Ah nice, hoeveel betaal je? Twijfel nog over de ruim 60 eu voor die van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Passe partout. Ik heb alleen een 'normale' clubkaart dus ben zaterdag aan de beurt. Weet niet of er nog losse kaartjes verkocht gaan worden. Ligt er denk ik aan of er nog plekken over zijn.
Net opgezocht:quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah nice, hoeveel betaal je? Twijfel nog over de ruim 60 eu voor die van Feyenoord.
Ah natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was erbij bij de afscheidswedstrijd van van Bommel
Hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik word keihard gedisst door Netflix. Zoveel uur kijk ik nou ook weer niet hoor
[ afbeelding ]
Walgelijk inderdaad. Nou dan ga ik weer op bed liggen met mijn enige vriend Netflixquote:Op donderdag 4 september 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lullig dit hoor.. beetje het erin wrijven bij LR
Geef me eerst nog een leuk youtube muziekje.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Nou dan ga ik weer op bed liggen met mijn enige vriend Netflix
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me eerst nog een leuk youtube muziekje.
Ik begin met de 1e.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of je het leuk vindt alleen. Als je wat opzwepends nodig hebt niet in ieder geval.
Dan is dit iets beter wellicht
Kan je niet op andermans Life card kopen?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Passe partout. Ik heb alleen een 'normale' clubkaart dus ben zaterdag aan de beurt. Weet niet of er nog losse kaartjes verkocht gaan worden. Ligt er denk ik aan of er nog plekken over zijn.
Je kunt maar 2 kaartjes kopen toch? En ik wil er 2. Neem aan dat anderen zelf ook een kaartje willen kopen. Sowieso weet ik niemand met een life card.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan je niet op andermans Life card kopen?
Enige nummer op het album met enkel clean vocals. Fijn album wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi. Het doet me een beetje denken aan david bowie.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister m nog een keer LR en dat is echt een zeldzaamheid bij joetjoeplinkjes.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Italië v Nederland zal waarschijnlijk ook enorme aids worden.
Ik ga even huilen in een hoekje om het grote aidsgehalte van deze donderdag 4 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |