quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
#viesdikquote:Op donderdag 4 september 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde, is toch een hele goede spits.
Eens. Ik ben heel erg benieuwd naar Kazim Kazimquote:Op donderdag 4 september 2014 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
#viesdik
Serieus he, die gozer is 40-45 keer dikker dan onze dikste speler op het moment.
Doe mij maar gewoon onze maat Hans Kazan.
De eerste 3 zullen wel spelen, over Kazim² heb ik twijfels.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen zorgen over El Hamdaoui, die komt toch niet. Is niet eens ruimte voor in het salarisbudget toch?
Kan verder niet wachten tot 13 september om (hopelijk) onze nieuwe aanwinsten Vermeer, El Ahmadi, Toornstra en Kazim Richards aan het werk te zien.
Kan je beter een losse kaart halen.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Kaarten uitvak Sevilla - Feyenoord 37,50
Dat is wat ik zeg. Kan me Deportive nog herinneren. Veel commotie omdat prijzen voor het uitvak ¤65 waren. Bij het stadion kon je gewoon kaarten kopen voor ¤18.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan je beter een losse kaart halen.
Weekend ervoor spelen ze thuis tegen Getafe en zijn de goedkoopste kaarten ¤30, dus veel zal het ook niet schelen denk ik.quote:
Jaquote:Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
Heeft vGeel Nwofor al binnen gehaald?
Mag nu niet meer. Volgens de UEFA moeten op vergelijkbare tribunes dezelfde prijzen worden gehanteerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg. Kan me Deportive nog herinneren. Veel commotie omdat prijzen voor het uitvak ¤65 waren. Bij het stadion kon je gewoon kaarten kopen voor ¤18.
Wie ?quote:
goedkoopste zijn 20quote:Op donderdag 4 september 2014 13:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Weekend ervoor spelen ze thuis tegen Getafe en zijn de goedkoopste kaarten ¤30, dus veel zal het ook niet schelen denk ik.
Daarom speelde hij ook nog steeds bij VVV natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:26 schreef TheTerminatorje het volgende:
Nwofor is beter dan te vrede
Te vrede zat op de bank bij excelsior....quote:Op donderdag 4 september 2014 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom speelde hij ook nog steeds bij VVV natuurlijk.
Pelle zat op de bank in de Serie B. Wat is je punt?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:31 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Te vrede zat op de bank bij excelsior....
Ben benieuwd hoe Sleegers het daar gaat doen.twitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 04-09-2014 om 14:39:50Feyenoord-huurling scoort bij officieus debuut voor FC Eindhoven #Feyenoord: http://t.co/4bQSZrPHIj reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |