Nieuwe serie op Fok!quote:
He, dit lijkt mij een goed onderzoekquote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
Je hebt second love voor de vreemdgangers, tinder voor de seks, e-matching voor hoger opgeleiden... Heb je ook een datingsite met allemaal rijke erfgenamen? Of succesvolle, rijke vrouwen? Ik werd vanochtend gewezen op een onderzoek waarin naar voren kwam dat kleine mannen de beste partners zijn. Dus win/win.
Gewoon de link van dat onderzoek in al je profielen zetten en dan komt het vast goedquote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
Je hebt second love voor de vreemdgangers, tinder voor de seks, e-matching voor hoger opgeleiden... Heb je ook een datingsite met allemaal rijke erfgenamen? Of succesvolle, rijke vrouwen? Ik werd vanochtend gewezen op een onderzoek waarin naar voren kwam dat kleine mannen de beste partners zijn. Dus win/win.
Er zijn te veel leuke series.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
Er zijn maar weinig leuke series, al moet ik nog steeds 24 eens kijken.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn te veel leuke series.
Tijdgebrek is het probleem
Minder Fok!ken dan maarquote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn te veel leuke series.
Tijdgebrek is het probleem
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoorquote:
een artikeltje over dit geweldige onderzoek: http://www.wtf.nl/weird-s(...)-beste-partners.htmlquote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, dit lijkt mij een goed onderzoek
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoor
Ja je bent echt een hele vervelende user.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoor
Volgens dat onderzoek ben ik niet klein.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
een artikeltje over dit geweldige onderzoek: http://www.wtf.nl/weird-s(...)-beste-partners.html
Er is hoop voor manlets
Ga weg dan normal sized eikel dat je bent!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens dat onderzoek ben ik niet klein.
Ja, was al bang dat je dat zou vinden, daarom doe ik maar gewoon alsof ik voor Feyenoord ben,quote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je bent echt een hele vervelende user.
Jep: http://allestoringen.nl/storing/facebookquote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Iemand anders met dit probleem?
ja, probeerde je toe te voegenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Yup. Hier ook dood.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
En f1 fan, en whedonite.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was al bang dat je dat zou vinden, daarom doe ik maar gewoon alsof ik voor Feyenoord ben,
zodat je me niet gaat reporten voor een ban.
Wat dan toch wel weer sociaal is van mijzelf vind ik dan
Ja, maar mijn internet is sowieso kut vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Helaas, nu ben ik niet goed in bed.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga weg dan normal sized eikel dat je bent!
Sh*t, viel het te erg op?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En f1 fan, en whedonite.
Heb je me gestalked?
Echt pas net gebeurd of zo.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Jep: http://allestoringen.nl/storing/facebook
Hè, shit. Toch bijna vrienden met epische art.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja, probeerde je toe te voegen
Grote kans van wel ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt pas net gebeurd of zo.Ligt messenger er ook uit?
Er zijn toch altijd uitzonderingen op de regel?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar mijn internet is sowieso kut vandaag.
Ook tc doet het amper.
[..]
Helaas, nu ben ik niet goed in bed.
Het is dat Tijn heeft bevestigd dat je echt bent anders was ik inderdaad een beetje achterdochtig geweest.quote:
Ik denk dat je geweldig bent in bed.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar mijn internet is sowieso kut vandaag.
Ook tc doet het amper.
[..]
Helaas, nu ben ik niet goed in bed.
Want normaal heb je ook stalkers die van dezelfde dingen houden?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat Tijn heeft bevestigd dat je echt bent anders was ik inderdaad een beetje achterdochtig geweest.
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat Tijn heeft bevestigd dat je echt bent anders was ik inderdaad een beetje achterdochtig geweest.
Balen. Had ik eindelijk tijd om met m'n vriend te praten.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Grote kans van wel ja.
Ook sommige apps waar je met Facebook inlogt werken niet
So close...quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt pas net gebeurd of zo.Ligt messenger er ook uit?
[..]
Hè, shit. Toch bijna vrienden met epische art.
WhatsApp?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Had ik eindelijk tijd om met m'n vriend te praten.
Eens moet de eerste keer zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want normaal heb je ook stalkers die van dezelfde dingen houden?
Ik heb een zwak voor manlets.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
So close...
En wow, ik ben episch
Probeer het, maar dat werkt tussen ons heel slecht op de een of andere manier. Heel vaak komen berichtjes pas een half uur later aan of zo.quote:
Ja, ik kan alleen de nickname niet meer bij de persoon plaatsenquote:
Lekkere kleine dikke mannetjes...quote:Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor manlets.
[..]
Probeer het, maar dat werkt tussen ons heel slecht op de een of andere manier. Heel vaak komen berichtjes pas een half uur later aan of zo.
trust no onequote:Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, toch achterdochtig. So cute
Lief van je. Maar ongegrond.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd uitzonderingen op de regel?
Ik vind jou wel zo'n persoon voor een uitzonderingspositie
Ik kan goed slapen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk dat je geweldig bent in bed.
Ik niet overigens. Duurt eerst fucking lang tot ik eindelijk in bed ben geklommen. En daarna is het meer kutjebotsen wat ik doe
rip MSNquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekkere kleine dikke mannetjes...
Oh probeer dan icq! Of MSN.
Of Hyves... Oh nee, dat bestaat niet meer. Dan maar cu2
Ik voel me zowaar beledigd. Bedanktquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen de nickname niet meer bij de persoon plaatsen
wat weet jij van mijn kwaliteiten? Of het gemis daaraan? En tegen wie? Je hebt mijn aandacht. Vertel, wie is de gelukkige dame?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van je. Maar ongegrond.
[..]
Ik kan goed slapen.
Niet goed? Jeetje, ik zat juist van de week jouw kwaliteiten op te hemelen tegen een vrouwelijke user.
Niks, ik trok conclusies uit wat de enige vrouw waarvan ik weet dat ze met jou naar bed is geweest, heeft gezegd.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn kwaliteiten? Of het gemis daaraan? En tegen wie? Je hebt mijn aandacht. Vertel, wie is de gelukkige dame?
Ik zeg maar niks meer verder.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik voel me zowaar beledigd. Bedankt
Nja ik vat het maar niet op als een belediging, maar een compliment voor je gf.quote:
Ok ok. Fair enough. En beide namen hoef je niet te vermelden. Ik ben nieuwsgierig, kan het niet helpen. Vraag me dan af waarom iemand het zou willen weten haha. 0900-artelligence, mocht ze interesse hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, ik trok conclusies uit wat de enige vrouw waarvan ik weet dat ze met jou naar bed is geweest, heeft gezegd.
En ik denk niet dat het netjes is om dat hier te zeggen wie het was.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, ik trok conclusies uit wat de enige vrouw waarvan ik weet dat ze met jou naar bed is geweest, heeft gezegd.
En ik denk niet dat het netjes is om dat hier te zeggen wie het was.
Ach 1 naam weet iedereen wel denk ikquote:Op woensdag 3 september 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok. Fair enough. En beide namen hoef je niet te vermelden. Ik ben nieuwsgierig, kan het niet helpen. Vraag me dan af waarom iemand het zou willen weten haha. 0900-artelligence, mocht ze interesse hebben.
Ja Tijn, lul je hier nu maar eens uit!quote:
Ik probeerde je te wingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok. Fair enough. En beide namen hoef je niet te vermelden. Ik ben nieuwsgierig, kan het niet helpen. Vraag me dan af waarom iemand het zou willen weten haha. 0900-artelligence, mocht ze interesse hebben.
Dat ga ik niet eens proberen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja Tijn, lul je hier nu maar eens uit!
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik vat het maar niet op als een belediging, maar een compliment voor je gf.
Zij heeft je alle andere vrouwen doen vergeten, om maar even bij het glas-halfvol-versie te blijven
Nah, te weinig privacy.quote:
Nee, niet zoals je denkt. Maar moeders die meeluisteren enz.quote:
Geil soppen als je moeder een glas tegen de muur houdtquote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, niet zoals je denkt. Maar moeders die meeluisteren enz.
Ok doei.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Of dat iig proberen. Doei doei.
welterustenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Of dat iig proberen. Doei doei.
Ik weet het nog niet. Misschien zit ze op dit moment wel te soppen bij gedachtes aan jou.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je probeerde... Dus mislukt?
Sturen jullie ook geile berichtjes aan elkaar?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, niet zoals je denkt. Maar moeders die meeluisteren enz.
Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien zit ze op dit moment wel te soppen bij gedachtes aan jou.
[..]
Sturen jullie ook geile berichtjes aan elkaar?
The Fappening 2014: artelligence edition.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien zit ze op dit moment wel te soppen bij gedachtes aan jou.
Gezonde interessequote:
Ik zou jouw nudies wel opslaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Fappening 2014: artelligence edition.
Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezonde interesse
[..]
Ik zou jouw nudies wel opslaan.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo stil hier, dat moet wel een voorteken zijn om naar bed te gaan.
Sorry, mijn Nederlands is te matig als ik niet bij ieder woord nadenk.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:31 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
@Kaneel, wat doet die 't' daar joh.
Het was of te vroeg of net aan op tijd/te laat. Dus dan maar wachten in de mediatheek. Ik haat het als ik te laat ben.quote:
Ah op die manier. Beetje fokken op de schoolcomputer en per ongeluk alle schermen open laten staan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was of te vroeg of net aan op tijd/te laat. Dus dan maar wachten in de mediatheek. Ik haat het als ik te laat ben.
Nee hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, word je niet moe van jezelf?
Would sop.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Fappening 2014: artelligence edition.
http://www.hogeschoolrott(...)mediale-communicatiequote:Op donderdag 4 september 2014 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen doen?
Vast niet fapwaardigquote:Op donderdag 4 september 2014 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
De bus aan de overkant staat stil. Er staat een ambulance bij en een auto van Arriva.
Er was een mevrouw in het groen bezig met iets op de stoelen/vloer van de bus. Was niet goed te zien.
Ben wel benieuwd wat het is.
Kap gewoon eens met die dombo-smileys.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Moet ik wel de juiste smiley gebruiken
Nee, vast niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vast niet fapwaardig
Ik fap niet, heb ik mijn mensen voorquote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vast niet.
Maar mensen die fappen
Ik heb al een halve dag school er op zittenquote:
Hier een halve werkdag maar toch. Zal ook wel de gewoonte zijn om snellerquote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb al een halve dag school er op zitten
Het heeft ook neit echt inhoud, reageert nergens op en is zonde van de bandbreedtequote:Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef Myraela het volgende:
Faxie, even serieus. Tieft gewoon op met die mongolen smileys constant.
Ik denk dat the fappening heel wat meer bandbreedte heeft opgeslokt dan af en toe een smiley. Verder wel mee eens, voegt niet echt wat toe ofzo maar goed, dat is goedemorgen roepen ook niet echt.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het heeft ook neit echt inhoud, reageert nergens op en is zonde van de bandbreedte
Ariana Grandequote:Op donderdag 4 september 2014 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat the fappening heel wat meer bandbreedte heeft opgeslokt dan af en toe een smiley.
Kut, eigenlijk. Wil weer eens iets nuttigs doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar eh, hoe gaat het met u?
Hoe voegt iemand goedemorgen wensen niks toequote:Op donderdag 4 september 2014 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat the fappening heel wat meer bandbreedte heeft opgeslokt dan af en toe een smiley. Verder wel mee eens, voegt niet echt wat toe ofzo maar goed, dat is goedemorgen roepen ook niet echt.
Niet zozeer dat dat nu gebeurt, meer dat sommige topics een pagina vol goedemorgens hebben. Ja dat voegt dan weinig toe. Enfin, ik maak me daar zelf soms ook schuldig aan.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe voegt iemand goedemorgen wensen niks toe?
Ach zo. Maar zoals je zegt, dat is niet het geval.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet zozeer dat dat nu gebeurt, meer dat sommige topics een pagina vol goedemorgens hebben. Ja dat voegt dan weinig toe. Enfin, ik maak me daar zelf soms ook schuldig aan.
Dat hoeft nu ook weer niet, iddquote:Op donderdag 4 september 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ik vind goedemorgen zeggen best normaal, als je daarna ook mee gaat posten. Ik vind het alleen zo'n onzin als iedereen er ook op gaat reageren. In sommige slowchat komt er één iemand binnen en dan reageren daar minimaal 5 mensen op.
Ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag![]()
Even iets totaal offtopic (voor zo ver er hier een ontopic is). Heeft er iemand hier toevallig wel eens te maken gehad met een zorgverzekering die niet wil uitbetalen (nadat dit wel zou moeten volgens het ziekenhuis)? Zou wel heel toevallig zijn, maar ik dacht ik vraag het toch even.
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag![]()
Even iets totaal offtopic (voor zo ver er hier een ontopic is). Heeft er iemand hier toevallig wel eens te maken gehad met een zorgverzekering die niet wil uitbetalen (nadat dit wel zou moeten volgens het ziekenhuis)? Zou wel heel toevallig zijn, maar ik dacht ik vraag het toch even.
Would make extra pictures and leak them on purpose. Voor de goede zaak zeg maar.quote:
Je wattes?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
Mijn appeltje is niet zo heel lekker. En ik kan niet meer, maar ik moet nog twee uur
.
Of waar Willem Tell op mikte.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Mijn appeltje. Een appel, je weel wel, dat fruit dat Newton deed beseffen dat er zoiets als zwaartekracht is.
Ow nouja weet ik veel. Ik dacht dat je het weer over een van je knollen hadquote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Mijn appeltje. Een appel, je weel wel, dat fruit dat Newton deed beseffen dat er zoiets als zwaartekracht is.
Dat zou dan wel heel luguber zijn vind je niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja weet ik veel. Ik dacht dat je het weer over een van je knollen had
Of waar Robin Hood zijn pijl doorheen schoot tijdens een toernooi. Of het fruit dat de heks vergiftigde om Sneeuwwitje in eeuwige slaap te helpen, of of of of.quote:
Dan ben je nog achterlijker dan ik dacht.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja weet ik veel. Ik dacht dat je het weer over een van je knollen had
Grappig wel dat appelen zo vaak voorkomen in dat soort verhalen. De schappen in de super waren vroeger eentonig.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of waar Robin Hood zijn pijl doorheen schoot tijdens een toernooi. Of het fruit dat de heks vergiftigde om Sneeuwwitje in eeuwige slaap te helpen, of of of of.
Het zal niet de eerste keer zijn dat je het over een ziek paard hebt hierquote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je nog achterlijker dan ik dacht.
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat je het over een ziek paard hebt hier
I guessquote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig wel dat appelen zo vaak voorkomen in dat soort verhalen. De schappen in de super waren vroeger eentonig.
Ja, want dan heb je een appeltje met me te schillenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef Samzz het volgende:
Fax, wil je een ruzie uitlokken, of zo?
Kap ermee.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, want dan heb je een appeltje met me te schillen
Moet een fax faxen natuurlijkquote:
Heb je je laptop nou al? :$quote:
Nee. Die is toen aan hun kant geannuleerd omdat hij niet meer leverbaar was. En nu wachten we tot het geld terug is. Morgen als het goed is.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je je laptop nou al? :$
Oh, wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Die is toen aan hun kant geannuleerd omdat hij niet meer leverbaar was. En nu wachten we tot het geld terug is. Morgen als het goed is.
Ergens anders bestellen als het geld terug is.quote:
Wat betekent het eigenlijk?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Ik lees nu pas dat er luvuduvu in de TT staat.
Nou, dat woord niksquote:
Ik voel een soort generatiekloof.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat woord niks.
Luduvudu is makkelijk gezegd liefdesverdriet.
Had je daar nog nooit van gehoord?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel een soort generatiekloof.
Joh, zelfs mijn moeder kent dat woord. Dat is echt al heel oud.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel een soort generatiekloof.
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je daar nog nooit van gehoord?
Dan is het een ander soort kloof.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, zelfs mijn moeder kent dat woord. Dat is echt al heel oud.
De man-vrouw kloof?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is het een ander soort kloof.
Toch was het een man die er een lied over schreefquote:Op donderdag 4 september 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Het klinkt wel als Viva jargon ja.
Nja misschien heb je het nog niet gehad, dan kan je het ook niet weten natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Het klinkt wel als Viva jargon ja.
Welk lied?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch was het een man die er een lied over schreef.
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien heb je het nog niet gehad, dan kan je het ook niet weten natuurlijk
Ohquote:Op donderdag 4 september 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
My heart got smashed to pieces.
Sorryquote:Op donderdag 4 september 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
My heart got smashed to pieces.
Misschien dat ik er ook maar een liedje over moet schrijven.quote:
Liedjes over gebroken hart doen het over het algemeen volgens mij wel goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ook maar een liedje over moet schrijven.
Al heeft eamon dat eigenlijk al gedaan.
Nou nouquote:Op donderdag 4 september 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ook maar een liedje over moet schrijven.
Al heeft eamon dat eigenlijk al gedaan.
Dat is waarquote:Op donderdag 4 september 2014 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liedjes over gebroken hart doen het over het algemeen volgens mij wel goed.
Ik word daar altijd helemaal wee van van binnenquote:Op donderdag 4 september 2014 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liedjes over gebroken hart doen het over het algemeen volgens mij wel goed.
Jij gevoelsmensquote:Op donderdag 4 september 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word daar altijd helemaal wee van van binnen
Ik hoorde hem straks in de bus voor het eerst en vind hem ook wel leuk.quote:
Hier, liefdesverdriet:quote:
Ik hoop toch iedereen met een beetje gevoel in de donder.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, liefdesverdriet:
Hier word ik wee van ja![]()
Mij doet dat helemaal niks.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop toch iedereen met een beetje gevoel in de donder.
Fisherman's Friend?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mij doet dat helemaal niks.
Ik heb gewoon iets in mijn oog ja!
Pffff... Ik moet daar gewoon van huilen als mijn stemming een beetje down isquote:Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
Zoiets doet me ook wel wat, zeker in combinatie met de video.
Arme Macleod.
Huilen niet, maar dat soort dingen doet me wel wat.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff... Ik moet daar gewoon van huilen als mijn stemming een beetje down is.
There you'll be is het enige mooie aan Pearl Harbour. Nou ja, en Josh Hartnett danquote:Op donderdag 4 september 2014 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huilen niet, maar dat soort dingen doet me wel wat.
Deze ook bijvoorbeeld.
Iedereen zat vroeger te kwijlen op hem.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
There you'll be is het enige mooie aan Pearl Harbour. Nou ja, en Josh Hartnett dan.
En ja, dat is ook een prachtig nummer.
Op het einde loopt Duncan Macleod met een wapperende jas met daaronder een zwaard weg en jij begint over Josh Hartnett?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
There you'll be is het enige mooie aan Pearl Harbour. Nou ja, en Josh Hartnett dan.
En ja, dat is ook een prachtig nummer.
There you'll be is de titelsong van Pearl Harbour. Daarom.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het einde loopt Duncan Macleod met een wapperende jas met daaronder een zwaard weg en jij begint over Josh Hartnett?
Vrouwen
Vroeger, jaquote:Op donderdag 4 september 2014 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen zat vroeger te kwijlen op hem.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
There you'll be is de titelsong van Pearl Harbour. Daarom.
Zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, hij is niet zo heel boeiend.
Ik was gisteren een aflevering va m'n serie aan het inhalen en daar zat als gastrol gewoon echt de meest mooie man ever in:
Ricky Whittle
Dat is een semi neger. IEHHLLL.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, hij is niet zo heel boeiend.
Ik was gisteren een aflevering va m'n serie aan het inhalen en daar zat als gastrol gewoon echt de meest mooie man ever in:
Ricky Whittle
Ik denk dat je bedoelt 'Yummm"quote:Op donderdag 4 september 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is een semi neger. IEHHLLL.
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je nu weer haten op negers?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, iemand moet het doen toch?quote:
Fas zou zich graag achter een negerin scharen denk ik.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, iemand moet het doen toch?
Slapen danquote:
Owja.quote:
quote:
Komt vast door de zeldzame zon.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
SC Relaties, waar iedereen spontaan kramp in zijn ogen krijgt.
Toe of Terrorquote:Op donderdag 4 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
Geen last van krampende ogen. Wel een zere teen, godjakkes.
Ik heb before and after foto'squote:
Hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 4 september 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb before and after foto's. De after-after foto moet wachten tot zaterdag, het verband mag er nog niet af
.
Ik sta altijd vooraan om dat soort dingen te bekijkenquote:
Ja dat had ik ook wel gedaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta altijd vooraan om dat soort dingen te bekijken. Heb ook gewoon meegekeken toen ze twee keer in m'n teen prikte voor 't verdoven en daarna gekeken hoe de nagel teruggeschoven werd. Tot ie helemaal loskwam en ze 'm eraf heeft gehaald.
Interesting, joh.
Ik heb niet zo vaak injecties gehad... Eigenlijk. Tetanus kon ik niet bekijken, want die ging in m'n reet. Bloedprikken is niet interessant meer. De Ibu in m'n teen was ook niet echt spannend. Al was dat niet de fijnste prik die ik ooit gehad hebquote:Op donderdag 4 september 2014 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel gedaan.de enige injectie die ik een beetje 'eng' vond was een in m'n lies om een zenuwbaan te verdoven.
Ben 1 keer duizelig geweest na bloedprikken. Waren aardig wat buisjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo vaak injecties gehad... Eigenlijk. Tetanus kon ik niet bekijken, want die ging in m'n reet. Bloedprikken is niet interessant meer. De Ibu in m'n teen was ook niet echt spannend. Al was dat niet de fijnste prik die ik ooit gehad heb.
Ik kan die halve liters prima hebben, eigenlijk. Al moet ik bekennen dat ik al een tijdje niet meer ben geweest om te donerenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben 1 keer duizelig geweest na bloedprikken. Waren aardig wat buisjes.
Ik krijg anderen ideeen van wat je hier zegtquote:Op donderdag 4 september 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
'Wees maar niet bang mevrouw. Klein prikje in de kont, u voelt er amper wat van'
He bahquote:Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg anderen ideeen van wat je hier zegt
Jij bent geen Fok!kerquote:Op donderdag 4 september 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
'Wees maar niet bang mevrouw. Klein prikje in de kont, u voelt er amper wat van'
Yup, die volgende week nog zeldzamer zal zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt vast door de zeldzame zon.
Stelletje boomknuffelaars, maar wel geode muziek hoor.quote:
Hier schijnt ie volopquote:Op donderdag 4 september 2014 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, die volgende week nog zeldzamer zal zijn.
Of misschien hipstermuziek?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Bedoeld barbus niet hippe muziek?
Ik heb geen idee wat hip is op het momentquote:Op donderdag 4 september 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Bedoeld barbus niet hippe muziek?
Zou hij stiekem een hipster zijn?quote:
Fireball!!!quote:Op donderdag 4 september 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hip is op het moment
Zie je mij al bij de Starbucks een blog bijhouden op mijn iMac?quote:
Hee, hoe is het afgelopen met dat ene appartement? Of heb je dat al verteld en ben ik dat grandioos vergetenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Het is nu nog maar zo'n 30 graden trouwens, de zomer is voorbij.
Pluspunten: Ik kan weer een kostuum aan en er komen meerdere appartementjes vrij.
Nee, daar ben jij tequote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie je mij al bij de Starbucks een blog bijhouden op mijn iMac?
Nou, nu je het zegtquote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mis ik iets?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hip is op het moment
Hebben ze Starbucks op Malta?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bleek dus een heel ander appartement te zijn. Klein en lelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, hoe is het afgelopen met dat ene appartement? Of heb je dat al verteld en ben ik dat grandioos vergeten?
Nou jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bleek dus een heel ander appartement te zijn. Klein en lelijk.
quote:
Geen idee eigenlijk, dacht het niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mis ik iets?
[..]
Hebben ze Starbucks op Malta?
Heb jij een Imac of ander Ipad?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Geen idee eigenlijk, dacht het niet.
Dus ik ben nog steeds dakloos. FMLquote:
Ik heb een bijna 10 jaar oude iPod, telt dat?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij een Imac of ander Ipad?
Nee, dan zou ik ook een hipster zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een bijna 10 jaar oude iPod, telt dat?
Je mag wel bij mij komen wonen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik ben nog steeds dakloos. FML
In de kelder zeker? Arme Barbusquote:
Don't tempt me, young ladyquote:
Dat zou ze mij nooit aandoenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de kelder zeker? Arme Barbus
Ik heb geen kelder... Tenminste... Nee, het is geen kelderquote:Op donderdag 4 september 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de kelder zeker? Arme Barbus
Iedere avond wijntjes doen aan de barquote:
Ook niet als jij haar seksslaaf zou worden?quote:
En dit. Gewoon bij mij in bedquote:
Daar hoeft ze mij niet voor op te sluiten in een kelder hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als jij haar seksslaaf zou worden?
Oh ja dat is waar ookquote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar hoeft ze mij niet voor op te sluiten in een kelder hoor![]()
En volgens mij valt Samzz ook niet op onderdanige typjes
"Maar ik wil weer het paard zijn vanavond!"quote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar hoeft ze mij niet voor op te sluiten in een kelder hoor![]()
En volgens mij valt Samzz ook niet op onderdanige typjes
Dan bloedt het weer lijkt me. Morgen laten vervangen. Of nu, als het kan.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Verband dat roestbruin kleurt. Vast geen heel best teken...
Kan niet. En kan nietquote:Op donderdag 4 september 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan bloedt het weer lijkt me. Morgen laten vervangen. Of nu, als het kan.
quote:
quote:
quote:
Wil je mijn zenuwen even overnemen?quote:
quote:
Hallo mooie mannenquote:
Ik ook. Ik zit te wachten tot ik kan voeren en daarna ga ik gewoon lekker lezen/slapen. Heel burgerlijk.quote:
Ik moet eigenlijk al bijna naar bed maar ik wil nietquote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zit te wachten tot ik kan voeren en daarna ga ik gewoon lekker lezen/slapen. Heel burgerlijk.
Nee, sorry. Al genoeg stress meegemaakt de laatste tijdquote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mijn zenuwen even overnemen?
Ik wil burgerlijk spoonen en zulksquote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zit te wachten tot ik kan voeren en daarna ga ik gewoon lekker lezen/slapen. Heel burgerlijk.
Dit is andere stress johquote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, sorry. Al genoeg stress meegemaakt de laatste tijd
[..]
Ik wil burgerlijk spoonen en zulks
Dat begrijp ik ook wel hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is andere stress joh![]()
Hoe gaat de huizenjacht schat?
Stomme toeristen die alle leuke huizen inpikkenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel hoor![]()
Slecht
Ik heb een bed.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, sorry. Al genoeg stress meegemaakt de laatste tijd
[..]
Ik wil burgerlijk spoonen en zulks
Dag jongedame.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mijn zenuwen even overnemen?
[..]
[..]
Hallo mooie mannen
Oprotten moeten ze.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stomme toeristen die alle leuke huizen inpikken
Ik ben gedegradeerd van een kingsize bed naar een eenpersoonsbedquote:
Join the clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |