Ben je ook christen in hart en nieren of meer om een statement te maken tegen de islam..quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
Willen bekeren wat ben je voor pussy. Als het ooit zo ver komt hier ga ik in het leger en zal ik in naam van het christendom zoveel mogelijk IS sympathisanten doden.
Ik ben katholiek opgevoed en mijn vriendin is christelijk in hart en nieren en geboren in Irak. Het is haar volk die nu massaal door IS wordt uitgemoord daar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ben je ook christen in hart en nieren of meer om een statement te maken tegen de islam..
VS en co. schieten IS wel de tyfus in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
Willen bekeren wat ben je voor pussy. Als het ooit zo ver komt hier ga ik in het leger en zal ik in naam van het christendom zoveel mogelijk IS sympathisanten doden.
Klopt maar wij neuken te weinig :p en hun teveelquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
VS en co. schieten IS wel de tyfus in.
In europa moeten we gewoon meeer blonde babies maken (minimaal 2 of 3) en de immigratiekraan dichtgooien. Dan is er niks aan de hand en integreert iedereen netjes na een paar generaties en houden we de demografie zoals het hoort.
Wie is Anno?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Anno 2014 nog in een god geloven![]()
![]()
Dit doet me goed..quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |