abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144132609
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wel grappig dat ze allemaal een I-phone hebben maar ik maak me er niet druk op.

Wat een lelijk hoesje om deze iPho... oh wacht.

:')
quote:
Als ik met hipsters in de starbucks wil zitten koop ik wel een I-phone zodat ik de I-God kan volgen maar helaas weinig behoefte. Maar er is nog geen officiële reactie van apple op het i-cloud gedoe althans bij een snelle google kwam er niets uit.
Misschien had je het vorige topic eens moeten doorlezen. Dan had je wel geweten dat het niet zo is en ook het officiële bericht van Apple gelezen waarin staat dat iCloud niet is gehackt.
  woensdag 3 september 2014 @ 12:54:59 #52
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144132624
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat je jezelf daarmee buiten spel zet voornamelijk.
Buiten welk spel Heatwave?

Als ik met solide argumenten kwam zou jij niet stoppen met apple producten aan te schaffen. Als jij solide argumenten zou geven waarom android slecht is zou ik niet stoppen met androids te kopen. Dus waar zetten we elkaar buitenspel? Deze discussie heeft geen eens een doel.

Wat vind je daarvan?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144132645
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Buiten welk spel Heatwave?

Als ik met solide argumenten kwam zou jij niet stoppen met apple producten aan te schaffen. Als jij solide argumenten zou geven waarom android slecht is zou ik niet stoppen met androids te kopen. Dus waar zetten we elkaar buitenspel? Deze discussie heeft geen eens een doel.

Wat vind je daarvan?
Ik heb dan ook geen mening van anderen nodig aangezien ik een Samsung Galaxy S4 heb.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144132657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen opzettelijk verzinnen en gewoon wat roepen?

Wat vind je daar van?

[..]

Ja als ze denken dat de volgende phone daar op gaat werken, lijkt het me aan de toekomst denken die docks ook te voorzien van een aansluiting. Wat is daar mis mee?
Wow.. Just, wow.. Zo dom
  woensdag 3 september 2014 @ 12:56:33 #55
419250 Spongeboss
pi_144132679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen mening van anderen nodig aangezien ik een Samsung Galaxy S4 heb.
Dus wat is het doel van deze hele discussie? Ik vind het alleen zorgelijk dat als men een apple koopt er een hele fan van wordt die eraan vast blijft. Maar een apple computer is super duur man, voor wat je betaald. Doe mij maar windows.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144132702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dus wat is het doel van deze hele discussie? Ik vind het alleen zorgelijk dat als men een apple koopt er een hele fan van wordt die eraan vast blijft. Maar een apple computer is super duur man, voor wat je betaald. Doe mij maar windows.
Ik vind het zorgelijk dat je bijna afgemaakt wordt als je zegt een Apple device te hebben, voornamelijk door mensen die geen ene flikker van techniek afweten en die maar wat lullen, liegen en verzinnen om Apple af te zeiken.
Get woke, go broke!
pi_144132716
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Spongeboss het volgende:
Dan maak het ook zo dat die docks en zo werken met de nieuwe aansluiting. Of had die docks dan op de toekomst gemaakt.
Je hebt helemaal gelijk. Wat achterlijk dat ze niet nu al de techniek van de toekomst implementeren. Ik vind het ook achterlijk dat de huidige toestellen niet gebruik maken van Micro USB 24.0. Stelletje debielen dat ze dat niet doen. :r
  woensdag 3 september 2014 @ 12:59:50 #58
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_144132776
Apple maakt al sinds.. 2008 ofzo ieder jaar dik verlies, komt dus wel goed allemaal :)

Gr gr financiële directie
  woensdag 3 september 2014 @ 13:00:17 #59
419250 Spongeboss
pi_144132789
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het zorgelijk dat je bijna afgemaakt wordt als je zegt een Apple device te hebben, voornamelijk door mensen die geen ene flikker van techniek afweten en die maar wat lullen, liegen en verzinnen om Apple af te zeiken.
Nee ik kijk er niemand op aan, ik heb er wel een hekel aan als ze mijn moeder gek maken met dat zij een fuckin apple tablet moet aanschaffen, en als er wat aan is mag ik gaan leren hoe dat hele systeem werkt. Daar pas ik voor.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:57 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Wat achterlijk dat ze niet nu al de techniek van de toekomst implementeren. Ik vind het ook achterlijk dat de huidige toestellen niet gebruik maken van Micro USB 24.0. Stelletje debielen dat ze dat niet doen. :r
Ja gewoon maak gewoon een toekomstige aansluiting het design voor de iphone die nieuwste was toch al ver klaar dat ze die nieuwe aansluiting gingen gebruiken.
pi_144132835
quote:

[..]

Mwah, alles is relatief. Mijn laptop was 1376 euro en werkt over vier jaar nog steeds zoals hij nu doet. Met een Windows laptop moet je daar verdomd je best voor doen. En dan heb je nog steeds niet dezelfde combinatie van design, compacte formfactor, accuduur en een fantastisch scherm. Ja, voor dat geld kun je best een snellere laptop kopen. Maar wat veel mensen niet begrijpen, is dat het geheel zwaarder kan wegen dan het som van de delen. En dan valt de prijs opeens heel erg mee voor wat je ervoor krijgt.

Maar voel je vrij het tegendeel te bewijzen. Laat maar een laptop van 1376 euro zien die alle kwaliteiten van de retina MacBook pro biedt, afgezien van het besturingssysteem uiteraard.
pi_144132842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ow, het klopt trouwens wel dat niet-Apple kabels etc het op een gegeven moment niet meer doen, en ja dat is een teringstreek van Apple.
"Wij van Apple stellen de veiligheid van onze klanten voorop. In het verleden is het helaas te vaak voorgekomen dat niet-gecertificeerde producten van Apple voor gewonden en doden gezorgd heeft en daarom gaan wij eisen stellen aan third party products om de veiligheid te waarborgen waarna ze een certificaat krijgen."

Redelijk logisch dat de niet gecertificeerde producten niet werken. En dat ze er extra geld voor vragen..tja. Weet je wel dat je iets hebt wat veilig is.
  woensdag 3 september 2014 @ 13:04:13 #62
419250 Spongeboss
pi_144132904
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mwah, alles is relatief. Mijn laptop was 1376 euro en werkt over vier jaar nog steeds zoals hij nu doet. Met een Windows laptop moet je daar verdomd je best voor doen. En dan heb je nog steeds niet dezelfde combinatie van design, compacte formfactor, accuduur en een fantastisch scherm. Ja, voor dat geld kun je best een snellere laptop kopen. Maar wat veel mensen niet begrijpen, is dat het geheel zwaarder kan wegen dan het som van de delen. En dan valt de prijs opeens heel erg mee voor wat je ervoor krijgt.

Maar voel je vrij het tegendeel te bewijzen. Laat maar een laptop van 1376 euro zien die alle kwaliteiten van de retina MacBook pro biedt, afgezien van het besturingssysteem uiteraard.
Pc hier zelf gebouwd 800 euro, speelt de nieuwste games. Garantie 2-3 jaar op alle individuele onderdelen, kan hem openmaken en harde schijven inbouwen. Bij een apple maak je hem open garantie weg, dat is natuurlijk zo als ik een computer zo koop, maar op onderdelen heb ik toch ook de garantie. Deze computer zal jaren meegaan, sterker nog een computer die ik al 4 jaar heb laatst nog verkocht voor 200 euro. Werkt nog als een charm, geen klachten gehad, snel zat.

Kijk die retina schermen leuk en zo, maar ik ben eerlijk als je een alienware koopt waar je onderdelen kan vervangen etc ben je beter uit. Maar ook de lenovo's gaan zeer lang mee.

quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:01 schreef Dimens het volgende:

[..]

"Wij van Apple stellen de veiligheid van onze klanten voorop. In het verleden is het helaas te vaak voorgekomen dat niet-gecertificeerde producten van Apple voor gewonden en doden gezorgd heeft en daarom gaan wij eisen stellen aan third party products om de veiligheid te waarborgen waarna ze een certificaat krijgen."

Redelijk logisch dat de niet gecertificeerde producten niet werken. En dat ze er extra geld voor vragen..tja. Weet je wel dat je iets hebt wat veilig is.
Dat zegt Noord-Korea ook, zulke dingen.
pi_144133035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Pc hier zelf gebouwd 800 euro, speelt de nieuwste games. Garantie 2-3 jaar op alle individuele onderdelen, kan hem openmaken en harde schijven inbouwen. Bij een apple maak je hem open garantie weg, dat is natuurlijk zo als ik een computer zo koop, maar op onderdelen heb ik toch ook de garantie. Deze computer zal jaren meegaan, sterker nog een computer die ik al 4 jaar heb laatst nog verkocht voor 200 euro. Werkt nog als een charm, geen klachten gehad, snel zat.

Kijk die retina schermen leuk en zo, maar ik ben eerlijk als je een alienware koopt waar je onderdelen kan vervangen etc ben je beter uit. Maar ook de lenovo's gaan zeer lang mee.
Dus.. Je kunt geen enkel voorbeeld noemen? Want een zelfgebouwde pc is geen laptop, of wel?
  woensdag 3 september 2014 @ 13:08:57 #64
419250 Spongeboss
pi_144133056
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dus.. Je kunt geen enkel voorbeeld noemen? Want een zelfgebouwde pc is geen laptop, of wel?
Alienware en lenovo gr gr
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 13:10:16 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_144133103
Breitling - Instruments for Professionals
pi_144133105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:08 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Alienware en lenovo gr gr
Je geeft nog steeds geen voorbeeld. Geef eens een voorbeeld van een laptop van pakweg 1400 euro die zelfde voordelen biedt als mijn MacBook? En probeer eens iets verder te kijken dan naar alleen de processor.
pi_144133108
quote:

[..]

Dus wat is het doel van deze hele discussie? Ik vind het alleen zorgelijk dat als men een apple koopt er een hele fan van wordt die eraan vast blijft.
Ik niet. Als je als bedrijf goede producten maakt is het logisch dat mensen er producten van blijven kopen. Daarom koop ik geen Samsung meer. Ik vind het ronduit kut.
quote:
Maar een apple computer is super duur man, voor wat je betaald. Doe mij maar windows.
Mijn vorige MacBook Air was de goedkoopste computer die ik heb gehad. Die heeft mij slechts ¤ 19,95 gekost en die heb ik twee jaar gehad.

Mijn andere laptop, een Sony Vario, heeft mij ¤ 599,- gekost en heb ik maar een jaar gehad. Als ik hem twee jaar had, had het mij waarschijnlijk zo'n ¤ 799,- gekost.

Sommige mensen kijken alleen naar de aanschafprijs. Mensen die dat doen zijn vaak mensen die meer uitgeven dan mensen die kijken naar de afschrijving van producten.
  woensdag 3 september 2014 @ 13:11:57 #68
419250 Spongeboss
pi_144133143
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je geeft nog steeds geen voorbeeld. Geef eens een voorbeeld van een laptop van pakweg 1400 euro die zelfde voordelen biedt als mijn MacBook? En probeer eens iets verder te kijken dan naar alleen de processor.
http://www.alienware.nl/landings/laptops.aspx

gr gr En die zijn al vrij zwaar duur
pi_144133196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

http://www.alienware.nl/landings/laptops.aspx

gr gr En die zijn al vrij zwaar duur
Mogelijk he, lezen? Geef eens tenminste 1 concreet voorbeeld, zodat ik zelf kan kijken.
  woensdag 3 september 2014 @ 13:13:44 #70
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_144133199
Ah hier is dus het steeds terugkerende iPhone bash topic. :')

Verzonden vanaf mijn iphone
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 3 september 2014 @ 13:14:20 #71
419250 Spongeboss
pi_144133222
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mogelijk he, lezen? Geef eens tenminste 1 concreet voorbeeld, zodat ik zelf kan kijken.
Ja man ik ga me wat werk doen ga jij maar lekker achter je appel zitten maar val mijn moeder en andere mensen niet lastig met dat ze een fuckin I-tablet moeten kopen.
pi_144133236
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:01 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ach net zoals bij elk ander bedrijf wat als voornaamste doelstelling winst maken heeft zou ik de pr van Apple ook niet per definitie geloven. Wel grappig dat je quote spreekt over "niet gecertificeerde producten van Apple voor doden en gewonden gezorgd heeft " en niet producten van derde partijen.
pi_144133297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:14 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja man ik ga me wat werk doen ga jij maar lekker achter je appel zitten maar val mijn moeder en andere mensen niet lastig met dat ze een fuckin I-tablet moeten kopen.
Dus ik kan aannemen dat het je niet lukt? Want als ik naar die link ga, zie ik een 14" laptop van 1500 euro die bijna het dubbele weegt en een 5400rpm HDD heeft, waar ik een snelle SSD ik mijn laptop heb voor 100 euro minder. En de accuduur is net iets meer dan een derde van wat ik haal.
pi_144133327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Bij een apple maak je hem open garantie weg, dat is natuurlijk zo als ik een computer zo koop, maar op onderdelen heb ik toch ook de garantie. Deze computer zal jaren meegaan, sterker nog een computer die ik al 4 jaar heb laatst nog verkocht voor 200 euro. Werkt nog als een charm, geen klachten gehad, snel zat.

Kijk die retina schermen leuk en zo, maar ik ben eerlijk als je een alienware koopt waar je onderdelen kan vervangen etc ben je beter uit.

Je begint over de garantie van Apple bij het vervangen van onderdelen en komt dan terug met Alienware?

Bij Alienware kun je slechts RAM vervangen en bijplaatsen zonder dat de garantie komt te vervallen. Ditzelfde geldt voor de meeste Apple producten waarbij RAM verwisselbaar is. Sterker nog, er zit een boekje bij bepaalde MacBooks waarin staat hoe je RAM kunt vervangen of bijplaatsen. Zodra je andere onderdelen gaat vervangen, vervalt je garantie bij zowel Alienware als Apple.

Hetzelfde geldt voor veel andere laptops en AIO's.
quote:
Dat zegt Noord-Korea ook, zulke dingen.
Dat is ook geen merk.
pi_144133504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach net zoals bij elk ander bedrijf wat als voornaamste doelstelling winst maken heeft zou ik de pr van Apple ook niet per definitie geloven.
Natuurlijk heeft ieder bedrijf als voornaamste doelstelling om winst te maken. Anders kun je de tent net zo goed sluiten.

Neemt niet weg dat ze hierdoor wel klanten krijgen die veiligheid belangrijk vinden. Het is een USP.

Een kabel van ¤ 19,- is even pijn. Een krantenartikel over een gestorven iemand door een niet gecertificeerd product voor Apple is toch wel een grotere schrik voor de consument.
quote:
Wel grappig dat je quote spreekt over "niet gecertificeerde producten van Apple voor doden en gewonden gezorgd heeft " en niet producten van derde partijen.
Had "voor" moeten zijn. Foutje.
pi_144133694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:23 schreef Dimens het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ieder bedrijf als voornaamste doelstelling om winst te maken. Anders kun je de tent net zo goed sluiten.

Neemt niet weg dat ze hierdoor wel klanten krijgen die veiligheid belangrijk vinden. Het is een USP.
Niet zo uniek, er zijn maar weinig bedrijven die bewust onveilige producten verkopen.

quote:
Een kabel van ¤ 19,- is even pijn. Een krantenartikel over een gestorven iemand door een niet gecertificeerd product voor Apple is toch wel een grotere schrik voor de consument.
Als veiligheid echt een USP zou zijn dan vraag je geen ¤ 19,- voor een kabeltje. Een hogere prijs geeft voor een kabeltje ook geen veiliger of beter gevoel. Voor een premium merk zoals Apple pretendeert te zijn zou je eerder verwachten dat de prijs van onderdelen zoals kabeltjes en stekkers, die je eigenlijk alleen koopt ter vervanging van een defecte, niet veel boven de kostprijs uitkomt. Dat is namelijk service die je zou mogen verwachten van een premium merk.

Ook zou ik het logisch vinden dat als je veiligheid zo voorop stelt je met derde partijen afspraken maakt, niet dat je ze uitsluit.

[..]

quote:
Had "voor" moeten zijn. Foutje.
;)
  woensdag 3 september 2014 @ 13:44:20 #77
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_144134006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus ook niet, lees je in.
http://www.neowin.net/new(...)on-celeb-media-hacks

Social engineering dus gewoon :')
pi_144134213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Niet zo uniek, er zijn maar weinig bedrijven die bewust onveilige producten verkopen.

[..]

Als veiligheid echt een USP zou zijn dan vraag je geen ¤ 19,- voor een kabeltje. Een hogere prijs geeft voor een kabeltje ook geen veiliger of beter gevoel. Voor een premium merk zoals Apple pretendeert te zijn zou je eerder verwachten dat de prijs van onderdelen zoals kabeltjes en stekkers, die je eigenlijk alleen koopt ter vervanging van een defecte, niet veel boven de kostprijs uitkomt. Dat is namelijk service die je zou mogen verwachten van een premium merk.

Ook zou ik het logisch vinden dat als je veiligheid zo voorop stelt je met derde partijen afspraken maakt, niet dat je ze uitsluit.
Helemaal mee eens. 19 euro voor een kabeltje is echt belachelijk
  woensdag 3 september 2014 @ 14:03:41 #79
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144134574
Ik hoop dat Apple weer iets compleets kuts uitbrengt en dat iedereen het koopt en dat ze allemaal ongelukkig worden !
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144134844
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik hoop dat Apple weer iets compleets kuts uitbrengt en dat iedereen het koopt en dat ze allemaal ongelukkig worden !
Als de nieuwe iPhone er zo uit ziet als de leaks met die strepenellende ziet hij er in ieder geval vast kut uit. Dat is alvast wat. :P
pi_144134880
Apple producten zijn gewoon idioot duur.
pi_144135121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

De USP is niet het verkopen van veilige producten maar garanderen dat de gecertificeerde producten veilig zijn en tevens ook goed werken met je iDevice. Dat is een USP die anderen niet hebben.
quote:
Als veiligheid echt een USP zou zijn dan vraag je geen ¤ 19,- voor een kabeltje. Een hogere prijs geeft voor een kabeltje ook geen veiliger of beter gevoel.
quote:
Voor een premium merk zoals Apple pretendeert te zijn zou je eerder verwachten dat de prijs van onderdelen zoals kabeltjes en stekkers, die je eigenlijk alleen koopt ter vervanging van een defecte, niet veel boven de kostprijs uitkomt. Dat is namelijk service die je zou mogen verwachten van een premium merk.
Volgens mij is het meer dan normaal dat premium merken veel geld vragen voor onderdelen en accessoires. Nu heb ik daar verder niet veel verstand van bij auto's maar volgens mij betaal je bij een BMW of Audi meer voor onderdelen en accessoires dan bij een Kia of zo. Of een Bose en Loewe. Of zeg ik nu iets geks?
quote:
Dat is dan ook precies wat er aan de hand is. Er zijn afspraken gemaakt door Apple en als derden hieraan voldoen dan krijgen ze een MFi certificaat. Derden die zich niet aan die afspraken houden worden uitgesloten.
  woensdag 3 september 2014 @ 14:24:59 #83
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144135161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als Apple blijft met hun "retina" 3xx PPI dan heb ik medelijde met iedere stakker die 800 knaken neerpatst voor zo'n midrange telefoon. Apple heeft het zo goedkoop door hun software optimalisatie. Hun hardware is naar mijn mening niets speciaals. Hardware matig lopen ze al een tijdje achter, maar als de rumours waar zijn gaan ze direct concurreren met alle android toestellen (door schermgrootte) en gaan ze weg van de huidige "1 hand controll" fylosofie. Dan krijg je gewoon een telefoon die te vergelijken is met de S3/S4 qua hardware.

Batterij ben ik nog het meest bang voor...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144135175
pi_144135221
Apple topic #36325 :O koop die troep gewoon niet :') het is inmiddels algemeen bekend dat het overpriced meuk is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144135223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef Dettol het volgende:

[..]

http://www.neowin.net/new(...)on-celeb-media-hacks

Social engineering dus gewoon :')
Iets wat je als bedrijf nauwelijks kan voorkomen.
  woensdag 3 september 2014 @ 14:27:01 #87
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144135225
quote:
Want Apple heeft kwaliteit? :') Hoe vaak Apple wel niet op Kassa, etc voorbij is gekomen omdat direct naar de verplichtte garantie apparaten kuren vertonen.

Ik zeg niet dat ze bar-slecht zijn, maar ze zijn echt niet anders van iedere andere telefoon die hier wordt verkocht op de Nederlandse markt.

Tenzij je een ¤100 smartphone gaat vergelijken met een ¤800 smartphone.
pi_144135400
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:23 schreef Dimens het volgende:

[..]

De USP is niet het verkopen van veilige producten maar garanderen dat de gecertificeerde producten veilig zijn en tevens ook goed werken met je iDevice. Dat is een USP die anderen niet hebben.
Oh? Gecertificeerde workstations van o.a. Dell, HP en Lenovo hebben dit bijvoorbeeld anders al jaren
Dit is zeker niet alleen voorbehouden aan Apple, jij mag natuurlijk van mening zijn dat Apple hier het beste mee is maar dat is een andere discussie.

quote:
Volgens mij is het meer dan normaal dat premium merken veel geld vragen voor onderdelen en accessoires. Nu heb ik daar verder niet veel verstand van bij auto's maar volgens mij betaal je bij een BMW of Audi meer voor onderdelen en accessoires dan bij een Kia of zo. Of een Bose en Loewe. Of zeg ik nu iets geks?
Dat verschilt per merk en niet zo zeer alleen bij premium, ook laat Apple je die 19 ¤ betalen binnen de garantietijd en dat maakt het natuurlijk helemaal absurd.

Ook is het niet duidelijk in dit verhaal wat de kosten zijn van een bepaald auto-onderdeel, wel is duidelijk dat 19 ¤ een belachelijke prijs is voor een stekkertje of kabeltje.

[..]

quote:
Dat is dan ook precies wat er aan de hand is. Er zijn afspraken gemaakt door Apple en als derden hieraan voldoen dan krijgen ze een MFi certificaat. Derden die zich niet aan die afspraken houden worden uitgesloten.
Daar is dan ook niet zoveel mis mee.
pi_144136464
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh? Gecertificeerde workstations van o.a. Dell, HP en Lenovo hebben dit bijvoorbeeld anders al jaren
Dit is zeker niet alleen voorbehouden aan Apple, jij mag natuurlijk van mening zijn dat Apple hier het beste mee is maar dat is een andere discussie.
Ik weet niet of Dell, HP en Lenovo dat hebben maar ik had het in deze discussie over telefoons. Ik kan mij best bedenken dat bepaalde autofabrikanten gecertificeerde banden hebben waarmee ze kunnen garanderen dat een auto binnen x aantal meter met snelheid y stopt.

Wat ze niet hebben is dat als je er andere banden onder zet die niet gecertificeerd zijn dat je dan niet meer kan rijden. Soortgelijk heeft Apple wel met de Lightning cable. Hebben Dell, HP en Lenovo dat ook?
quote:
Dat verschilt per merk en niet zo zeer alleen bij premium, ook laat Apple je die 19 ¤ betalen binnen de garantietijd en dat maakt het natuurlijk helemaal absurd.
Qua garantie moet je de Apple niet verwarren met de garantie van resellers zoals iCentre. Die staan bekend om slechte service en garantie terwijl uit het Apple topic al meermaals is gebleken dat Apple een behoorlijk goede garantie geeft en klanten goed tegemoet komt zowel binnen als buiten de garantie. Het is natuurlijk ook een ander verhaal als je als een debiel met je spullen omgaat waardoor die kabels iedere maand kapot zijn. Logisch dat je dan geen garantie krijgt.
quote:
Ook is het niet duidelijk in dit verhaal wat de kosten zijn van een bepaald auto-onderdeel, wel is duidelijk dat 19 ¤ een belachelijke prijs is voor een stekkertje of kabeltje.
Zoals ik al zei weet ik het fijne er niet van. Een beetje Googlen word ik ook niet echt veel wijzer van omdat ik voornamelijk originele onderdelen tegen kom dus vergelijken gaat lastig. Mja, betaal je ook anderhalf tientje voor een originele autolamp.
quote:
Daar is dan ook niet zoveel mis mee.
En dat derden dan vervolgens ook hoge prijzen vragen is een ander verhaal. Het kan en dus gebeurt het. Prijzen zullen wel langzaam dalen naarmate er meer concurrentie komt. Zo gaat dat nu eenmaal.
pi_144137160

Hoewel foutief, toch grappig :P.
Get woke, go broke!
pi_144137222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:14 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het is Apple, iPhone, iCloud, iPad. Schrijf het eens goed!
pi_144137277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Hoewel foutief, toch grappig :P.
Ik vind deze wel grappig.

Door The Fappening zijn er sowieso veel leuke plaatjes bij gekomen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 15:31:49 ]
pi_144137562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een lelijk hoesje om deze iPho... oh wacht.

:')

[..]

Misschien had je het vorige topic eens moeten doorlezen. Dan had je wel geweten dat het niet zo is en ook het officiële bericht van Apple gelezen waarin staat dat iCloud niet is gehackt.
_O- _O_
People assume too much.
pi_144137725
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef Spongeboss het volgende:
ik heb er wel een hekel aan als ze mijn moeder gek maken met dat zij een fuckin apple tablet moet aanschaffen, en als er wat aan is mag ik gaan leren hoe dat hele systeem werkt. Daar pas ik voor.
Nounou, dat is wel een hele klus hoor :')
People assume too much.
pi_144137912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef very het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Android hoef ik eigenlijk nooit iets uit te leggen bij de iPad van mijn ouders.
pi_144138064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Emma Watson heeft een iPhone, dus volgens de wetten van het internet is de iPhone nu gewoon het coolste toestel, ooit.

Daar is geen speld tussen te krijgen B-).
Toch wel.. KLB / Nieuwe foon gesloopt
pi_144138126
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Dimens het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Android hoef ik eigenlijk nooit iets uit te leggen bij de iPad van mijn ouders.
Veel simpeler ga je het niet krijgen inderdaad.
People assume too much.
  woensdag 3 september 2014 @ 15:55:41 #98
419250 Spongeboss
pi_144138170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef very het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het is gewoon kut 5 systemen te moeten kennen mijn linux mijn android mijn windows 7 windows 8 en fuckin apple dan nog.
pi_144138301
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Het is gewoon kut 5 systemen te moeten kennen mijn linux mijn android mijn windows 7 windows 8 en fuckin apple dan nog.
Je moeder hoeft alleen iOS te leren kennen. Is makkelijker dan Android.

Een beetje moeder kun je gerust alleen laten met een iDevice. Leren ze zo.
pi_144138347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Nou, boo fucking hoo. Moeilijk hoor.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')