dus......quote:Op donderdag 4 september 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
Voor de wijnliefhebbers zat in mijn mailbox..
Wijn bestellen? Met deze Wijnbeurs kortingscode ontvang je ¤25 korting op 24 flessen
Kortingscode
RvQx25
https://www.wijnbeurs.nl/(...)m_campaign=affiliate
daar ben ik alquote:Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is dat?
BTW: Moet jij niet naar een podium of zo?
Hoezo?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Heel verdacht als je dat ontkent.
Zoals je het postte, klonk het alsof je meer zou drinken. Vooral met die ontkenning daarna.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik drink niet, ik proef.
Ik spuug het niet uit, maar de hoeveelheden (1,5 cl per whisky) maken me geen alcoholist.
Wel leuk dat iedereen je als een alcoholist ziet...
Iedereen?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik drink niet, ik proef.
Ik spuug het niet uit, maar de hoeveelheden (1,5 cl per whisky) maken me geen alcoholist.
Normaal gesproken drink ik ongeveer 2 whisky's per week en dan in hoeveelheden van 2 à 4cl per glas.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals je het postte, klonk het alsof je meer zou drinken. Vooral met die ontkenning daarna.
Vrijwel iedereen die mijn passie voor whisky kent, denkt dat ik flessen whisky per dag/week weg zuip.quote:
Het lijkt me zo leuk, lekker wijntjes drinken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zal ik ze dat terug mailen?![]()
Ik zuip ook niet
Leg dat maar eens uit aan de mensen die je een oude lullen test afnemen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Er zit voor mij nog wel een overgang tussen iemand die drinkt omdat hij het lekker vindt en een alcoholist, hoor.
Just kiddin'...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:13 schreef FANN het volgende:
Ik moest effe teruglezen, ik dacht misschien kan ik iemand een plezier doen met die
link en die code, that's all...
Ow..... ik zou best graag en glaasje wijn of 3 lusten hoor daar niet vanquote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, lekker wijntjes drinken.
Ik heb eens een leuke wijnproeverij meegemaakt, met lekkere hapjes erbij. Toen was ik enthousiast over een wijn. Zes flessen van besteld. Vond het thuis toch al weer aanmerkelijk minder lekker smaken. En mijn vriend drinkt dan wel mee, maar met grote reserve. Dus van harte gaat het niet. We gaan meestal half aangeschoten naar bed en hebben toch de volgende dag weer spijt.
Ik geloof dat de meeste wijn toch weer door het eten is gegaan.
Nah, niet in bijv. de test op de site van de Jellinekkliniek, mits je natuurlijk heel braaf scoort op de meeste, behalve de vragen naar dagelijkse consumptie van 1-2 glazen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de mensen die je een oude lullen test afnemen.
Collega's die elke dag een glas wijn bij het eten drinken worden aangemerkt als alcoholist...
Ik weiger elke oude lullen test, dus ik ben per definitie geen alcoholist...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, niet in bijv. de test op de site van de Jellinekkliniek, mits je natuurlijk heel braaf scoort op de meeste, behalve de vragen naar dagelijkse consumptie van 1-2 glazen.
Je AA-buddy kan je hierbij helpen. Sterkte enzo.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis even waarom dat een oude lullen test is. Je hebt ook jonge alcoholisten.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weiger elke oude lullen test, dus ik ben per definitie geen alcoholist...
Zou je ook een MM-buddy kunnen krijgen?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je AA-buddy kan je hierbij helpen. Sterkte enzo.
Mijn broertje is hard op weg, of hij is al zo ver...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis even waarom dat een oude lullen test is. Je hebt ook jonge alcoholisten.
Ik heb het over de medische checks die je op een bepaalde leeftijd aangeboden krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis even waarom dat een oude lullen test is. Je hebt ook jonge alcoholisten.
Ga je aan de paddenstoelen?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
De verbeelding van mijn weekend:
[ afbeelding ]
Heb je geen contact meer met hem dat je het niet zeker weet?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broertje is hard op weg, of hij is al zo ver...
Zo goed als geen ...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je geen contact meer met hem dat je het niet zeker weet?
kamperen?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon dit weekend in het bos, in een soort van paddestoelenhuisje...
Ik kan me vaag nog iets herinneren dat je het weleens eerder over hem hebt gehad, maar kan het niet helder meer voor de geest krijgen. Is het familiecontact helemaal verbroken of is er nog 1 van je 5 (?) zussen die wel contact met hem heeft?quote:
Nah, we komen hem nog wel eens tegen bij mijn Pa, maar meestal gedraagt hij zichquote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me vaag nog iets herinneren dat je het weleens eerder over hem hebt gehad, maar kan het niet helder meer voor de geest krijgen. Is het familiecontact helemaal verbroken of is er nog 1 van je 5 (?) zussen die wel contact met hem heeft?
Aha! ziet er wel gezellig uit en jullie hebben het weer mee....quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, whisky evenement in de bossen bij Overasselt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua gezelligheid gaat het wel lukken:quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha! ziet er wel gezellig uit en jullie hebben het weer mee....
kelere... aan drank geen gebrek in elk gevalquote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua gezelligheid gaat het wel lukken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vrijwel niemand dronken aan het eind van de avond...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere... aan drank geen gebrek in elk geval
Is een topic met spreekwoorden over users geen idee voor jou om te openen? (met uitleg uiteraard....quote:
Volgens mij kwam ik met treehutje, maar weet ik niet zekerquote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is een topic met spreekwoorden over users geen idee voor jou om te openen? (met uitleg uiteraard....)
Een Fannetje doen kennen we al en ik lees net dat MM een Treehutje doen heeft bedacht.
Wat een oneindelijke mogelijkheden voor een pareltje van een topic proef ik hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |