vandaag was ook twan huys bij dwddquote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks ga het morgen even lezen schat.
wat een laffaardenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Freek vd P ook.
7 weken later pleegde die zelfmoord.
Dat dachten ze van Eric C ook.
Binnen 1 jaar was Eric C er niet meer.
Dat dachten ze van Daniel Naftaniel ook.
Daniel Naftaniel liet zijn pesters huilen met zijn afscheidsbrief.
Niet ..quote:Op donderdag 4 september 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
http://www.nsmbl.nl/wait-(...)ns-vloeiend-chinees/
hoe vet is dit
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Freek vd P ook.
7 weken later pleegde die zelfmoord.
Dat dachten ze van Eric C ook.
Binnen 1 jaar was Eric C er niet meer.
Dat dachten ze van Daniel Naftaniel ook.
Daniel Naftaniel liet zijn pesters huilen met zijn afscheidsbrief.
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet ..
3 dagen niet kunnen communiceren met je kind die in een coma gelegen heeft, dit is gewoon een gemene grap van god
Bart mag best gaan hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?
boeie, wat is drie dagenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet ..
3 dagen niet kunnen communiceren met je kind die in een coma gelegen heeft, dit is gewoon een gemene grap van god
DWDDquote:Op donderdag 4 september 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag was ook twan huys bij dwdd
nee joh dwdd is leukquote:Op donderdag 4 september 2014 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
DWDD![]()
Twan is wel tof ja ook bij College Tour altijd
College tourquote:Op donderdag 4 september 2014 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
DWDD![]()
Twan is wel tof ja ook bij College Tour altijd
je bent zelf een mooie nummerquote:
Dat is ergens wel heel erg eng.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
http://www.nsmbl.nl/wait-(...)ns-vloeiend-chinees/
hoe vet is dit
ahahahahhaa wtfquote:Op donderdag 4 september 2014 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rage_in_rusland.html
die plottwist
Gvdquote:Op donderdag 4 september 2014 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rage_in_rusland.html
die plottwist
ben niet echt van de herenliefdequote:Op donderdag 4 september 2014 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dayum son, schrale anus of niet fuck me like there is no tomorrow!!!
Hij had ooit chinees geleerd maar was niet goed er in ofzo, maar blijkbaar slaan je hersenen veel meer op anders kan hij dat niet zomaar tochquote:Op donderdag 4 september 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ergens wel heel erg eng.
Waarom kan hij plots chinees, ga je toch denken over een soort groter al dan niet collectief bewustzijn waar je als mens uit kan putten voor of na de dood.
Jammer.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben niet echt van de herenliefde
sorry
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben niet echt van de herenliefde
sorry
Sorry als ik verkeerde verwachtingen heb geschept, dat heb ik wel vaker.quote:
Weet ik niet. Jij, een havenarbeider uit de grote stad, en ik, een gevoelige dromer uit het onbekende achterland. Dit is gedoemd te falen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry als ik verkeerde verwachtingen heb geschept, dat heb ik wel vaker.![]()
Kunnen we nog vrienden zijn?
lulquote:Op donderdag 4 september 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
seizoen 10 loopt heel kut af
nee niet gesprokenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
Sof heb je JR al weer gesproken eigenlijk of blijft hij echt een maand weg.
Typje is goed bezig, als iedereen begint te twijfelen aan zijn vriendschapquote:Op donderdag 4 september 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jij, een havenarbeider uit de grote stad, en ik, een gevoelige dromer uit het onbekende achterland. Dit is gedoemd te falen.
Eerste Stargate gewoon de eerste film, dan SG-1.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jij, een havenarbeider uit de grote stad, en ik, een gevoelige dromer uit het onbekende achterland. Dit is gedoemd te falen.
Ja, die staan veilig op iCloudquote:Op donderdag 4 september 2014 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
icloud is niet zo onveilig als beweerd wordt hoor
zijn individuen die getarget zijn
Nog steeds de tetten van Kate niet gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
icloud is niet zo onveilig als beweerd wordt hoor
zijn individuen die getarget zijn
Elke iPhone-user ongeveer? Vind het altijd zo knullig dat iedereen nu doet alsof die sterren iets fout doen. We backuppen allemaal terrebytes aan data naar iCloud, Google Backup, Dropbox en ga zo maar door.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wie backupped er dan ook zijn foto's automatisch naar de icloud als ze nudes maken
wie maakt er nou nudesquote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wie backupped er dan ook zijn foto's automatisch naar de icloud als ze nudes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |