En dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij gaat toch nooit werken dus het zou je geen reet moeten schelen sanasoufi..
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kanker op met dat oogepilepsiequote:Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Leafeon672 het volgende:
maar wat nou als mijn toekomstige man door die bussenmaker geen werk kan vinden en ik dus ook geen geld heb?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij gaat toch nooit werken dus het zou je geen reet moeten schelen sanasoufi..
Best wel zielig als je tijd daarin gaat stekenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Verhuis gewoon naar een zandbak joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar wat nou als mijn toekomstige man door die bussenmaker geen werk kan vinden en ik dus ook geen geld heb?
hep eplepsie mgoolquote:Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Leafeon672 het volgende:
gelukkig zijn ze in Libanon idd niet zo dom om internationale studenten aan een mooie baan te helpenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verhuis gewoon naar een zandbak joh.
Beter vraag je nu alvast een uitkering aan. Ik denk niet dat je iemand vindt.. No offencequote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar wat nou als mijn toekomstige man door die bussenmaker geen werk kan vinden en ik dus ook geen geld heb?
De hele Libanese olieindustrie draait op buitenlandse werknemers.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze in Libanon idd niet zo dom om internationale studenten aan een mooie baan te helpen
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Dat vond ik ook van jouw bijdrage aan dit topic ja.quote:
Hoe voelt het nou, om van moderator naar totaal irrelevante user te gaan?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van jouw bijdrage aan dit topic ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |