Ze zeggen dat het een stunt is om aandacht te genereren voor die nieuwe film, Sex Tape of zoquote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wie backupped er dan ook zijn foto's automatisch naar de icloud als ze nudes maken
Niets bijzonders aanquote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog steeds de tetten van Kate niet gezien
ik welquote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij blijft echt een maand weg.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
Sof heb je JR al weer gesproken eigenlijk of blijft hij echt een maand weg.
JAAAAAAquote:Op donderdag 4 september 2014 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hij blijft echt een maand weg.
dat moet je aanzetten hoor, is gewoon een bewuste keuze die je moet makenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke iPhone-user ongeveer? Vind het altijd zo knullig dat iedereen nu doet alsof die sterren iets fout doen. We backuppen allemaal terrebytes aan data naar iCloud, Google Backup, Dropbox en ga zo maar door.
Terecht.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hij blijft echt een maand weg.
Dat ontken ik toch ook niet? Dropbox gaat ook niet vanzelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat moet je aanzetten hoor, is gewoon een bewuste keuze die je moet maken
GC niet nee, en ik heb ze niet opgeslagen of zo, plus de enige link die ik had werd super snel offline gehaald. Dat kan Amerika dan weer wel.quote:
Duvelquote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
al mijn foto's gaan rechtstreeks naar dropbox
[ afbeelding ]
hier een random foto uit deze map
graag gedaan
nee is meer gewoon opmerking die ik maak.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Dropbox gaat ook niet vanzelf.
Ik niet, ik doe niet aan syncs.. en denk vele met mij. Dropbox etc gebruik ik juist voor de specifieke foto's en bestanden die ik echt niet kwijt wil raken en gebruik het als 2e of 3e backup. Als ik een foto maak van het parkeervak waar de auto staat dat wil ik niet in mijn dropbox hebben.. sowieso zit je dan zo aan je limietquote:Op donderdag 4 september 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke iPhone-user ongeveer? Vind het altijd zo knullig dat iedereen nu doet alsof die sterren iets fout doen. We backuppen allemaal terrebytes aan data naar iCloud, Google Backup, Dropbox en ga zo maar door.
boeiequote:Op donderdag 4 september 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
van dijk heeft het voor elkaar gekregen om mij een gebruikt werkboek te geven![]()
![]()
mooiquote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
maar typje
vond seizoen 9 en 10 erg tof
en toen dacht jequote:Op donderdag 4 september 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
van dijk heeft het voor elkaar gekregen om mij een gebruikt werkboek te geven![]()
![]()
Handig tochquote:Op donderdag 4 september 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
![]()
Misschien doen die celebs dat ook wel. Als ineens al jouw super belangrijke Dropboxfoto's online staat en mensen dan gaan zeuren "Wie zet er dan ook foto's op Dropboxquote:Op donderdag 4 september 2014 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe niet aan syncs.. en denk vele met mij. Dropbox etc gebruik ik juist voor de specifieke foto's en bestanden die ik echt niet kwijt wil raken en gebruik het als 2e of 3e backup. Als ik een foto maak van het parkeervak waar de auto staat dat wil ik niet in mijn dropbox hebben.. sowieso zit je dan zo aan je limiet
Zij is vies dikquote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:
Waarom emogif je? Iemand heeft je ettelijke uren aan werk bespaardquote:Op donderdag 4 september 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |