Dat waar een rondje omheen zit moet een pinnetje in om open te gaan, maar is nu dus een beetje naar buiten verbogen.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Dimens het volgende:
Omdat TS niet capabel genoeg is voor het maken van een goede foto even een waar wel iets op te zien valt.
[ afbeelding ]
Wat voor stom rund ben je dan ook, dat je niet het meegeleverde dingetje ervoor gebruikt?!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat waar een rondje omheen zit moet een pinnetje in om open te gaan, maar is nu dus een beetje naar buiten verbogen.
Die zat er niet bijquote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wat voor stom rund ben je dan ook, dat je niet het meegeleverde dingetje ervoor gebruikt?!
Waar dan? Heb echt alles goed doorkeken, vorige keer zat die er wel gewoon bij.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Zit er namelijk gewoon bij.
Gewoon een onhandige plek, niemand leest toch die gebruiksaanwijzing door?quote:
Zoals altijd bij het doosje van het boekje. Nooit anders geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waar dan? Heb echt alles goed doorkeken, vorige keer zat die er wel gewoon bij.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon een onhandige plek, niemand leest toch die gebruiksaanwijzing door?
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals altijd bij het doosje van het boekje. Nooit anders geweest.
:$quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blijkbaar niet hè. [ afbeelding ]
vorig jaar had ik dezelfdequote:
Je hoeft de gebruiksaanwijzing niet eens door te lezen om erachter te komen hoe je de SIM-gleuf open krijgt. Maar had je dat nu maar wel gedaan. Dan had je en het pinnetje gevonden en was je erachter gekomen hoe je de SIM-gleuf had moeten openen. Mja, eerst "overal kijken" en dan andere spullen gebruiken voordat je echt gat kijken. Dan verdien je het ook gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon een onhandige plek, niemand leest toch die gebruiksaanwijzing door?
Dat pinnetje zit in dat boekje waar wat informatie over de iphone staat, vanaf de buitenkant zag ik niet dat dat er in zit.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hoeft de gebruiksaanwijzing niet eens door te lezen om erachter te komen hoe je de SIM-gleuf open krijgt. Maar had je dat nu maar wel gedaan. Dan had je en het pinnetje gevonden en was je erachter gekomen hoe je de SIM-gleuf had moeten openen. Mja, eerst "overal kijken" en dan andere spullen gebruiken voordat je echt gat kijken. Dan verdien je het ook gewoon.
Nee ik onthou niet van een jaar terug waar het pinnetje zat om de sim te openenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Dan had je al helemaal moeten weten hoe het werkt. Of kon je het toen ook al niet vinden?
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef Seaver het volgende:
Mensen als TS zou je zelfs nog geen tablet van de Blokker cadeau doen.
Toen was je blijkbaar nog wel in staat om normaal na te kunnen denken. Meestal boeken mensen vooruitgang en geen achteruitgang.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee ik onthou niet van een jaar terug waar het pinnetje zat om de sim te openen
Toen was het met een paperclip, dat kan ook gewoon. Staat zelfs op de handleiding.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen was je blijkbaar nog wel in staat om normaal na te kunnen denken. Meestal boeken mensen vooruitgang en geen achteruitgang.
Hoeft ook niet. Maar dat je binnen een jaar zelfs vergeten bent dat je de simgleuf van een iPhone met een pinnetje moet openen (en dat het dan niet bij je opkomt dat dat pinnetje dan vast ergens in de doos zal zitten), dat is wel raar.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee ik onthou niet van een jaar terug waar het pinnetje zat om de sim te openen
En die waren nu op bij de Bruna?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toen was het met een paperclip, dat kan ook gewoon. Staat zelfs op de handleiding.
Dus vorig jaar was je ook niet capabel genoeg?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toen was het met een paperclip, dat kan ook gewoon. Staat zelfs op de handleiding.
Heb jij ooit wel eens een eend met een iPhone gezien dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus vorig jaar was je ook niet capabel genoeg?
Ik dacht gewoon dat het daar ook wel mee zou lukkenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een eend met een iPhone gezien dan?
Doet extra veel pijn om dit van een vrouw te moeten horen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Seaver het volgende:
[..]
En ik denk dat het daar al misgaat. Sorry.
Nu wel. Geen succes dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een eend met een iPhone gezien dan?
Ik heb nu 3 iPhones gehad elke keer zagen ze er nog uit als nieuw aan het eindquote:
En nu ziet ie er als oud uit in het begin.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 iPhones gehad elke keer zagen ze er nog uit als nieuw aan het eind
Wacht. Je hebt al 3 iPhones gehad en je weet nog steeds niet hoe het werkt? Damn..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 iPhones gehad elke keer zagen ze er nog uit als nieuw aan het eind
Nou ja, voor de gebruiksvriendelijkheid zouden ze de simkaart houden er ook los bij kunnen doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef HexHunter het volgende:
TS is zelfs te dom voor een iPhone.
Dat zegt wel weer genoeg.
Helaasquote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef Seaver het volgende:
[..]
En nu ziet ie er als oud uit in het begin.
quote:
Het is gewoon elke keer goed gedaan, tot nu.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht. Je hebt al 3 iPhones gehad en je weet nog steeds niet hoe het werkt? Damn..
Je kan ook gewoon ergens zo'n houdertje los kopen denk ik. Mocht het je echt storen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Helaas
Vorige 3 jaar een garantie voor alles wat er mee zou kunnen gebeuren, nooit iets mee mogen doen. Nu heb ik voor het eerst geen extra garantiemaar maakt me verder niet uit, doe daar toch een hoesje over heen.
Nja ging meer om het ideequote:Op woensdag 3 september 2014 16:18 schreef Seaver het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ergens zo'n houdertje los kopen denk ik. Mocht het je echt storen.
Het wordt er niet beter op.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is gewoon elke keer goed gedaan, tot nu.
meidquote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat waar een rondje omheen zit moet een pinnetje in om open te gaan, maar is nu dus een beetje naar buiten verbogen.
Het is gewoon niet onze schuld aberquote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef Aberella het volgende:
Geeft niet Eendje, ik dacht dat ik hem open moest wrikken maar je hoeft alleen even in dat gaatje te prikken.
Nu heb ik ook een uitgeholde krater
Had je zeker niet ff eerder kunnen zeggenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Ik gebruikte altijd een tandenstoker...die passen precies.
mijn postduif is zeker nooit aangekomenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Had je zeker niet ff eerder kunnen zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |