Dus vorig jaar was je ook niet capabel genoeg?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toen was het met een paperclip, dat kan ook gewoon. Staat zelfs op de handleiding.
Heb jij ooit wel eens een eend met een iPhone gezien dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus vorig jaar was je ook niet capabel genoeg?
Ik dacht gewoon dat het daar ook wel mee zou lukkenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een eend met een iPhone gezien dan?
Doet extra veel pijn om dit van een vrouw te moeten horen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Seaver het volgende:
[..]
En ik denk dat het daar al misgaat. Sorry.
Nu wel. Geen succes dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een eend met een iPhone gezien dan?
Ik heb nu 3 iPhones gehad elke keer zagen ze er nog uit als nieuw aan het eindquote:
En nu ziet ie er als oud uit in het begin.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 iPhones gehad elke keer zagen ze er nog uit als nieuw aan het eind
Wacht. Je hebt al 3 iPhones gehad en je weet nog steeds niet hoe het werkt? Damn..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 iPhones gehad elke keer zagen ze er nog uit als nieuw aan het eind
Nou ja, voor de gebruiksvriendelijkheid zouden ze de simkaart houden er ook los bij kunnen doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef HexHunter het volgende:
TS is zelfs te dom voor een iPhone.
Dat zegt wel weer genoeg.
Helaasquote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef Seaver het volgende:
[..]
En nu ziet ie er als oud uit in het begin.
quote:
Het is gewoon elke keer goed gedaan, tot nu.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht. Je hebt al 3 iPhones gehad en je weet nog steeds niet hoe het werkt? Damn..
Je kan ook gewoon ergens zo'n houdertje los kopen denk ik. Mocht het je echt storen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Helaas
Vorige 3 jaar een garantie voor alles wat er mee zou kunnen gebeuren, nooit iets mee mogen doen. Nu heb ik voor het eerst geen extra garantiemaar maakt me verder niet uit, doe daar toch een hoesje over heen.
Nja ging meer om het ideequote:Op woensdag 3 september 2014 16:18 schreef Seaver het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ergens zo'n houdertje los kopen denk ik. Mocht het je echt storen.
Het wordt er niet beter op.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is gewoon elke keer goed gedaan, tot nu.
meidquote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat waar een rondje omheen zit moet een pinnetje in om open te gaan, maar is nu dus een beetje naar buiten verbogen.
Het is gewoon niet onze schuld aberquote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef Aberella het volgende:
Geeft niet Eendje, ik dacht dat ik hem open moest wrikken maar je hoeft alleen even in dat gaatje te prikken.
Nu heb ik ook een uitgeholde krater
Had je zeker niet ff eerder kunnen zeggenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:34 schreef madeliefff het volgende:
Ik gebruikte altijd een tandenstoker...die passen precies.
mijn postduif is zeker nooit aangekomenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Had je zeker niet ff eerder kunnen zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |