Aanvwie?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Syntos het volgende:
Bedankt voor de melding. We zullen het doorgeven.
Sowieso is het fout dat je een Christen (met hoofdletter faler) bent.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef Tomansss het volgende:
Ik ben nogal geschrokken van die onthoofding videos van die amerikanen. En aangezien de moslims steeds meer macht krijgen en in nederland ook steeds verder groeien zit ik te denken om me te laten bekeren zodat mij nieg het zelfde gebeurt...
Klacht: een christen die overweegt te bekeren
Hmm zal het 3e dan ook kunnen overwegen. Welke stroming is die van IS?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:40 schreef LooneyTroons het volgende:
Als niet-moslim heb je binnen het kalifaat 3 opties:
- Het zwaard (gedood worden als kafir)
- Bekeren (lijkt me duidelijk)
- Het betalen van de zogenaamde Jizya, een speciale belasting voor niet moslims, onder een speciaal contract, de dhimma
Hmm kben van mezelf ook wel aggressief. Misschien dat dan. Heb me ook al een week niet geschoren. Welke stappen moet ik nu nog meer ondernemen dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:54 schreef LooneyTroons het volgende:
IS zijn Soennieten, dat is veruit de grootste stroming binnen de Islam. Uiteraard zijn ze wel van het Jihadistische/fundamentalistische soort.
Dus IS zijn de soenieten. En die op die berg zaten waren Jihadisch?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:54 schreef LooneyTroons het volgende:
IS zijn Soennieten, dat is veruit de grootste stroming binnen de Islam. Uiteraard zijn ze wel van het Jihadistische/fundamentalistische soort.
Nee, dat waren Jezidi's. Die hangen een geloof aan wat het meeste lijkt op een mix van sjiitische islam, christendom en een heidense natuurgodsdienst. Uiteraard is dat helemaal niet goed volgens de IS en vallen deze mensen onder de ongelovigen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:11 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Dus IS zijn de soenieten. En die op die berg zaten waren Jihadisch?
Thanks. Heb net op bol.com boek besteld over de koran. Soort samenvatting.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:41 schreef Casiotone het volgende:
preventief bekeren.. verstandig ja.
sowieso heb je (neem ik even aan) europees uiterlijk en naam dus tot die tijd geen last van discriminatie, en als ze komen ben je netjes moslim.
Maar wel oppassen dat je wel 'goede moslim' bent want die gasten zijn takfiri's dus die beschuldigen andere moslims graag van het niet goed genoeg moslim zijn.
Goed idee, leg je lul op tafel, snijd je voorhuid er af met een stanleymes en laat je baard alvast staan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef Tomansss het volgende:
Ik ben nogal geschrokken van die onthoofding videos van die amerikanen. En aangezien de moslims steeds meer macht krijgen en in nederland ook steeds verder groeien zit ik te denken om me te laten bekeren zodat mij nieg het zelfde gebeurt...
Klacht: een christen die overweegt te bekeren
Dit idd, ze houden totaal niet van hommosquote:Op donderdag 4 september 2014 12:49 schreef HSG het volgende:
Maakt niet uit want dan onthoofden ze jou alsnog.
Zonder hoofdletter.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Christen (met hoofdletter faler)
Anno 2014 nog in een god gelovenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Bekeren naar het geloof dat mensen onthoofd.
Brand in de de hel danquote:Op donderdag 4 september 2014 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Anno 2014 nog in een god geloven![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik las bekeren als in beker-en
Geloven dat god je geneestquote:
kutjesquote:Op donderdag 4 september 2014 17:58 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Geloven dat god je geneest
Geloven dat je 72 maagden krijgt
Geloven dat Jezus op water liep
Elke zondag kutje vroeg op staan om een denkbeeldingen te aanbidden
Zijn kleinzoon is druk bezig met aliens die zijn babysitter hebben opgegeten.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:05 schreef Spongeboss het volgende:
Er is maar een oplossing.
[ afbeelding ]
We moeten zijn kleinzoon vinden die de moslims wilt aanpakken want IS zijn vieze nazi's.
Mag hij zich dan nog wel bekeren?quote:
Klopt, Homo Neanderthaler had een grotere herseninhoud dan homo sapiens.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:52 schreef TheMechanic het volgende:
De neanderthalers hadden nog meer herseninhoud dan de gemiddelde moslim.
Mag niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag hij zich dan nog wel bekeren?
Ben wegens mijn ouders een christen. Ben gedoopt maar verder niet zo opgevoed en geloof er ook niet in. Idd sprookjes. Vroeger dachten mensrn ook dat als het onweerde dat dat een teken van god was. Lmaoquote:Op donderdag 4 september 2014 17:03 schreef pijltjegooien het volgende:
Ach, je gelooft toch al in sprookjes, dus wat is het probleem?
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Copthorne het volgende:
Moslims maken elkaar helaasgelukkig ook af.
Inderdaad. Geloof is slechts een dekmantel voor hun psychopathische misdaden.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Copthorne het volgende:
Moslims maken elkaar helaas ook af.
Ben je ook christen in hart en nieren of meer om een statement te maken tegen de islam..quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
Willen bekeren wat ben je voor pussy. Als het ooit zo ver komt hier ga ik in het leger en zal ik in naam van het christendom zoveel mogelijk IS sympathisanten doden.
Ik ben katholiek opgevoed en mijn vriendin is christelijk in hart en nieren en geboren in Irak. Het is haar volk die nu massaal door IS wordt uitgemoord daar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ben je ook christen in hart en nieren of meer om een statement te maken tegen de islam..
VS en co. schieten IS wel de tyfus in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
Willen bekeren wat ben je voor pussy. Als het ooit zo ver komt hier ga ik in het leger en zal ik in naam van het christendom zoveel mogelijk IS sympathisanten doden.
Klopt maar wij neuken te weinig :p en hun teveelquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
VS en co. schieten IS wel de tyfus in.
In europa moeten we gewoon meeer blonde babies maken (minimaal 2 of 3) en de immigratiekraan dichtgooien. Dan is er niks aan de hand en integreert iedereen netjes na een paar generaties en houden we de demografie zoals het hoort.
Wie is Anno?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Anno 2014 nog in een god geloven![]()
![]()
Dit doet me goed..quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |