Pareltje weerquote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?
Dima heeft hulp nodig jongens.
Reactie #11quote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
Ray: dit is toch allemaal muziek van voor jouw tijd?quote:
Ik denk dat het de poortjes-Anita bij de Fist4Free is.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
Niks mis met muziek van voor je tijd toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: dit is toch allemaal muziek van voor jouw tijd?
euhm denk het wel ja lol. ik hou ook wel van sommige 60's en veel 70's muziek ook hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Luister jij geen muziek voor jouw tijd?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bee gees?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm denk het wel ja lol. ik hou ook wel van sommige 60's en veel 70's muziek ook hoor.
Shadows
[ afbeelding ]
no joke i'm afraid LOL
shadows hebben echt een paar ziek goeie nrs gemaakt. Of euhm euhm die met die kopstem gdvr die 4 broers, nu nog 2... kom d'r wel op
Had je iig genoeg aandacht van de vrouwen gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 13:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
m'n ouders zijn in 2009 of zo naar een tour van hun geweest in Rotterdam, en 't is dat ze met kaartjes mee met vrienden van hen gingen anders had ik zo mee gegaan
Fuck it als je daar tussen de 60 plussers staat LOL
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Had je iig genoeg aandacht van de vrouwen gehad
Hoe denk je dat hij aan al dat geld voor die B&F bestellingen komt?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Klokov het volgende:
Je bent een niche Ray, de ultieme toyboy voor rijke 50ers en 60ers.
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Klokov het volgende:
Lekker grapefruits neuken voor de webcamquote:Op donderdag 4 september 2014 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij aan al dat geld voor die B&F bestellingen komt?
Ik denk dat hij wel vaker met een zaklamp naar dat hotel schijnt. En dan "even weg voor een werkbespreking" naar het hotel.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Klokov het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij aan al dat geld voor die B&F bestellingen komt?
you sick fuck.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel vaker met een zaklamp naar dat hotel schijnt. En dan "even weg voor een werkbespreking" naar het hotel.
Klinkt gezellig man. Ik vind het altijd wel leuk om bewonderd te worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik stel me nu echt zo'n pretturk op een stoel voor me, fappend op zijn obese vriendin en deuce.
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel vaker met een zaklamp naar dat hotel schijnt. En dan "even weg voor een werkbespreking" naar het hotel.
Vroeger werden die beef liver tablets vaak gebruikt. Tegenwoordig hoor je er niet meer zo veel over. Ik vraag me af of ze wel nodig zijn aangezien je nu de goedkopere BCAA's kan kopen. Bij mucle protein synsthesis draait het toch vooral om de aminozuur leucine.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alle goeie amino's uit beef. constante flow van amino's uit beef.
ik wil wel ff de beschrijving van b&f linken?
Het zou me niet verbazen als die beef liver tabletten gerepacked zijn en nu als beef amino's door het leven gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vroeger werden die beef liver tablets vaak gebruikt. Tegenwoordig hoor je er niet meer zo veel over. Ik vraag me af of ze wel nodig zijn aangezien je nu de goedkopere BCAA's kan kopen. Bij mucle protein synsthesis draait het toch vooral om de aminozuur leucine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |