Oké!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Maadie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op fok die geen 3FM luistert.
Ben jij Leo Veensma!?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Maadie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op fok die geen 3FM luistert.
Weet jij iets over die man? Niemand weet waar hij is gebleven!!quote:
Elbowquote:
Wil je in onze zelfhulpgroep?quote:
Nog 9 dagenquote:
Een beetje kwaliteitsmuziek na gisteravond mag ook welquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een beetje kwaliteitsmuziek na gisteravond mag ook wel
Je ondertitel..Is er weer een VBL rel gaande?quote:
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je ondertitel..Is er weer een VBL rel gaande?
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.
Serieus? Wat triest.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.
Godver, wat een trieste actie.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heuphoogtequote:Op woensdag 3 september 2014 11:44 schreef DeLuna het volgende:
Waar kunnen we Johannes een hart onder de riem steken?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albagaat.
GGMM was vrijdag ook om 15:55 online, toen had hij ook afkunnen zeggen maar hij wachtte totdat ik in Amersfoort was.
Wat een verhaalquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
GC / [GRTD #4750] x
Verslaggie incl foto's.
Morgen maar weer eens in Groningen kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind Johannes wel een held![]()
Maar hij komt dan ook uit groningen natuurlijk
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen maar weer eens in Groningen kijken
Zwolle?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrr ik hoor net van mijn moeder dat een straat verderop van haar huis een man is neergeschoten... normaal gesproken loop ik daar wel eens met de hondjes. Brrrr.
VBL / [VBL Slowchat] #3560 #FREEPALESTINAquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
GC / [GRTD #4750] x
Verslaggie incl foto's.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3560 #FREEPALESTINA
Vanaf daar ook nog wat.
GGMM is niet meer zo geliefdnouja dat was hij al nooit, maar goed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vanaf daar ook nog wat.
[ afbeelding ]
Jemigquote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vanaf daar ook nog wat.
[ afbeelding ]
CCR zal Ekdom wel in de auto draaienquote:
Op weg naar huis.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
CCR zal Ekdom wel in de auto draaien
Zal ik ook even 3FM aanzetten voor de vorm?quote:
Ekdom is net zo kut, ik raad het je af.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik ook even 3FM aanzetten voor de vorm?
Ik wil eerst een waarschuwing dat ik niet per ongeluk Giel krijg.
WAT GINGquote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ekdom is net zo kut, ik raad het je af.
Hm ja, ik zet wel even Cezar - It's my life op.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Over een uur is wel Holy Moly. #genotquote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is #dat?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over een uur is wel Holy Moly. #genot
Je bent hier altijd welkomquote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik ook even 3FM aanzetten voor de vorm?
Ik wil eerst een waarschuwing dat ik niet per ongeluk Giel krijg.
Dan doet Ekdom een diepteinterview met de dj's terwijl wij gokken wat er onder het aluminiumfolie zit.quote:
Ik zweet nu al peentjesquote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doet Ekdom een diepteinterview met de dj's terwijl wij gokken wat er onder het aluminiumfolie zit.
Dankjewelquote:Op woensdag 3 september 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent hier altijd welkom
Mensen laten stikken op een afspraak, sneu en triest. Als ik hem in de vingers krijg
Are you Brad Pitt??quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doet Ekdom een diepteinterview met de dj's terwijl wij gokken wat er onder het aluminiumfolie zit.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zweet nu al peentjes
Wat zal Rabbering gevraagd worden?
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Are you Brad Pitt??
Dat soort dingen?
Klinkt als iets om voor thuis te blijven.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Maar wel allerlei leuke woordgrapjes enzo.
Zekers. Het hoogtepunt van de week.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als iets om voor thuis te blijven.
Je zei hoogtepuntquote:Op woensdag 3 september 2014 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Het hoogtepunt van de week.
Nee, rond half 2 pas.quote:
Ik aanvaard je excuses.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm ja, ik zet wel even Cezar - It's my life op.
Dat was toch die vampier van het ESF?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is inmiddels al afgelopen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was toch die vampier van het ESF?
Elke dag mogen twee luisteraars liedjes insturen voor de 'lunchbox'. Op de site kan je dan stemmen welke van de twee je wil horen. Het is altijd 1 topnummer en 1 kanjernummer. En morgen staat Miss Montreal met haar laatste flopnummer in LB1, samen met AC/DC. Maar LB2 heeft morgen Foo Fightersquote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat?
Het spijt me dat ik geen 3FMiaans spreek
Jouw nasitopicquote:Op woensdag 3 september 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de #steun.
Allemaal hier trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:23 schreef Bronson het volgende:
Ekdom.![]()
![]()
![]()
Zo hilarisch, onvoorspelbaar en origineel deze beste man. Plaats deze man toch op een voetstuk.![]()
![]()
Ik moet altijd weer lachen om zijn woordgrapjes en hondengeblaf en jingles.![]()
![]()
Het leukst vind ik nog wat er allemaal fout ging. Houd ik elke dag bij.![]()
Ik pleit voor een Ekdom-adoratietopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ekdom.![]()
![]()
![]()
Zo hilarisch, onvoorspelbaar en origineel deze beste man. Plaats deze man toch op een voetstuk.![]()
![]()
Ik moet altijd weer lachen om zijn woordgrapjes en hondengeblaf en jingles.![]()
![]()
JJJAAAAAAAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Bedankt voor deze instapcursus 3FMquote:Op woensdag 3 september 2014 13:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Elke dag mogen twee luisteraars liedjes insturen voor de 'lunchbox'. Op de site kan je dan stemmen welke van de twee je wil horen. Het is altijd 1 topnummer en 1 kanjernummer. En morgen staat Miss Montreal met haar laatste flopnummer in LB1, samen met AC/DC. Maar LB2 heeft morgen Foo Fightersen Katy Perry.
In kort: Katy Perry > Miss Montreal
Lekker he?quote:
Ekdom.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het woord dat je zoekt is: Ekgod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ook eens een Nasi a la Pandaplint toevoegenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze instapcursus 3FM
Ik associeer 3FM een beetje met Miss Montrealeske artiesten, maar ik begrijp dat die zelfs hier niet geliefd is bij iedereen.
[..]
Lekker he?Omnomnom
Dat vat hem inderdaad goed samen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is: Ekgod.
Goed idee, CUL kan wel weer een kwaliteitsimpuls gebruiken.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een Nasi a la Pandaplint toevoegen
Je leert snel johannesquote:Op woensdag 3 september 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is: Ekgod.
Miss Mondriool is het ook wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze instapcursus 3FM
Ik associeer 3FM een beetje met Miss Montrealeske artiesten, maar ik begrijp dat die zelfs hier niet geliefd is bij iedereen.
Hoihoi!quote:Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Miss Mondriool is het ook wel.
Welkom Johannes.
Oh Bronson, veeg me op, brilgrappen zo 2010, naar nog steeds hilaaariesquote:
Wat een lol inderdaad.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh Bronson, veeg me op, brilgrappen zo 2010, naar nog steeds hilhaaaries
Dit had je ook niet willen missen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond dit een legendarisch onderdeel.
Nee, absoluut niet. Ik ging helemaal van lollercopter hier.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit had je ook niet willen missen.
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh Bronson, veeg me op, brilgrappen zo 2010, naar nog steeds hilaaaries
Welke?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
je had mijn typo ook wel even mogen fixen
Luister vooral volgende week weer. Het is elke keer weer raden hoe het onderdeel verloopt. Niet te voorspellen gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik ging helemaal van lollercopter hier.
Jullie weten toch dat ik elke dag stipt om 12u mijn radio aanzet voor deze schijtlol?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.
Ga je morgen weer luisteren?
quote:
Ik denk dat ik morgen oversla.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie weten toch dat ik elke dag stipt om 12u mijn radio aanzet voor deze schijtlol?
[..]
daarvoor moet je bij rubbereend zijnquote:
Ze mochten willen dat ze tijdens carnaval van deze kwaliteitsmuziek draaien.quote:
Aangezien ik gister De Aal al de Facebook groep in heb gemikt, zou je het haast denken.quote:
Ik schakel zo even in, hopelijk blijf je nog even.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nu weer weg ga
Dan heb je toch de altijd legendarische fruitmachine gemistquote:Op woensdag 3 september 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nu weer weg ga
quote:
quote:
werd die gedraaid ?! Dr Request vertikte het laatst.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rollins Band - Liar
[ afbeelding ]
Nee, zit in de UJDT.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
werd die gedraaid ?! Dr Request vertikte het laatst.
oh, ff stemmen dan!quote:
ik zou in eerste instantie kiezen voor een baan die mij leuk lijkt, salaris komt bij mij op de tweede plaats. maar 400 is wel erg weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:55 schreef ChatGirl het volgende:
Ja godverdomme. Heb ik eindelijk dé baan gevonden die bij me past, is het zo'n werkervaringsplaats van 6 maanden waar je ¤400 per maand verdient.
Verkapte slavernij tegenwoordig. Hoorde het laatst ook; HBO schoolverlater die tegen stagevergoeding mocht komen werkenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou in eerste instantie kiezen voor een baan die mij leuk lijkt, salaris komt bij mij op de tweede plaats. maar 400 is wel erg weinig.
Met ¤400 kan ik mijn huur niet eens betalen. En alles onder het mom 'startersbaan'. Ja, als je thuis woont is het leuk, maar als je op jezelf woont dan gaat het al snel over.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou in eerste instantie kiezen voor een baan die mij leuk lijkt, salaris komt bij mij op de tweede plaats. maar 400 is wel erg weinig.
vandaar mn opmerking dat 400 wel erg weinig is. maar wat zoek je dan als baan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met ¤400 kan ik mijn huur niet eens betalen. En alles onder het mom 'startersbaan'. Ja, als je thuis woont is het leuk, maar als je op jezelf woont dan gaat het al snel over.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik maar gewoon in een callcenter moet gaan zitten ofzo.
Zoiets, maar dan met een normaal salarisquote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaar mn opmerking dat 400 wel erg weinig is. maar wat zoek je dan als baan als ik vragen mag?
Is er geen regeling dat je dit toch kan doen, en dat je aanvulling krijgt van de overheid? Om werkervaring op te doen enzo?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met een normaal salaris
ah. ik vroeg dat omdat wij vrij veel starters aannemen. maar marketing doen wij niet zoveel aan gezien de aard van onze organisatie.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met een normaal salaris
Helaas niet. Er zijn wel honderdmiljoen potjes (hihaho, ik zei potjes) voor jongeren tot en met 27 jaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er geen regeling dat je dit toch kan doen, en dat je aanvulling krijgt van de overheid? Om werkervaring op te doen enzo?
Ik heb verschillende opleidingen gedaan, en dat is misschien ook wel mijn makke. Ik kan van alles wat. Dus dat schiet ook niet echt op om gericht te zoeken. Doe eens een linkje DM-en, misschien heb je wel wat anders in de aanbieding.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah. ik vroeg dat omdat wij vrij veel starters aannemen. maar marketing doen wij niet zoveel aan gezien de aard van onze organisatie.
remcoP zou kunnenquote:
Stom, want ik ken een buurvrouw van mijn moeder die wel kon werken en het ook deed, maar dan onder bijstandsniveau kwam en dan kreeg ze aanvulling tot bijstandsniveau.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Helaas niet. Er zijn wel honderdmiljoen potjes (hihaho, ik zei potjes) voor jongeren tot en met 27 jaar.
incomingquote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb verschillende opleidingen gedaan, en dat is misschien ook wel mijn makke. Ik kan van alles wat. Dus dat schiet ook niet echt op om gericht te zoeken. Doe eens een linkje DM-en, misschien heb je wel wat anders in de aanbieding.
quote:
omdat wij vriendjes zijn natuurlijkquote:
*kuch* adblock *kuch*quote:
Hegeraatstraat?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef Againzender het volgende:
Die dooie uit het nieuws in Osdorp is hier dus een paar 100 meter vandaan. En het is echt niet net gebeurd, p[oltiehekli hing om half 2 al in de lucht.
Dat was je nog niet dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Againzender het volgende:
als ik toch al zo brak typ kan ik net zo goed aan het bier gaan
Brief voor het traineeship heb ik iig in voorbereidingquote:Op woensdag 3 september 2014 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
omdat wij vriendjes zijn natuurlijk
maar geen idee wat voor soort mensen wij bij communicatie zoeken. Ik zit bij IT tenslotte
YEP!quote:
ja, ga je dat proberen? Tof! ondertussen hele leuke ervaringen met de traineesquote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Brief voor het traineeship heb ik iig in voorbereiding.
Klopt, sowieso RATMquote:
En ik wilde net vragen of je met mij meeging naar een Kensington concert....quote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Gewoon tweemaal Kensington in een uur.
Voor jou maak ik graag een uitzondering honnepon.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik wilde net vragen of je met mij meeging naar een Kensington concert....
Voor een country concert maak je ook een uitzondering?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzondering honnepon.
Als dat geen ketsen wordtquote:Op woensdag 3 september 2014 17:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzondering honnepon.
Ik heb een lijstje in volgorde van belangrijkheid.quote:
Bekende lijst! Alhoewel honden bij mij vervangen is door kattenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje in volgorde van belangrijkheid.
1) houdt niet van Coldplay
2} houdt van honden
3} vindt het niet erg als ik country draai.
Tja ik ben nu eenmaal een hondenmens al kan ik een kat ook wel waarderen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bekende lijst! Alhoewel honden bij mij vervangen is door katten
Overigens is J. wel liefhebben van country
Thuisquote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Where did you sleep last night
Death from Above is live echt heel gaafquote:Op woensdag 3 september 2014 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
kak, door dat FB-booktopic kom ik erachter dat Asking Alexandria in okt in A'dam speelt....
nu moet ik kiezen tussen...
Asking Alexandria
Death from Above 1979
Guano Apes
Wheatus
of naar de openstudiodagen aankomend weekend...
Katy haar tits & ass zijn primaquote:
Oh ik dacht dat je het over This Is How We Do It van Montell Jordan had.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Katy haar tits & ass zijn prima
Maar die "muziek" van haar is gelijk aan holwaterkontstrontverklontering
NEENquote:Op woensdag 3 september 2014 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over This Is How We Do It van Montell Jordan had.
Gebeurt steeds vaker he?quote:
Verdrietig! Daar zit ik met de volledige collectie van BZNquote:
Zo, die vliegt mij even voorbijquote:Op woensdag 3 september 2014 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdrietig! Daar zit ik met de volledige collectie van BZN
Zie FB-groep. Als je er weer op kan, tenminste.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo, die vliegt mij even voorbij
Connecting .............quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie FB-groep. Als je er weer op kan, tenminste.
Ik niet echt... Wilde alleen even van me af mopperen dat ik klerevroeg op moet maar dat kan elders ookquote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Connecting .............
De wereldbevolking flipt hem nu
niet te zuinig!
Nouquote:Op woensdag 3 september 2014 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet echt... Wilde alleen even van me af mopperen dat ik klerevroeg op moet maar dat kan elders ook
Ik moet om 6:30 opstaan omdat ik van de schilder de ramen open moet zetten en de rest van de dag moet ik met m'n nichtjes en de rest van de familie naar de Apenheul toe!!quote:
Jij krijgt ervoor betaald!!quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest vandaag en gisteren om 6:10 opstaan.
En zaterdag moet ik om 7:00 des morgens bij een klant zijn.
Nu jij weer
love is in the air?quote:
Oh, vast. Alleen niet hier.quote:
Sinds een paar dagen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
sinds wanneer heeft rolf weer de gagbal?
quote:Op maandag 1 september 2014 09:13 schreef wolfrolf het volgende:
Weer eens van UI geswitched
Ik miste het fluitje
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, vast. Alleen niet hier.
Maar dewas voor jullie allemaal omdat jullie tof en lief zijn.
Och wat liefquote:Op woensdag 3 september 2014 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, vast. Alleen niet hier.
Maar dewas voor jullie allemaal omdat jullie tof en lief zijn.
Ik vind het leuk dat je het opmerktquote:Op woensdag 3 september 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
sinds wanneer heeft rolf weer de gagbal?
tsja, het is pakkend en vernieuwend.quote:
Jaquote:
quote:
Ik hoor hier 3 en Q door elkaar, ook gezellig!!quote:
Tering, jij bent vroegquote:
Huis wordt geschilderd en de ramen moesten open vanaf 7:15.quote:
Top! Ik luister ook eens in de ochtendquote:Op donderdag 4 september 2014 08:59 schreef Pino112 het volgende:
Sandra van Nieuwland komt zo langs. Want godverdomme die had ik nog niet gehoord sinds juni.
Ja op Sky.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Top! Ik luister ook eens in de ochtend
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:59 schreef Pino112 het volgende:
Sandra van Nieuwland komt zo langs. Want godverdomme die had ik nog niet gehoord sinds juni.
Godver, da's altijd lekkerquote:Op donderdag 4 september 2014 09:05 schreef minthy het volgende:
En verder bordurend op dat onderwerp; m'n zeer gristelijke buren gaan verhuizen![]()
Handjes onder de dekens![]()
Dingen doen op zondag
Sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |