Oké!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Maadie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op fok die geen 3FM luistert.
Ben jij Leo Veensma!?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Maadie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op fok die geen 3FM luistert.
Weet jij iets over die man? Niemand weet waar hij is gebleven!!quote:
Elbowquote:
Wil je in onze zelfhulpgroep?quote:
Nog 9 dagenquote:
Een beetje kwaliteitsmuziek na gisteravond mag ook welquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een beetje kwaliteitsmuziek na gisteravond mag ook wel
Je ondertitel..Is er weer een VBL rel gaande?quote:
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je ondertitel..Is er weer een VBL rel gaande?
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.
Serieus? Wat triest.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.
Godver, wat een trieste actie.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heuphoogtequote:Op woensdag 3 september 2014 11:44 schreef DeLuna het volgende:
Waar kunnen we Johannes een hart onder de riem steken?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albagaat.
GGMM was vrijdag ook om 15:55 online, toen had hij ook afkunnen zeggen maar hij wachtte totdat ik in Amersfoort was.
Wat een verhaalquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
GC / [GRTD #4750] x
Verslaggie incl foto's.
Morgen maar weer eens in Groningen kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind Johannes wel een held![]()
Maar hij komt dan ook uit groningen natuurlijk
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen maar weer eens in Groningen kijken
Zwolle?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrr ik hoor net van mijn moeder dat een straat verderop van haar huis een man is neergeschoten... normaal gesproken loop ik daar wel eens met de hondjes. Brrrr.
VBL / [VBL Slowchat] #3560 #FREEPALESTINAquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
GC / [GRTD #4750] x
Verslaggie incl foto's.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3560 #FREEPALESTINA
Vanaf daar ook nog wat.
GGMM is niet meer zo geliefdnouja dat was hij al nooit, maar goed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vanaf daar ook nog wat.
[ afbeelding ]
Jemigquote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vanaf daar ook nog wat.
[ afbeelding ]
CCR zal Ekdom wel in de auto draaienquote:
Op weg naar huis.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
CCR zal Ekdom wel in de auto draaien
Zal ik ook even 3FM aanzetten voor de vorm?quote:
Ekdom is net zo kut, ik raad het je af.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik ook even 3FM aanzetten voor de vorm?
Ik wil eerst een waarschuwing dat ik niet per ongeluk Giel krijg.
WAT GINGquote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ekdom is net zo kut, ik raad het je af.
Hm ja, ik zet wel even Cezar - It's my life op.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Over een uur is wel Holy Moly. #genotquote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is #dat?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over een uur is wel Holy Moly. #genot
Je bent hier altijd welkomquote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik ook even 3FM aanzetten voor de vorm?
Ik wil eerst een waarschuwing dat ik niet per ongeluk Giel krijg.
Dan doet Ekdom een diepteinterview met de dj's terwijl wij gokken wat er onder het aluminiumfolie zit.quote:
Ik zweet nu al peentjesquote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doet Ekdom een diepteinterview met de dj's terwijl wij gokken wat er onder het aluminiumfolie zit.
Dankjewelquote:Op woensdag 3 september 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent hier altijd welkom
Mensen laten stikken op een afspraak, sneu en triest. Als ik hem in de vingers krijg
Are you Brad Pitt??quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doet Ekdom een diepteinterview met de dj's terwijl wij gokken wat er onder het aluminiumfolie zit.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zweet nu al peentjes
Wat zal Rabbering gevraagd worden?
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Are you Brad Pitt??
Dat soort dingen?
Klinkt als iets om voor thuis te blijven.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Maar wel allerlei leuke woordgrapjes enzo.
Zekers. Het hoogtepunt van de week.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als iets om voor thuis te blijven.
Je zei hoogtepuntquote:Op woensdag 3 september 2014 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Het hoogtepunt van de week.
Nee, rond half 2 pas.quote:
Ik aanvaard je excuses.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm ja, ik zet wel even Cezar - It's my life op.
Dat was toch die vampier van het ESF?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is inmiddels al afgelopen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was toch die vampier van het ESF?
Elke dag mogen twee luisteraars liedjes insturen voor de 'lunchbox'. Op de site kan je dan stemmen welke van de twee je wil horen. Het is altijd 1 topnummer en 1 kanjernummer. En morgen staat Miss Montreal met haar laatste flopnummer in LB1, samen met AC/DC. Maar LB2 heeft morgen Foo Fightersquote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat?
Het spijt me dat ik geen 3FMiaans spreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |