Aanvwie?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Syntos het volgende:
Bedankt voor de melding. We zullen het doorgeven.
Sowieso is het fout dat je een Christen (met hoofdletter faler) bent.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef Tomansss het volgende:
Ik ben nogal geschrokken van die onthoofding videos van die amerikanen. En aangezien de moslims steeds meer macht krijgen en in nederland ook steeds verder groeien zit ik te denken om me te laten bekeren zodat mij nieg het zelfde gebeurt...
Klacht: een christen die overweegt te bekeren
Hmm zal het 3e dan ook kunnen overwegen. Welke stroming is die van IS?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:40 schreef LooneyTroons het volgende:
Als niet-moslim heb je binnen het kalifaat 3 opties:
- Het zwaard (gedood worden als kafir)
- Bekeren (lijkt me duidelijk)
- Het betalen van de zogenaamde Jizya, een speciale belasting voor niet moslims, onder een speciaal contract, de dhimma
Hmm kben van mezelf ook wel aggressief. Misschien dat dan. Heb me ook al een week niet geschoren. Welke stappen moet ik nu nog meer ondernemen dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:54 schreef LooneyTroons het volgende:
IS zijn Soennieten, dat is veruit de grootste stroming binnen de Islam. Uiteraard zijn ze wel van het Jihadistische/fundamentalistische soort.
Dus IS zijn de soenieten. En die op die berg zaten waren Jihadisch?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:54 schreef LooneyTroons het volgende:
IS zijn Soennieten, dat is veruit de grootste stroming binnen de Islam. Uiteraard zijn ze wel van het Jihadistische/fundamentalistische soort.
Nee, dat waren Jezidi's. Die hangen een geloof aan wat het meeste lijkt op een mix van sjiitische islam, christendom en een heidense natuurgodsdienst. Uiteraard is dat helemaal niet goed volgens de IS en vallen deze mensen onder de ongelovigen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:11 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Dus IS zijn de soenieten. En die op die berg zaten waren Jihadisch?
Thanks. Heb net op bol.com boek besteld over de koran. Soort samenvatting.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:41 schreef Casiotone het volgende:
preventief bekeren.. verstandig ja.
sowieso heb je (neem ik even aan) europees uiterlijk en naam dus tot die tijd geen last van discriminatie, en als ze komen ben je netjes moslim.
Maar wel oppassen dat je wel 'goede moslim' bent want die gasten zijn takfiri's dus die beschuldigen andere moslims graag van het niet goed genoeg moslim zijn.
Goed idee, leg je lul op tafel, snijd je voorhuid er af met een stanleymes en laat je baard alvast staan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef Tomansss het volgende:
Ik ben nogal geschrokken van die onthoofding videos van die amerikanen. En aangezien de moslims steeds meer macht krijgen en in nederland ook steeds verder groeien zit ik te denken om me te laten bekeren zodat mij nieg het zelfde gebeurt...
Klacht: een christen die overweegt te bekeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |