SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dead Characters. We miss them (or not)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 06-10-2014 00:20:00 ](she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door Fylax op 04-09-2014 15:07:05 ](she/her)
En Melanie is ook halverwege waarschijnlijk, aangezien het ei weg is.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:00 schreef Adolecens het volgende:
Phil mag naar de dooien!![]()
En Rebecca en Andrea van mij ook wel
Ik zie het! Eventjes aanpassen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tweede plaatje 'dead' uit de OP doet het niet
Helaas nog maar 2 afleveringen te gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:54 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering weer. Kleinere dome zorgt vast voor leuke spanningen
.
En mijn Lyle-theorie klopte dus niet.
Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
Idd...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
Echt wel, ze zijn sinds aflevering 1 van dit seizoen tot nu bijna een derde van de kijkers kwijt geraakt en vergeleken met seizoen 1 is het aantal kijkers bijna gehalveerd. Dat is in de VS bijna een garantie om geschrapt te worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.
quote:September 6 – CBS are billing Under The Dome‘s September 22 finale as the “Season 2 finale” rather than a “series finale”. Of course, this doesn’t always reveal a network’s intent, particularly when a renewal decision has yet to be made. However, Dome still seems just about on course for a third season, though CBS will have a keen eye on those plummeting ratings
Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".quote:
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".
Wellicht dat ze het nog af laten hangen van buitenlandse belangstelling maar ik zie met deze kijkcijfers, het matige script en slechte acteurs geen derde seizoen meer komen.
Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |