Oké!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Maadie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op fok die geen 3FM luistert.
Ben jij Leo Veensma!?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Maadie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op fok die geen 3FM luistert.
Weet jij iets over die man? Niemand weet waar hij is gebleven!!quote:
Elbowquote:
Wil je in onze zelfhulpgroep?quote:
Nog 9 dagenquote:
Een beetje kwaliteitsmuziek na gisteravond mag ook welquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een beetje kwaliteitsmuziek na gisteravond mag ook wel
Je ondertitel..Is er weer een VBL rel gaande?quote:
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je ondertitel..Is er weer een VBL rel gaande?
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.
Serieus? Wat triest.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Yep. GGMM had met Johannes afgesproken om in Amersfoort Sin City 2 te kijken, afgesproken, gereserveerd. Johannes van Groningen naar Amersfoort gereisd en toen kwam GGMM niet opdagen want het was een grap. Heel grappig.
Godver, wat een trieste actie.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heuphoogtequote:Op woensdag 3 september 2014 11:44 schreef DeLuna het volgende:
Waar kunnen we Johannes een hart onder de riem steken?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albagaat.
GGMM was vrijdag ook om 15:55 online, toen had hij ook afkunnen zeggen maar hij wachtte totdat ik in Amersfoort was.
Wat een verhaalquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
GC / [GRTD #4750] x
Verslaggie incl foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |