Nou ja, zolang mensen blijven reageren op mijn ben ik niet echt irrelevant hè.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou, om van moderator naar totaal irrelevante user te gaan?
Jouw toekomstige vent komt toch uit Libanon? Dus ofwel heeft hij in Libanon werk of hij wordt bevoordeelt door Bussemaker.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar wat nou als mijn toekomstige man door die bussenmaker geen werk kan vinden en ik dus ook geen geld heb?
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:11 schreef Jaapvaak het volgende:
Volslagen krankzinnig natuurlijk, maak onderwijs gewoon beter, goedkoper en minder vrijblijvend.
HA HA HAquote:Privatiseer het gewoon.
Matige comeback.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, zolang mensen blijven reageren op mijn ben ik niet echt irrelevant hè.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:11 schreef Jaapvaak het volgende:
Dat is nou eenmaal het taakje van Bussemaker. Ik snap het zelf ook niet maar het schijnt dat het gewenste niveau dat men ambieert bij studenten vaak niet gehaald wordt, waardoor hij denkt de excellence bij internationale studenten te kunnen halen.
Volslagen krankzinnig natuurlijk, maak onderwijs gewoon beter, goedkoper en minder vrijblijvend. Privatiseer het bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |