wilde bijna zeggen gaat je alarm af, maar dat was jij niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou nou nou...
Kankernounounounouquote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou nou nou...
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wilde bijna zeggen gaat je alarm af, maar dat was jij niet.
Mehhh. Ik ben dr al keihard aan het negeren op de app. Leven op het randje hier in de 038.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stille wateren trouwens. Voor je het weet kotst ze over je lul heen omdat ze dat heeft gezien bij Max Hardcore.
Knut-san...quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mehhh. Ik ben dr al keihard aan het negeren op de app. Leven op het randje hier in de 038.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mehhh. Ik ben dr al keihard aan het negeren op de app. Leven op het randje hier in de 038.
Knut heeft een kantoor eend die over zijn schouders meekijkt. Al is het wel een gevalletje "Dan had je maar geen naaktfoto's moeten nemen"quote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We mogen weer tetten posten hoor van Yvon
Zou zij ook nog horen bij die endlosung waar de Cal het over had?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zykl... ik ga een ban krijgen, ik houd mijn bek
Jij valt altijd op van die plastic wijven. Echt alles aan die wijven is nep.quote:
Oké. Mocht ze over je schwans heen kotsten zou ik het op prijs stellen als je dat met ons deelt.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat de Cal het zekere voor het onzekere neemt.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou zij ook nog horen bij die endlosung waar de Cal het over had?
Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Mocht ze over je schwans heen kotsten zou ik het op prijs stellen als je dat met ons deelt.
Nader in detail treden a.u.b. Je hebt mijn interesse.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stille wateren trouwens. Voor je het weet kotst ze over je lul heen omdat ze dat heeft gezien bij Max Hardcore.
Lul nietquote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij valt altijd op van die plastic wijven.
KUT TTquote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knut-san...
Goeie TT trouwens.
Misschien heeft hij wel een formaat probleem en dat vinger in de keel is natuurlijk wel een afknapperquote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Mocht ze over je schwans heen kotsten zou ik het op prijs stellen als je dat met ons deelt.
Nou is toch belangrijk weet je.....quote:Op woensdag 3 september 2014 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe Charmed_Angel een hotel fixte in Sevilla:
Google zoektermen: "Sevilla hotel cafe voor de deur goedkoop bier".
True story.
Prima tochquote:Op woensdag 3 september 2014 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou is toch belangrijk weet je.....
Jawel hoor: "KUT TTquote:Op woensdag 3 september 2014 16:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
KUT TTen dat mag je niet eens zeggen als moderator...
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Kate Upton is me een portie matig gek
Pennie bleek ook wel erg lekker btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |