quote:
sugababes.nlquote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja daar ook, maar bedoel die ene waar al die goedkope wijven hun duckface fotos naar toe knallen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja daar ook, maar bedoel die ene waar al die goedkope wijven hun duckface fotos naar toe knallen.
en dan lekker hersenloze series kijken zekerquote:Op woensdag 3 september 2014 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of je wordt volwassen en stopt met gamen
Wanneer spelen die?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland
Jasper Cillessen
Daryl Janmaat
Stefan de Vrij
Bruno Martins Indi
Daley Blind
Georginio Wijnaldum
Nigel de Jong
Wesley Sneijder
Dirk Kuyt
Robin van Persie
Jeremain Lens
Geen Vermeerquote:Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jasper Cillessen
Daryl Janmaat
Stefan de Vrij
Bruno Martins Indi
Daley Blind
Georginio Wijnaldum
Nigel de Jong
Wesley Sneijder
Dirk Kuyt
Robin van Persie
Jeremain Lens
Wat een nutteloze wedstrijd weer. Italië neemt dat toch niet serieus. Doet ook nog eens pijn om Conte niet bij Juve te zienquote:Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jasper Cillessen
Daryl Janmaat
Stefan de Vrij
Bruno Martins Indi
Daley Blind
Georginio Wijnaldum
Nigel de Jong
Wesley Sneijder
Dirk Kuyt
Robin van Persie
Jeremain Lens
kazim kazimquote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kenneth Vermeer
Sven van Beek
Joris Mathijsen
Terence Kongolo
Miguel Nelom
Tonny Vilhena
Jordy Clasie
Ruben Schaken
Jens Toornstra
Jean Paul Boëtius
Mitchell te Vrede
Wereldkampioen.
Cilessenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jasper Cillessen
Daryl Janmaat
Stefan de Vrij
Bruno Martins Indi
Daley Blind
Georginio Wijnaldum
Nigel de Jong
Wesley Sneijder
Dirk Kuyt
Robin van Persie
Jeremain Lens
Het is allemaal wat zeg. Moet hij maar eens normaal doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vooral ook 2 keer achter elkaar. Dat vind ik overdreven.
Ik verdien wel aandacht, maar niet op deze manier inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vooral ook 2 keer achter elkaar. Dat vind ik overdreven.
Jij weet hetquote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat zeg. Moet hij maar eens normaal doen.
krijgt meer geld dan jouw vader dusjaquote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Romero toch een intens treurige keeper.
Gelukkig is er vanavond weer een programma waarover je eindeloos je gal kan spuwenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Net de laatste aflevering breaking bad gezien. Voel nu een leegte.
Ik ga weer kijken en posten in het topic. Mijn korte voorbeschouwing heeft al mensen doen afhaken.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is er vanavond weer een programma waarover je eindeloos je gal kan spuwen.
Henk Spaan vind ik een lul.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga weer kijken en posten in het topic. Mijn korte voorbeschouwing heeft al mensen doen afhaken.
Know the feel.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Net de laatste aflevering breaking bad gezien. Voel nu een leegte.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Graag, al denk ik dat meth beter werkt op dit moment.
Onder van Gaal heeft hij wel stappen gemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie keer een assist van Di Maria. Whooptidoo.
Zou hij ook betast zijn door de Gouden Pik van Louis?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onder van Gaal heeft hij wel stappen gemaakt.
Wat is ook al weer de derde voornaam van Louis?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij ook betast zijn door de Gouden Pik van Louis?
0-4 DI MARIA
Aloysius Paulus Maria van Gaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is ook al weer de derde voornaam van Louis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |