Ik heb ze allemaal al bestudeerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kankervette zeug man
Echt superlilleke tieten en een vette pens
Ik stuur je foto, wacht.
Heb je dat broodje ongezond tussen haar benen gezien dan. De keuringsdienst van waarde zou op haar lip zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kankervette zeug man
Ik stuur je foto, wacht.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kankervette zeug man
Ik stuur je foto, wacht.
Ook ranzig jaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je dat broodje ongezond tussen haar benen gezien dan. De keuringsdienst van waarde zou op haar lip zitten
We kennen jou niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe zit het eigenlijk met mijn status op vbl
ik krijg weleens het gevoel dat ik hier niet helemaal serieus genomen word ofzo
[..]
Waar moet ik die victoria van kennen, dacht ik steeds.
En? Uitkomst van je kankerharde studie?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al bestudeerd.
Dat ze lekkerder is als mijn grefo hossel.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En? Uitkomst van je kankerharde studie?
Kankerviesquote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En? Uitkomst van je kankerharde studie?
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ze lekkerder is als mijn grefo hossel.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]

Goed idee. Ik heb nog wel wat contacten in een ander circuit, daar waar ze van brandstapels houden.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wijf moet je met vuur uitroeien man, en daarna nog erbovenop stampen om zeker te zijn dat ze dood is
Jessica Albaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus
Een vieze moedervlek op der tiet, rare teiten uberhaupt, dikke pens, geen heupen, ze loopt zo recht als een kaars van boven naar beneden...
Ik kan echt 40-45 vrouwen per minuut noemen die lekkerder zijn dan Keet.
Stille wateren trouwens. Voor je het weet kotst ze over je lul heen omdat ze dat heeft gezien bij Max Hardcore.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zykl... ik ga een ban krijgen, ik houd mijn bekquote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb nog wel wat contacten in een ander circuit, daar waar ze van brandstapels houden.
We mogen weer tetten posten hoor van Yvonquote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tetten graag nog even onder spoiler
quote:
[..]
Kankervette zeug man
Ik stuur je foto, wacht.
Nou nou nou nou nou...quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tetten graag nog even onder spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|