Omdat lightning een betere standaard is. Bij het introduceren van een nieuwe standaard, heb je altijd een overgangsperiode. Apple is wel consequent in het aanhouden van de nieuwe standaard over de hele linie.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nogmaals waarom zoiets veranderen zodat al je docks niet meer werken?
Niet? Gebruik Google eens. Er zijn voor iPhones meet third party accessoiremakers dan voor welk toestel dan ook. Waarom? Uniforme standaard en rendement.quote:Verder kan HTC een verandering maken maar bij android ben je niet gebrand aan een merk en kan je een android pakken waar die dock wel op werkt met die aansluiting. Ik kan geen ander merk pakken bij een appel.
Heb je de foto's gezien? Lang niet alle vrouwen op die foto's gebruiken een iPhone.quote:[..]
Hoe zijn die foto's dan van I-cloud gejat?
"Laten we na 9 jaar de aansluiting van onze toestellen vervangen zodat we niet stil blijven staan en achter de feiten aanlopen maar laten we een nieuwe aansluiting ontwikkelen die vele voordelen met zich meebrengt en waar we nog wel een aantal jaar mee vooruit kunnen."quote:Op woensdag 3 september 2014 12:32 schreef Spongeboss het volgende:
Ihpone 'laten we een andere usb aansluiting gebruiken zodat iedereen hun docks etc opnieuw kan kopen.
Welk iCloud-schandaal? Dat schandaal dat de gebruikers geen sterk wachtwoord hadden gebruikt waardoor het makkelijk te achterhalen was en wat dus bij vrijwel iedere aanbieder had kunnen gebeuren?quote:Voor hoelang? Na het I-cloud schandaal denk ik dat velen ervan af stappen en dat celebrities met een fuckin android/windows phone blij zijn dat ze zo eentje hebben in plaats van een appel die meer gaten heeft dan mijn vergiet.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Dimens het volgende:
Het vervelende is wel dat je straks al die onwetende mensen over je heen gaat krijgen die dan tegen je gaan zeggen dat Apple onveilig is want ze hebben iets gelezen in de krant. En je zult ook zien dat dit keer op keer aangehaald gaat worden op FOK! dat je hierom geen Apple moet kopen. Let maar op.
Nee jij ging plaatjes erbij halen van vrouwen die ze hadden en dat het daarom goed moest zijn. Jij begon daarmee toen begon ik over het fappening schandaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom I-, is gewoon om dwars te doen?
En ze hebben dus helemaal niet allemaal een iPhone, dat VERZIN jij weer om gelijk te krijgen, best kinderachtig he?
Dan maak het ook zo dat die docks en zo werken met de nieuwe aansluiting. Of had die docks dan op de toekomst gemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Laten we na 9 jaar de aansluiting van onze toestellen vervangen zodat we niet stil blijven staan en achter de feiten aanlopen maar laten we een nieuwe aansluiting ontwikkelen die vele voordelen met zich meebrengt en waar we nog wel een aantal jaar mee vooruit kunnen."
[..]
Welk iCloud-schandaal? Dat schandaal dat de gebruikers geen sterk wachtwoord hadden gebruikt waardoor het makkelijk te achterhalen was en wat dus bij vrijwel iedere aanbieder had kunnen gebeuren?
Ik had trouwens niet verwacht dat mijn voorspelling zo snel zou uitkomen:
[..]
Ja, dus? Ik post feiten, vrouwen die hoog in aanzien staan met een iPhone, jij VERZON erbij dat dus iedereen van the Fappening een iPhone heeft en dat ze gehacked zijn, 2 leugens, puur om je gelijk te proberen te halen op FOK!.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jij ging plaatjes erbij halen van vrouwen die ze hadden en dat het daarom goed moest zijn. Jij begon daarmee toen begon ik over het fappening schandaal.
Seriously?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jij ging plaatjes erbij halen van vrouwen die ze hadden en dat het daarom goed moest zijn. Jij begon daarmee toen begon ik over het fappening schandaal.
I-God, I-phone of Starbucks religie ik weet nooit hoe ik het moet noemen maar ik doe graag dwars ja.
[..]
Dan maak het ook zo dat die docks en zo werken met de nieuwe aansluiting. Of had die docks dan op de toekomst gemaakt.
I-God. #Starbucks.
Er zit een verschil tussen opzettelijk verzinnen en gewoon wat roepen?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik post feiten, vrouwen die hoog in aanzien staan met een iPhone, jij VERZON erbij dat dus iedereen van the Fappening een iPhone heeft en dat ze gehacked zijn, 2 leugens, puur om je gelijk te proberen te halen op FOK!.
Wat vind je er zelf van?
Ja als ze denken dat de volgende phone daar op gaat werken, lijkt het me aan de toekomst denken die docks ook te voorzien van een aansluiting. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously?
Laten we onze docks compatibel maken met een standaard die er nog niet is. Just in case.
Kneus
Dat je jezelf daarmee buiten spel zet voornamelijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen opzettelijk verzinnen en gewoon wat roepen?
Wat vind je daar van?
[..]
Ja als ze denken dat de volgende phone daar op gaat werken, lijkt het me aan de toekomst denken die docks ook te voorzien van een aansluiting.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze allemaal een I-phone hebben maar ik maak me er niet druk op.
Misschien had je het vorige topic eens moeten doorlezen. Dan had je wel geweten dat het niet zo is en ook het officiële bericht van Apple gelezen waarin staat dat iCloud niet is gehackt.quote:Als ik met hipsters in de starbucks wil zitten koop ik wel een I-phone zodat ik de I-God kan volgen maar helaas weinig behoefte. Maar er is nog geen officiële reactie van apple op het i-cloud gedoe althans bij een snelle google kwam er niets uit.
Buiten welk spel Heatwave?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je jezelf daarmee buiten spel zet voornamelijk.
Ik heb dan ook geen mening van anderen nodig aangezien ik een Samsung Galaxy S4 heb.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Buiten welk spel Heatwave?
Als ik met solide argumenten kwam zou jij niet stoppen met apple producten aan te schaffen. Als jij solide argumenten zou geven waarom android slecht is zou ik niet stoppen met androids te kopen. Dus waar zetten we elkaar buitenspel? Deze discussie heeft geen eens een doel.
Wat vind je daarvan?
Wow.. Just, wow.. Zo domquote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen opzettelijk verzinnen en gewoon wat roepen?
Wat vind je daar van?
[..]
Ja als ze denken dat de volgende phone daar op gaat werken, lijkt het me aan de toekomst denken die docks ook te voorzien van een aansluiting. Wat is daar mis mee?
Dus wat is het doel van deze hele discussie? Ik vind het alleen zorgelijk dat als men een apple koopt er een hele fan van wordt die eraan vast blijft. Maar een apple computer is super duur man, voor wat je betaald. Doe mij maar windows.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen mening van anderen nodig aangezien ik een Samsung Galaxy S4 heb.
Ik vind het zorgelijk dat je bijna afgemaakt wordt als je zegt een Apple device te hebben, voornamelijk door mensen die geen ene flikker van techniek afweten en die maar wat lullen, liegen en verzinnen om Apple af te zeiken.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus wat is het doel van deze hele discussie? Ik vind het alleen zorgelijk dat als men een apple koopt er een hele fan van wordt die eraan vast blijft. Maar een apple computer is super duur man, voor wat je betaald. Doe mij maar windows.
Je hebt helemaal gelijk. Wat achterlijk dat ze niet nu al de techniek van de toekomst implementeren. Ik vind het ook achterlijk dat de huidige toestellen niet gebruik maken van Micro USB 24.0. Stelletje debielen dat ze dat niet doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Spongeboss het volgende:
Dan maak het ook zo dat die docks en zo werken met de nieuwe aansluiting. Of had die docks dan op de toekomst gemaakt.
Nee ik kijk er niemand op aan, ik heb er wel een hekel aan als ze mijn moeder gek maken met dat zij een fuckin apple tablet moet aanschaffen, en als er wat aan is mag ik gaan leren hoe dat hele systeem werkt. Daar pas ik voor.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijk dat je bijna afgemaakt wordt als je zegt een Apple device te hebben, voornamelijk door mensen die geen ene flikker van techniek afweten en die maar wat lullen, liegen en verzinnen om Apple af te zeiken.
Ja gewoon maak gewoon een toekomstige aansluiting het design voor de iphone die nieuwste was toch al ver klaar dat ze die nieuwe aansluiting gingen gebruiken.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Wat achterlijk dat ze niet nu al de techniek van de toekomst implementeren. Ik vind het ook achterlijk dat de huidige toestellen niet gebruik maken van Micro USB 24.0. Stelletje debielen dat ze dat niet doen.
Mwah, alles is relatief. Mijn laptop was 1376 euro en werkt over vier jaar nog steeds zoals hij nu doet. Met een Windows laptop moet je daar verdomd je best voor doen. En dan heb je nog steeds niet dezelfde combinatie van design, compacte formfactor, accuduur en een fantastisch scherm. Ja, voor dat geld kun je best een snellere laptop kopen. Maar wat veel mensen niet begrijpen, is dat het geheel zwaarder kan wegen dan het som van de delen. En dan valt de prijs opeens heel erg mee voor wat je ervoor krijgt.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus wat is het doel van deze hele discussie? Ik vind het alleen zorgelijk dat als men een apple koopt er een hele fan van wordt die eraan vast blijft. Maar een apple computer is super duur man, voor wat je betaald. Doe mij maar windows.
"Wij van Apple stellen de veiligheid van onze klanten voorop. In het verleden is het helaas te vaak voorgekomen dat niet-gecertificeerde producten van Apple voor gewonden en doden gezorgd heeft en daarom gaan wij eisen stellen aan third party products om de veiligheid te waarborgen waarna ze een certificaat krijgen."quote:Op woensdag 3 september 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ow, het klopt trouwens wel dat niet-Apple kabels etc het op een gegeven moment niet meer doen, en ja dat is een teringstreek van Apple.
Pc hier zelf gebouwd 800 euro, speelt de nieuwste games. Garantie 2-3 jaar op alle individuele onderdelen, kan hem openmaken en harde schijven inbouwen. Bij een apple maak je hem open garantie weg, dat is natuurlijk zo als ik een computer zo koop, maar op onderdelen heb ik toch ook de garantie. Deze computer zal jaren meegaan, sterker nog een computer die ik al 4 jaar heb laatst nog verkocht voor 200 euro. Werkt nog als een charm, geen klachten gehad, snel zat.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, alles is relatief. Mijn laptop was 1376 euro en werkt over vier jaar nog steeds zoals hij nu doet. Met een Windows laptop moet je daar verdomd je best voor doen. En dan heb je nog steeds niet dezelfde combinatie van design, compacte formfactor, accuduur en een fantastisch scherm. Ja, voor dat geld kun je best een snellere laptop kopen. Maar wat veel mensen niet begrijpen, is dat het geheel zwaarder kan wegen dan het som van de delen. En dan valt de prijs opeens heel erg mee voor wat je ervoor krijgt.
Maar voel je vrij het tegendeel te bewijzen. Laat maar een laptop van 1376 euro zien die alle kwaliteiten van de retina MacBook pro biedt, afgezien van het besturingssysteem uiteraard.
Dat zegt Noord-Korea ook, zulke dingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Wij van Apple stellen de veiligheid van onze klanten voorop. In het verleden is het helaas te vaak voorgekomen dat niet-gecertificeerde producten van Apple voor gewonden en doden gezorgd heeft en daarom gaan wij eisen stellen aan third party products om de veiligheid te waarborgen waarna ze een certificaat krijgen."
Redelijk logisch dat de niet gecertificeerde producten niet werken. En dat ze er extra geld voor vragen..tja. Weet je wel dat je iets hebt wat veilig is.
Dus.. Je kunt geen enkel voorbeeld noemen? Want een zelfgebouwde pc is geen laptop, of wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pc hier zelf gebouwd 800 euro, speelt de nieuwste games. Garantie 2-3 jaar op alle individuele onderdelen, kan hem openmaken en harde schijven inbouwen. Bij een apple maak je hem open garantie weg, dat is natuurlijk zo als ik een computer zo koop, maar op onderdelen heb ik toch ook de garantie. Deze computer zal jaren meegaan, sterker nog een computer die ik al 4 jaar heb laatst nog verkocht voor 200 euro. Werkt nog als een charm, geen klachten gehad, snel zat.
Kijk die retina schermen leuk en zo, maar ik ben eerlijk als je een alienware koopt waar je onderdelen kan vervangen etc ben je beter uit. Maar ook de lenovo's gaan zeer lang mee.
Alienware en lenovo gr grquote:Op woensdag 3 september 2014 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus.. Je kunt geen enkel voorbeeld noemen? Want een zelfgebouwde pc is geen laptop, of wel?
Je geeft nog steeds geen voorbeeld. Geef eens een voorbeeld van een laptop van pakweg 1400 euro die zelfde voordelen biedt als mijn MacBook? En probeer eens iets verder te kijken dan naar alleen de processor.quote:
Ik niet. Als je als bedrijf goede producten maakt is het logisch dat mensen er producten van blijven kopen. Daarom koop ik geen Samsung meer. Ik vind het ronduit kut.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus wat is het doel van deze hele discussie? Ik vind het alleen zorgelijk dat als men een apple koopt er een hele fan van wordt die eraan vast blijft.
Mijn vorige MacBook Air was de goedkoopste computer die ik heb gehad. Die heeft mij slechts ¤ 19,95 gekost en die heb ik twee jaar gehad.quote:Maar een apple computer is super duur man, voor wat je betaald. Doe mij maar windows.
http://www.alienware.nl/landings/laptops.aspxquote:Op woensdag 3 september 2014 13:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je geeft nog steeds geen voorbeeld. Geef eens een voorbeeld van een laptop van pakweg 1400 euro die zelfde voordelen biedt als mijn MacBook? En probeer eens iets verder te kijken dan naar alleen de processor.
Mogelijk he, lezen? Geef eens tenminste 1 concreet voorbeeld, zodat ik zelf kan kijken.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.alienware.nl/landings/laptops.aspx
gr gr En die zijn al vrij zwaar duur
Ja man ik ga me wat werk doen ga jij maar lekker achter je appel zitten maar val mijn moeder en andere mensen niet lastig met dat ze een fuckin I-tablet moeten kopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mogelijk he, lezen? Geef eens tenminste 1 concreet voorbeeld, zodat ik zelf kan kijken.
Ach net zoals bij elk ander bedrijf wat als voornaamste doelstelling winst maken heeft zou ik de pr van Apple ook niet per definitie geloven. Wel grappig dat je quote spreekt over "niet gecertificeerde producten van Apple voor doden en gewonden gezorgd heeft " en niet producten van derde partijen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Wij van Apple stellen de veiligheid van onze klanten voorop. In het verleden is het helaas te vaak voorgekomen dat niet-gecertificeerde producten van Apple voor gewonden en doden gezorgd heeft en daarom gaan wij eisen stellen aan third party products om de veiligheid te waarborgen waarna ze een certificaat krijgen."
Redelijk logisch dat de niet gecertificeerde producten niet werken. En dat ze er extra geld voor vragen..tja. Weet je wel dat je iets hebt wat veilig is.
Dus ik kan aannemen dat het je niet lukt? Want als ik naar die link ga, zie ik een 14" laptop van 1500 euro die bijna het dubbele weegt en een 5400rpm HDD heeft, waar ik een snelle SSD ik mijn laptop heb voor 100 euro minder. En de accuduur is net iets meer dan een derde van wat ik haal.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja man ik ga me wat werk doen ga jij maar lekker achter je appel zitten maar val mijn moeder en andere mensen niet lastig met dat ze een fuckin I-tablet moeten kopen.
Je begint over de garantie van Apple bij het vervangen van onderdelen en komt dan terug met Alienware?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bij een apple maak je hem open garantie weg, dat is natuurlijk zo als ik een computer zo koop, maar op onderdelen heb ik toch ook de garantie. Deze computer zal jaren meegaan, sterker nog een computer die ik al 4 jaar heb laatst nog verkocht voor 200 euro. Werkt nog als een charm, geen klachten gehad, snel zat.
Kijk die retina schermen leuk en zo, maar ik ben eerlijk als je een alienware koopt waar je onderdelen kan vervangen etc ben je beter uit.
Dat is ook geen merk.quote:Dat zegt Noord-Korea ook, zulke dingen.
Natuurlijk heeft ieder bedrijf als voornaamste doelstelling om winst te maken. Anders kun je de tent net zo goed sluiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach net zoals bij elk ander bedrijf wat als voornaamste doelstelling winst maken heeft zou ik de pr van Apple ook niet per definitie geloven.
Had "voor" moeten zijn. Foutje.quote:Wel grappig dat je quote spreekt over "niet gecertificeerde producten van Apple voor doden en gewonden gezorgd heeft " en niet producten van derde partijen.
Niet zo uniek, er zijn maar weinig bedrijven die bewust onveilige producten verkopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ieder bedrijf als voornaamste doelstelling om winst te maken. Anders kun je de tent net zo goed sluiten.
Neemt niet weg dat ze hierdoor wel klanten krijgen die veiligheid belangrijk vinden. Het is een USP.
Als veiligheid echt een USP zou zijn dan vraag je geen ¤ 19,- voor een kabeltje. Een hogere prijs geeft voor een kabeltje ook geen veiliger of beter gevoel. Voor een premium merk zoals Apple pretendeert te zijn zou je eerder verwachten dat de prijs van onderdelen zoals kabeltjes en stekkers, die je eigenlijk alleen koopt ter vervanging van een defecte, niet veel boven de kostprijs uitkomt. Dat is namelijk service die je zou mogen verwachten van een premium merk.quote:Een kabel van ¤ 19,- is even pijn. Een krantenartikel over een gestorven iemand door een niet gecertificeerd product voor Apple is toch wel een grotere schrik voor de consument.
quote:Had "voor" moeten zijn. Foutje.
Helemaal mee eens. 19 euro voor een kabeltje is echt belachelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 13:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet zo uniek, er zijn maar weinig bedrijven die bewust onveilige producten verkopen.
[..]
Als veiligheid echt een USP zou zijn dan vraag je geen ¤ 19,- voor een kabeltje. Een hogere prijs geeft voor een kabeltje ook geen veiliger of beter gevoel. Voor een premium merk zoals Apple pretendeert te zijn zou je eerder verwachten dat de prijs van onderdelen zoals kabeltjes en stekkers, die je eigenlijk alleen koopt ter vervanging van een defecte, niet veel boven de kostprijs uitkomt. Dat is namelijk service die je zou mogen verwachten van een premium merk.
Ook zou ik het logisch vinden dat als je veiligheid zo voorop stelt je met derde partijen afspraken maakt, niet dat je ze uitsluit.
Als de nieuwe iPhone er zo uit ziet als de leaks met die strepenellende ziet hij er in ieder geval vast kut uit. Dat is alvast wat.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik hoop dat Apple weer iets compleets kuts uitbrengt en dat iedereen het koopt en dat ze allemaal ongelukkig worden !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |