Nieuwe serie op Fok!quote:
He, dit lijkt mij een goed onderzoekquote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
Je hebt second love voor de vreemdgangers, tinder voor de seks, e-matching voor hoger opgeleiden... Heb je ook een datingsite met allemaal rijke erfgenamen? Of succesvolle, rijke vrouwen? Ik werd vanochtend gewezen op een onderzoek waarin naar voren kwam dat kleine mannen de beste partners zijn. Dus win/win.
Gewoon de link van dat onderzoek in al je profielen zetten en dan komt het vast goedquote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
Je hebt second love voor de vreemdgangers, tinder voor de seks, e-matching voor hoger opgeleiden... Heb je ook een datingsite met allemaal rijke erfgenamen? Of succesvolle, rijke vrouwen? Ik werd vanochtend gewezen op een onderzoek waarin naar voren kwam dat kleine mannen de beste partners zijn. Dus win/win.
Er zijn te veel leuke series.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
Er zijn maar weinig leuke series, al moet ik nog steeds 24 eens kijken.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn te veel leuke series.
Tijdgebrek is het probleem
Minder Fok!ken dan maarquote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn te veel leuke series.
Tijdgebrek is het probleem
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoorquote:
een artikeltje over dit geweldige onderzoek: http://www.wtf.nl/weird-s(...)-beste-partners.htmlquote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, dit lijkt mij een goed onderzoek
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoor
Ja je bent echt een hele vervelende user.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. En los daarvan mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen als je me zat bent hoor
Volgens dat onderzoek ben ik niet klein.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
een artikeltje over dit geweldige onderzoek: http://www.wtf.nl/weird-s(...)-beste-partners.html
Er is hoop voor manlets
Ga weg dan normal sized eikel dat je bent!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens dat onderzoek ben ik niet klein.
Ja, was al bang dat je dat zou vinden, daarom doe ik maar gewoon alsof ik voor Feyenoord ben,quote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je bent echt een hele vervelende user.
Jep: http://allestoringen.nl/storing/facebookquote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Iemand anders met dit probleem?
ja, probeerde je toe te voegenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Yup. Hier ook dood.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
En f1 fan, en whedonite.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was al bang dat je dat zou vinden, daarom doe ik maar gewoon alsof ik voor Feyenoord ben,
zodat je me niet gaat reporten voor een ban.
Wat dan toch wel weer sociaal is van mijzelf vind ik dan
Ja, maar mijn internet is sowieso kut vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
rip facebook
Helaas, nu ben ik niet goed in bed.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga weg dan normal sized eikel dat je bent!
Sh*t, viel het te erg op?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En f1 fan, en whedonite.
Heb je me gestalked?
Echt pas net gebeurd of zo.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Jep: http://allestoringen.nl/storing/facebook
Hè, shit. Toch bijna vrienden met epische art.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja, probeerde je toe te voegen
Grote kans van wel ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt pas net gebeurd of zo.Ligt messenger er ook uit?
Er zijn toch altijd uitzonderingen op de regel?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar mijn internet is sowieso kut vandaag.
Ook tc doet het amper.
[..]
Helaas, nu ben ik niet goed in bed.
Het is dat Tijn heeft bevestigd dat je echt bent anders was ik inderdaad een beetje achterdochtig geweest.quote:
Ik denk dat je geweldig bent in bed.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar mijn internet is sowieso kut vandaag.
Ook tc doet het amper.
[..]
Helaas, nu ben ik niet goed in bed.
Want normaal heb je ook stalkers die van dezelfde dingen houden?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat Tijn heeft bevestigd dat je echt bent anders was ik inderdaad een beetje achterdochtig geweest.
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat Tijn heeft bevestigd dat je echt bent anders was ik inderdaad een beetje achterdochtig geweest.
Balen. Had ik eindelijk tijd om met m'n vriend te praten.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Grote kans van wel ja.
Ook sommige apps waar je met Facebook inlogt werken niet
So close...quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt pas net gebeurd of zo.Ligt messenger er ook uit?
[..]
Hè, shit. Toch bijna vrienden met epische art.
WhatsApp?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Had ik eindelijk tijd om met m'n vriend te praten.
Eens moet de eerste keer zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want normaal heb je ook stalkers die van dezelfde dingen houden?
Ik heb een zwak voor manlets.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
So close...
En wow, ik ben episch
Probeer het, maar dat werkt tussen ons heel slecht op de een of andere manier. Heel vaak komen berichtjes pas een half uur later aan of zo.quote:
Ja, ik kan alleen de nickname niet meer bij de persoon plaatsenquote:
Lekkere kleine dikke mannetjes...quote:Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor manlets.
[..]
Probeer het, maar dat werkt tussen ons heel slecht op de een of andere manier. Heel vaak komen berichtjes pas een half uur later aan of zo.
trust no onequote:Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, toch achterdochtig. So cute
Lief van je. Maar ongegrond.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd uitzonderingen op de regel?
Ik vind jou wel zo'n persoon voor een uitzonderingspositie
Ik kan goed slapen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk dat je geweldig bent in bed.
Ik niet overigens. Duurt eerst fucking lang tot ik eindelijk in bed ben geklommen. En daarna is het meer kutjebotsen wat ik doe
rip MSNquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekkere kleine dikke mannetjes...
Oh probeer dan icq! Of MSN.
Of Hyves... Oh nee, dat bestaat niet meer. Dan maar cu2
Ik voel me zowaar beledigd. Bedanktquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen de nickname niet meer bij de persoon plaatsen
wat weet jij van mijn kwaliteiten? Of het gemis daaraan? En tegen wie? Je hebt mijn aandacht. Vertel, wie is de gelukkige dame?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van je. Maar ongegrond.
[..]
Ik kan goed slapen.
Niet goed? Jeetje, ik zat juist van de week jouw kwaliteiten op te hemelen tegen een vrouwelijke user.
Niks, ik trok conclusies uit wat de enige vrouw waarvan ik weet dat ze met jou naar bed is geweest, heeft gezegd.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn kwaliteiten? Of het gemis daaraan? En tegen wie? Je hebt mijn aandacht. Vertel, wie is de gelukkige dame?
Ik zeg maar niks meer verder.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik voel me zowaar beledigd. Bedankt
Nja ik vat het maar niet op als een belediging, maar een compliment voor je gf.quote:
Ok ok. Fair enough. En beide namen hoef je niet te vermelden. Ik ben nieuwsgierig, kan het niet helpen. Vraag me dan af waarom iemand het zou willen weten haha. 0900-artelligence, mocht ze interesse hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, ik trok conclusies uit wat de enige vrouw waarvan ik weet dat ze met jou naar bed is geweest, heeft gezegd.
En ik denk niet dat het netjes is om dat hier te zeggen wie het was.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, ik trok conclusies uit wat de enige vrouw waarvan ik weet dat ze met jou naar bed is geweest, heeft gezegd.
En ik denk niet dat het netjes is om dat hier te zeggen wie het was.
Ach 1 naam weet iedereen wel denk ikquote:Op woensdag 3 september 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok. Fair enough. En beide namen hoef je niet te vermelden. Ik ben nieuwsgierig, kan het niet helpen. Vraag me dan af waarom iemand het zou willen weten haha. 0900-artelligence, mocht ze interesse hebben.
Ja Tijn, lul je hier nu maar eens uit!quote:
Ik probeerde je te wingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok. Fair enough. En beide namen hoef je niet te vermelden. Ik ben nieuwsgierig, kan het niet helpen. Vraag me dan af waarom iemand het zou willen weten haha. 0900-artelligence, mocht ze interesse hebben.
Dat ga ik niet eens proberen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja Tijn, lul je hier nu maar eens uit!
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik vat het maar niet op als een belediging, maar een compliment voor je gf.
Zij heeft je alle andere vrouwen doen vergeten, om maar even bij het glas-halfvol-versie te blijven
Nah, te weinig privacy.quote:
Nee, niet zoals je denkt. Maar moeders die meeluisteren enz.quote:
Geil soppen als je moeder een glas tegen de muur houdtquote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, niet zoals je denkt. Maar moeders die meeluisteren enz.
Ok doei.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Of dat iig proberen. Doei doei.
welterustenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Of dat iig proberen. Doei doei.
Ik weet het nog niet. Misschien zit ze op dit moment wel te soppen bij gedachtes aan jou.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je probeerde... Dus mislukt?
Sturen jullie ook geile berichtjes aan elkaar?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, niet zoals je denkt. Maar moeders die meeluisteren enz.
Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien zit ze op dit moment wel te soppen bij gedachtes aan jou.
[..]
Sturen jullie ook geile berichtjes aan elkaar?
The Fappening 2014: artelligence edition.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien zit ze op dit moment wel te soppen bij gedachtes aan jou.
Gezonde interessequote:
Ik zou jouw nudies wel opslaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Fappening 2014: artelligence edition.
Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezonde interesse
[..]
Ik zou jouw nudies wel opslaan.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo stil hier, dat moet wel een voorteken zijn om naar bed te gaan.
Sorry, mijn Nederlands is te matig als ik niet bij ieder woord nadenk.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:31 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
@Kaneel, wat doet die 't' daar joh.
Het was of te vroeg of net aan op tijd/te laat. Dus dan maar wachten in de mediatheek. Ik haat het als ik te laat ben.quote:
Ah op die manier. Beetje fokken op de schoolcomputer en per ongeluk alle schermen open laten staan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was of te vroeg of net aan op tijd/te laat. Dus dan maar wachten in de mediatheek. Ik haat het als ik te laat ben.
Nee hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, word je niet moe van jezelf?
Would sop.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Fappening 2014: artelligence edition.
http://www.hogeschoolrott(...)mediale-communicatiequote:Op donderdag 4 september 2014 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen doen?
Vast niet fapwaardigquote:Op donderdag 4 september 2014 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
De bus aan de overkant staat stil. Er staat een ambulance bij en een auto van Arriva.
Er was een mevrouw in het groen bezig met iets op de stoelen/vloer van de bus. Was niet goed te zien.
Ben wel benieuwd wat het is.
Kap gewoon eens met die dombo-smileys.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |