SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 05-09-2014 16:52:31 ]
Haha, ja, we staan zo vroeg op 's ochtends dat ik niet eens de tijd heb om daar aan te denken. Zaterdag is het eindelijk weer even rustig. En we zijn beide niet vol overtuigd dat het raak is, dat scheelt denk ikquote:Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Minarosa het volgende:
Haha dat je dat volhoudt Silver, succes met wachten. En leuke foto Cygne!
Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooidequote:
jij hebt m ook niet dichtgegooidquote:Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooideEn nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong
Welkom en wat spannend voor je eerste kindje starten! Natuurlijk kan je hier je spreekwoordelijke ei kwijt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi iedereen!
Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)
We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.
Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
Klinkt wel spannend!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hai bottoms up!
Netjes, meteen 30 dagen.
Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?
Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..
@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
quote:
Hihi, nee weet ik. Maar tis meer oorpijn, hoofdpijn, verkoyden en moe wat ik nu heb.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Klinkt wel spannend!
Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |