echt heerlijk!
Ik wilde er eventueel nog een Sorpasso bib bij voor de winter, maar die werd mij afgeraden wegens té warm (hier is het max 4 graden ofzo in de winter). Ik neem er nog er een Gabba jersey en Fawesome vest bij en gaan we weer lekker met nanoflex arm/been stukken fietsen zoals afgelopen "winter"
Jasper heeft geloof ik nog grotere Castelli collectiequote:
Ik enkel een shirt en een regenjackquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jasper heeft geloof ik nog grotere Castelli collectiewel benieuwd wat hij allemaal heeft.
Hier:
- 2x velo winterbroek lang
- 1x velo zomerbroek
- 1x zomercap
- 1x sokken kort
- 1x Gabba 2.0
Niet aan sex denken CF.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is de beste manier om je hartslag in rust omlaag te brengen? D1 of juist met hoge hartslag trainen?
Effe uit mijn hoofd wat ik van Castelli heb.....quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef poiuytr het volgende:
Jasper heeft geloof ik nog grotere Castelli collectiewel benieuwd wat hij allemaal heeft.
Fanboyquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Effe uit mijn hoofd wat ik van Castelli heb.....![]()
![]()
![]()
Pioggia3 shoecovers
Diluvio shoecovers
Diluvio gloves
Lightness gloves
Mesh baselayer
Uno plasma baselayer
Gabba Jersey
Nano flex arm warmers
Nano flex leg warmers
Thermo skully
Head thingy
Lycra arm warmers
Lycra leg warmers
Stelvio beanie
Race day polo
Elite water bottle
Velicissimo bib zwart
Velocissimo bib zwart/fluo (in de verkoop)
Free aero race bib zwart
Free aero race bib team
Bodypaint2 bib zwart
Fedele jersey
Prologo3 jersey zwart/rood (in de verkoop)
Prologo3 jersey zwart/fluo (in de verkoop)
Entrata jersey
Volata jersey
Aero jersey
Leggero jacket
Squadra jacket
Verder nog andere zooi.... en op de wishlist als het weer op voorraad is:
Flanders baselayer
Gabba2 jersey
Fawesome vest
Oeh, is dat mooi? Op de maps midden in een bos.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef ratatat het volgende:
[..]
Volgende keer ook ff Meijendal meepakken?
Zijn duinen en bos, wat meer beschut dan Katwijk-Wassenaar. Is bij de watertap bij Duinoord rechtsaf als je vanaf Katwijk komt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, is dat mooi? Op de maps midden in een bos.
Richting Oldenzaal, toen links afgebogen richting Fleringen en via het kanaal terug naar Almelo.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar heb je allemaal gereden?
Meijendel is heerlijk fietsen, wel druk dus niet geschikt voor een tochtje in het weekend. Ik fiets er regelmatig dus op mijn strava kan je een prima route vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, is dat mooi? Op de maps midden in een bos.
Ik geef je 5 euro om achter me aan te fietsen en mn lekke banden te maken als ik weer eens lek rij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:45 schreef kaasplankje het volgende:
Kunnen jullie mij ff sponsoren ofzo. Ik wil dit frame maar tis te duur voor nu.
http://link.marktplaats.nl/m842415150
Heuveltjes rond de Lutte nog meegepakt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:41 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Richting Oldenzaal, toen links afgebogen richting Fleringen en via het kanaal terug naar Almelo.
Link?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:43 schreef janatwork het volgende:
[..]
Meijendel is heerlijk fietsen, wel druk dus niet geschikt voor een tochtje in het weekend. Ik fiets er regelmatig dus op mijn strava kan je een prima route vinden.
Om je harses? Als in bewoog in een baan om je harses? In dat geval ben je wel een papzak ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:26 schreef muzas het volgende:
En dan zet je ff aan... hoor je PANG en vliegt er een spaak om je harses
Kutzooi.
Inb4 JAHAHAHA DIKZAK
Pow dat is een flinke lijst zeg, niet normaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Effe uit mijn hoofd wat ik van Castelli heb.....![]()
![]()
![]()
Pioggia3 shoecovers
Diluvio shoecovers
Diluvio gloves
Lightness gloves
Mesh baselayer
Uno plasma baselayer
Gabba Jersey
Nano flex arm warmers
Nano flex leg warmers
Thermo skully
Head thingy
Lycra arm warmers
Lycra leg warmers
Stelvio beanie
Race day polo
Elite water bottle
Velicissimo bib zwart
Velocissimo bib zwart/fluo (in de verkoop)
Free aero race bib zwart
Free aero race bib team
Bodypaint2 bib zwart
Fedele jersey
Prologo3 jersey zwart/rood (in de verkoop)
Prologo3 jersey zwart/fluo (in de verkoop)
Entrata jersey
Volata jersey
Aero jersey
Leggero jacket
Squadra jacket
Verder nog andere zooi.... en op de wishlist als het weer op voorraad is:
Flanders baselayer
Gabba2 jersey
Fawesome vest
Niet fietsen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is de beste manier om je hartslag in rust omlaag te brengen? D1 of juist met hoge hartslag trainen?
7-8 bar. Asfalt rolt lekker, klinkers niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef DrNick het volgende:
Hoeveel druk moet er op je band staan als je ongeveer 60 kg weegt? En hoe voel je dat aan de band?
Moet hem oppompen met een pomp zonder drukmeter namelijk.
7 bar. Bij 7bar kan je hem ongeveer 3,46mm met de vinger indrukken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef DrNick het volgende:
Hoeveel druk moet er op je band staan als je ongeveer 60 kg weegt? En hoe voel je dat aan de band?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
7 bar. Bij 7bar kan je hem ongeveer 3,46mm met de vinger indrukken.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
7 bar. Bij 7bar kan je hem ongeveer 3,46mm met de vinger indrukken.
6,7 bar uitgaande van het staatje van Michelin. Fatties zoals ik moeten naar de 8 bar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef DrNick het volgende:
Moet er binnenkort toch eens langsquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
7-8 bar. Asfalt rolt lekker, klinkers niet.
Ga even langs bij de fietsenmaker/winkel of koop een pomp met drukmeter.
Jaquote:
Nou, iets van tussen "Als je hard duwt moet je bij de velg komen" en "zo hard als de radiator".quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jaidd.
Wat voor antwoord had jij verwacht? Meten met een schuifmaat ofwa?
Vanaf een bar of 5 voel je eigenlijk geen verschil meer als je de band indrukt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou, iets van tussen "Als je hard duwt moet je bij de velg komen" en "zo hard als de radiator".
Vanochtend had ik hem ook opgepompt, alleen de lucht ging er naar mijn mening iets te makkelijk in nog.
Ah ok. Komt wel een keer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf een bar of 5 voel je eigenlijk geen verschil meer als je de band indrukt.
Je zal een drukmeter moeten gaan kopen dus.
Nope, ben niet zo van het klimmen. Mag er eerst 20kg afquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heuveltjes rond de Lutte nog meegepakt?
Dan zou ik voorlopig alleen afdalingen doen. Dan ga je lekker hard.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:14 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo van het klimmen. Mag er eerst 20kg af
Niet piepen maar klimmen! Er wordt niet gevraagd of je de Ventoux even wil doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:14 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo van het klimmen. Mag er eerst 20kg af
Betancur agrees.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan zou ik voorlopig alleen afdalingen doen. Dan ga je lekker hard.
Voor of achter stuk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:54 schreef muzas het volgende:
Zo. Weekend lekker in met een mooi duurritje. Jammer van die spaak, maar dat komt wel weer goed. En was sjeeskees zegt, ik ga toch écht maar eens geld uitgeven aan wielen... Ben die giant tiefusdingen nu wel zat.
Wat ik wel fijn vind om te zien (niet alleen dit ritje, maar een duidelijke lijn) is dat mijn snelheid in D1 wat hoger ligt dan begin dit jaar. Waar ik begin maart dit rondje aan het eind nog vals speelde en de laatste 20k moest doortrappen om de 25 gemiddeld te kunnen halen kon ik nu rustig in D1 blijven (viaducten en slurven scholieren daargelaten). Zeker de eerste helft eigenlijk heel rustig gefietst.
Van mij mag het nog lang nazomeren.Nu Fraumuzas ophalen en BIERRRR
Bril over de bandjes is soignee hoor.;quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef Kazenbazen het volgende:
Wat dat betreft ben ik geen echte wielrenner; harige benen, foute retro shirts, Ray Ban zonnebril over de helm, zwarte sokken
Daarnaast heb ik nog maar één keer 65+ afgedaald
Rayban dan weer niet...quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bril over de bandjes is soignee hoor.;
Ai. Heb fulcrum 5's die niets liggen te doen dus als 't voor was had je die kunnen lenen. Of je moet graag de body overzetten.quote:
Das tof van jequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ai. Heb fulcrum 5's die niets liggen te doen dus als 't voor was had je die kunnen lenen. Of je moet graag de body overzetten.
Jawel man is leuk, kan ie straks vertellen over hoe hij de boel heeft ondergekotst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:04 schreef muzas het volgende:
Als je een uur volle bak gaat rammen zou ik dat niet ná het eten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |