doe je het weerquote:Op donderdag 4 september 2014 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
helemaal niet
jij doet naar tegen mij
je mag 1 van de 2 kiezen, of normaal en niet lekker, of lekker en niet normaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zusje van Isaac, ben jij wel normaal en ben je lekker?
had dan aan inso gevraagd hij is wel goed in poolsquote:Op donderdag 4 september 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
e
[..]
Wat een hufters, ik vroeg een paar jongens van Dota 2 om wat aardigs tegen je te kunnen zeggen in Polska komen ze met dit.
jij bent echt zon typisch onaardig wijfquote:Op donderdag 4 september 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
had dan aan inso gevraagd hij is wel goed in pools
en jij kruipt weer in die slachtoffer rolquote:Op donderdag 4 september 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe je het weer
rollen omdraaien en mij als boosdoener afschrijven
normaal en niet lekkerquote:Op donderdag 4 september 2014 00:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je mag 1 van de 2 kiezen, of normaal en niet lekker, of lekker en niet normaal.
your choice Geo4kant. You have sixty seconds.
Zolang je die 100 euro per week blijft overmaken.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat plekje bewaar je voor mij he?
jij doet super vaag in dm manquote:Op donderdag 4 september 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij bent echt zon typisch onaardig wijf
ff beetje dimmen vriendquote:Op donderdag 4 september 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang je die 100 euro per week blijft overmaken.
hou je beetje rustig ventjequote:Op donderdag 4 september 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij denkt dat ik degene ben die moet betalen. Wil godverdomme niet met jou gezien worden tenzij ik daar royaal voor gecompenseerd wordtquote:Op donderdag 4 september 2014 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als jij het grappig vindt zoveel geld te verliezen
ouch.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij denkt dat ik degene ben die moet betalen. Wil godverdomme niet met jou gezien worden tenzij ik daar royaal voor gecompenseerd wordt
OHHHHquote:Op donderdag 4 september 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das iedere dag, niets nationaals aan
ik vond dit wel interessant artikelquote:Op donderdag 4 september 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)st-eu-5-miljard.html
1 miljard weg bedankt mr poetin
FL wordt afgezeken door 27 landenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das iedere dag, niets nationaals aan
Thanks ga het morgen even lezen schat.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond dit wel interessant artikel
http://www.vn.nl/Archief/(...)ver-het-fenomeen.htm
in 40 verschillende talenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL wordt afgezeken door 27 landen
Dat dachten ze van Freek vd P ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
FL kan wel wat hebben, die heeft een dikkere huid dan Jaap van de gouden kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |