mee eensquote:
vind ik welquote:
gefeliciteerd stevenmac26homijnquote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef Homijn het volgende:
Niet om het één of ander, maar het topic met mijn edele naam in de topictitel is nog wel steeds het topic met de meeste views uit deze reeks.
Topicreeks: De nieuwe KLB-mod
Jammer joh, jij hebt je al teruggetrokken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef Homijn het volgende:
Niet om het één of ander, maar het topic met mijn edele naam in de topictitel is nog wel steeds het topic met de meeste views uit deze reeks.
Topicreeks: De nieuwe KLB-mod
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn slotjes op al jouw topics straks
Nee want hij is niet onafhankelijk hij geeft nu al aan al mijn topics dicht te timmeren. Dat wilt zeggen dat zijn motivatie om mod worden heel kut is. Jij Deadprez zou wel nog wikken of wegen of iets open of dicht moet. Stevenmac zou enkel naar de username kijken.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Nee want hij is niet onafhankelijk hij geeft nu al aan al mijn topics dicht te timmeren. Dat wilt zeggen dat zijn motivatie om mod worden heel kut is. Jij Deadprez zou wel nog wikken of wegen of iets open of dicht moet. Stevenmac zou enkel naar de username kijken.
Dat is gevaarlijk, als hij elk topic dat kut is dichtgooid is er niets meer over van klb. Nooit meer lachen om een backfire nooit meer zulke dingen.quote:
Deadprez 4 mod!!!!quote:Op donderdag 4 september 2014 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer joh, jij hebt je al teruggetrokken.
Nee alleen die van jou zegt hij toch.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk, als hij elk topic dat kut is dichtgooid is er niets meer over van klb. Nooit meer lachen om een backfire nooit meer zulke dingen.
gevoelige boiquote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik lach nooit om backfires, ik heb altijd medelijden met de TS
Dan is hij verkeerd bezig.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee alleen die van jou zegt hij toch.
staat goddomme in de TTquote:
Nee hoor.quote:
Gewoon een standaard lijstje van namen afwerken, en als je die ergens als TS voorbij ziet komen, dichtgooien.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee alleen die van jou zegt hij toch.
Dit ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gewoon een standaard lijstje van namen afwerken, en als je die ergens als TS voorbij ziet komen, dichtgooien.![]()
Mapima bovenaan dat lijstje.
i cry eevrytimequote:
Kijk je krijgt dan dus dit:quote:
Met andere woorden nooit meer mooie backfires of zo van dat soort users.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gewoon een standaard lijstje van namen afwerken, en als je die ergens als TS voorbij ziet komen, dichtgooien.![]()
Mapima bovenaan dat lijstje.
Maar dan zijn we wel meteen van die kuttopics af. Gewoon Braddie terug laten komen voor de goede backfires.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kijk je krijgt dan dus dit:
[..]
Met andere woorden nooit meer mooie backfires of zo van dat soort users.
En je bent volledig machteloos.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik lach nooit om backfires, ik heb altijd medelijden met de TS
Braddie komt ook op dat lijstje....quote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dan zijn we wel meteen van die kuttopics af. Gewoon Braddie terug laten komen voor de goede backfires.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Braddie komt ook op dat lijstje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |