Sorry als ik verkeerde verwachtingen heb geschept, dat heb ik wel vaker.quote:
Weet ik niet. Jij, een havenarbeider uit de grote stad, en ik, een gevoelige dromer uit het onbekende achterland. Dit is gedoemd te falen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry als ik verkeerde verwachtingen heb geschept, dat heb ik wel vaker.![]()
Kunnen we nog vrienden zijn?
lulquote:Op donderdag 4 september 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
seizoen 10 loopt heel kut af
nee niet gesprokenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
Sof heb je JR al weer gesproken eigenlijk of blijft hij echt een maand weg.
Typje is goed bezig, als iedereen begint te twijfelen aan zijn vriendschapquote:Op donderdag 4 september 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jij, een havenarbeider uit de grote stad, en ik, een gevoelige dromer uit het onbekende achterland. Dit is gedoemd te falen.
Eerste Stargate gewoon de eerste film, dan SG-1.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jij, een havenarbeider uit de grote stad, en ik, een gevoelige dromer uit het onbekende achterland. Dit is gedoemd te falen.
Ja, die staan veilig op iCloudquote:Op donderdag 4 september 2014 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
icloud is niet zo onveilig als beweerd wordt hoor
zijn individuen die getarget zijn
Nog steeds de tetten van Kate niet gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
icloud is niet zo onveilig als beweerd wordt hoor
zijn individuen die getarget zijn
Elke iPhone-user ongeveer? Vind het altijd zo knullig dat iedereen nu doet alsof die sterren iets fout doen. We backuppen allemaal terrebytes aan data naar iCloud, Google Backup, Dropbox en ga zo maar door.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wie backupped er dan ook zijn foto's automatisch naar de icloud als ze nudes maken
wie maakt er nou nudesquote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wie backupped er dan ook zijn foto's automatisch naar de icloud als ze nudes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |