dus......quote:Op donderdag 4 september 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
Voor de wijnliefhebbers zat in mijn mailbox..
Wijn bestellen? Met deze Wijnbeurs kortingscode ontvang je ¤25 korting op 24 flessen
Kortingscode
RvQx25
https://www.wijnbeurs.nl/(...)m_campaign=affiliate
daar ben ik alquote:Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is dat?
BTW: Moet jij niet naar een podium of zo?
Hoezo?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Heel verdacht als je dat ontkent.
Zoals je het postte, klonk het alsof je meer zou drinken. Vooral met die ontkenning daarna.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik drink niet, ik proef.
Ik spuug het niet uit, maar de hoeveelheden (1,5 cl per whisky) maken me geen alcoholist.
Wel leuk dat iedereen je als een alcoholist ziet...
Iedereen?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik drink niet, ik proef.
Ik spuug het niet uit, maar de hoeveelheden (1,5 cl per whisky) maken me geen alcoholist.
Wel leuk dat iedereen je als een alcoholist ziet...
Normaal gesproken drink ik ongeveer 2 whisky's per week en dan in hoeveelheden van 2 à 4cl per glas.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals je het postte, klonk het alsof je meer zou drinken. Vooral met die ontkenning daarna.
Vrijwel iedereen die mijn passie voor whisky kent, denkt dat ik flessen whisky per dag/week weg zuip.quote:
Het lijkt me zo leuk, lekker wijntjes drinken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zal ik ze dat terug mailen?![]()
Ik zuip ook niet
Leg dat maar eens uit aan de mensen die je een oude lullen test afnemen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Er zit voor mij nog wel een overgang tussen iemand die drinkt omdat hij het lekker vindt en een alcoholist, hoor.
Just kiddin'...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:13 schreef FANN het volgende:
Ik moest effe teruglezen, ik dacht misschien kan ik iemand een plezier doen met die
link en die code, that's all...
Ow..... ik zou best graag en glaasje wijn of 3 lusten hoor daar niet vanquote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, lekker wijntjes drinken.
Ik heb eens een leuke wijnproeverij meegemaakt, met lekkere hapjes erbij. Toen was ik enthousiast over een wijn. Zes flessen van besteld. Vond het thuis toch al weer aanmerkelijk minder lekker smaken. En mijn vriend drinkt dan wel mee, maar met grote reserve. Dus van harte gaat het niet. We gaan meestal half aangeschoten naar bed en hebben toch de volgende dag weer spijt.
Ik geloof dat de meeste wijn toch weer door het eten is gegaan.
Nah, niet in bijv. de test op de site van de Jellinekkliniek, mits je natuurlijk heel braaf scoort op de meeste, behalve de vragen naar dagelijkse consumptie van 1-2 glazen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de mensen die je een oude lullen test afnemen.
Collega's die elke dag een glas wijn bij het eten drinken worden aangemerkt als alcoholist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |