quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
#viesdikquote:Op donderdag 4 september 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde, is toch een hele goede spits.
Eens. Ik ben heel erg benieuwd naar Kazim Kazimquote:Op donderdag 4 september 2014 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
#viesdik
Serieus he, die gozer is 40-45 keer dikker dan onze dikste speler op het moment.
Doe mij maar gewoon onze maat Hans Kazan.
De eerste 3 zullen wel spelen, over Kazim² heb ik twijfels.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen zorgen over El Hamdaoui, die komt toch niet. Is niet eens ruimte voor in het salarisbudget toch?
Kan verder niet wachten tot 13 september om (hopelijk) onze nieuwe aanwinsten Vermeer, El Ahmadi, Toornstra en Kazim Richards aan het werk te zien.
Kan je beter een losse kaart halen.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Kaarten uitvak Sevilla - Feyenoord 37,50
Dat is wat ik zeg. Kan me Deportive nog herinneren. Veel commotie omdat prijzen voor het uitvak ¤65 waren. Bij het stadion kon je gewoon kaarten kopen voor ¤18.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan je beter een losse kaart halen.
Weekend ervoor spelen ze thuis tegen Getafe en zijn de goedkoopste kaarten ¤30, dus veel zal het ook niet schelen denk ik.quote:
Jaquote:Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
Heeft vGeel Nwofor al binnen gehaald?
Mag nu niet meer. Volgens de UEFA moeten op vergelijkbare tribunes dezelfde prijzen worden gehanteerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg. Kan me Deportive nog herinneren. Veel commotie omdat prijzen voor het uitvak ¤65 waren. Bij het stadion kon je gewoon kaarten kopen voor ¤18.
Wie ?quote:
goedkoopste zijn 20quote:Op donderdag 4 september 2014 13:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Weekend ervoor spelen ze thuis tegen Getafe en zijn de goedkoopste kaarten ¤30, dus veel zal het ook niet schelen denk ik.
Daarom speelde hij ook nog steeds bij VVV natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:26 schreef TheTerminatorje het volgende:
Nwofor is beter dan te vrede
Te vrede zat op de bank bij excelsior....quote:Op donderdag 4 september 2014 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom speelde hij ook nog steeds bij VVV natuurlijk.
Pelle zat op de bank in de Serie B. Wat is je punt?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:31 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Te vrede zat op de bank bij excelsior....
Ben benieuwd hoe Sleegers het daar gaat doen.twitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 04-09-2014 om 14:39:50Feyenoord-huurling scoort bij officieus debuut voor FC Eindhoven #Feyenoord: http://t.co/4bQSZrPHIj reageer retweet
Jou mannetjes proberen je een oor aan te naaien. Stelletje Spaanse profiteurs.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef elCholo het volgende:
Word ik dus onjuist geïnformeerd door mijn mannetjes.
slechte zaakquote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef elCholo het volgende:
[..]
Word ik dus onjuist geïnformeerd door mijn mannetjes.
eindelijk een keer goed nieuws van Rinusquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef H.FR het volgende:
JD Stouten geeft aan dat El Hamdajood niet komt.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:48:29#Feyenoord heeft vanmiddag een geheim oefenduel tegen Volendam met 2-0 gewonnen. Elvis Manu en Jens Toornstra scoorden. #VI reageer retweet
Geheime oefenduels, hoe triesttwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:52:26#Feyenoord speelde in een 4-4-2 opstelling. Manu scoorde uit een strafschop, Toornstra uit een van richting veranderd schot. [Metro] reageer retweet
Bang voor teveel toeloop van Feyenoordsupporters.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef Grifte het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:48:29#Feyenoord heeft vanmiddag een geheim oefenduel tegen Volendam met 2-0 gewonnen. Elvis Manu en Jens Toornstra scoorden. #VI reageer retweet
Geheime oefenduels, hoe triesttwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:52:26#Feyenoord speelde in een 4-4-2 opstelling. Manu scoorde uit een strafschop, Toornstra uit een van richting veranderd schot. [Metro] reageer retweet
Is goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:12 schreef Happel het volgende:
Jij bent de kaarten man aldaar? Ik wil er 30+
Topkeepertje in de goal, hè.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
(die afgelopen week nog met 5-0 won van Sparta op het Kasteel).
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:57 schreef ufopiloot het volgende:
Feyenoord heeft vanmiddag een geheim oefenduel tegen Volendam gespeeld. Ook Erwin Mulder was niet op de hoogte gebracht en heeft de middag doorgebracht op zijn hoekbank waar hij nogmaals een binnenprogramma heeft afgewerkt.
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:52:05Feyenoord heeft vanmiddag een besloten trainingswedstrijd tegen FC Volendam met 2-0 gewonnen door doelpunten van Manu (pen.) en Toornstra. reageer retweet
4-4-2, maar wie stond er behalve Manu nog meer in de spits?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef Happel het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:52:05Feyenoord heeft vanmiddag een besloten trainingswedstrijd tegen FC Volendam met 2-0 gewonnen door doelpunten van Manu (pen.) en Toornstra. reageer retweet
Manu speelde flank, Te Vrede en Kazim in de spits.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
4-4-2, maar wie stond er behalve Manu nog meer in de spits?
Oh, das een aparte 4-4-2.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Manu speelde flank, Te Vrede en Kazim in de spits.
http://www.feyenoordpings(...)feyenoord-shirt.html
Te Vrede mag na 1 misser direct geen pingels meer nemen, of was hij al gewisseld?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef Happel het volgende:
Inderdaad, Feyenoord speelde met 4 aanvallers.quote:
4 aanvallers en twee aanvallende middenvelders zelfsquote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, Feyenoord speelde met 4 aanvallers.
Opstelling was: Vermeer - Wilkshire - Woudenberg - Mathijsen - Nelom - Immers - Toornstra - Schaken - Manu - Te Vrede - Kazim Richards.
Zo te lezen was het geen heel goede wedstrijd, Mulder zat niet bij de selectie vanwege "rugklachten" trouwens.
Clasie was opgeroepen voor oranje, maar heeft afgemeld en krijgt rust. Karim is opgeroepen voor Marokko.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een zaadopstelling. Clasie is geblesseerd of krijgt rust? Karim nog niet fit?
Clasie krijgt rust inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een zaadopstelling. Clasie is geblesseerd of krijgt rust? Karim nog niet fit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |