abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144127724
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

SPOILER: USERS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 05-09-2014 16:52:31 ]
pi_144127738
Voor wijzigingen graag dm
pi_144128280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Minarosa het volgende:
Haha dat je dat volhoudt Silver, succes met wachten. En leuke foto Cygne!
Haha, ja, we staan zo vroeg op 's ochtends dat ik niet eens de tijd heb om daar aan te denken. Zaterdag is het eindelijk weer even rustig. En we zijn beide niet vol overtuigd dat het raak is, dat scheelt denk ik O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144131362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooide :@ En nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong :o
pi_144131784
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooide :@ En nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong :o
jij hebt m ook niet dichtgegooid ;)
pi_144139212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Zou je mij (rammeltje) uit de OP willen halen?
pi_144148330
Hoi iedereen!

Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)

We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.

Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
  woensdag 3 september 2014 @ 20:55:26 #8
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144148734
Welkom bottoms_up! Hopelijk snel een tweede streep *O*
pi_144150371
Hai bottoms up!

Netjes, meteen 30 dagen.

Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?

Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..

@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
pi_144150841
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi iedereen!

Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)

We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.

Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
Welkom en wat spannend voor je eerste kindje starten! Natuurlijk kan je hier je spreekwoordelijke ei kwijt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144150916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hai bottoms up!

Netjes, meteen 30 dagen.

Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?

Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..

@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
Klinkt wel spannend!

Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144151083
Ik meld me ook hier :)
Vorige week maandag heeft mijn vriendin na 11 jaar de pil gebruikt te hebben de laatste genomen.
Nog geen kinderen ( duh :P ), zij bijna 34 en ik 31.

We gaan er totaal niet op focussen en we zien wel hoe het loopt, maar stiekem toch best wel spannend :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_144151117
En van griep krijg je ook geen dikke tieten stoel! :D :P
pi_144151158
Hoiiii Junkie & Bottom!
pi_144151207
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Hilzillah het volgende:
Hoiiii Junkie & Bottom!
^O^ Hoi.
Niet echt een mannentopic zie ik als ik terugkijk trouwens _O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_144151248
Junkiexp mijn vriend krijgt alles ook mee hoor :D Welkom

Mijn kat is zoek :'(
pi_144151635
Zijn hier wel wat mannen geweest die gepost hebben :) Ook in het opvolgende topic Z&G

Je kat zoek Cassandra? Zoek-zoek? Of even wat langer buitenspelen dan gewoonlijk?
pi_144151793
Ze komt nooit buiten, onze tuin is afgezet. Ze is via het slaapkamerraa vermoedelijk t dak van de schuur opgesprongen en van daaruit de straat op. Dus wat mij betreft zoek-zoek :'( Melding gemaakt bij amivedi, en morgen posters ophangen. Liever voor niets dan dat ik niets doe :'(
pi_144152348
Het is een uitdagend topic voor mannen. Je moet je wel even door menstruatie-vruchtbaarslijm-pijnlijke tetten-en allerlei excuusbatsen heen werken. :')

Welkom Junkie en Bottoms_up. Succes. Ik hoop dat het volgende maand raak is voor jullie. ;)

Oh je poes (hoe ontopic!), Cassandra. Wat rot. Hopelijk snel weer in z'n eigen mandje.
pi_144153244
Ja sorry moest t ff kwijt

Geen zin in batsen zo :')
pi_144153275
ook ik ben bezig zwanger te worden..
pi_144159540
Oooohhh, gezellig, welkom nieuwe aspirant-ouders!

Knap Silver, ik zit zaterdag duimen te draaien voor je hoor!

Cassandra, wat klote van je poes.... heb er zelf twee, ik moet er niet aan denken. Ik hoop dat ie gewoon even op avontuur is en snel weer terugkomt....

Mijn nod mag op 5 oktober, en bijzonderheden mag veranderd naar : vorige cycli: 42 en 84 dagen!
pi_144159582
Jeetje Sara 84 dagen dat is wel lang!

Cassandra, mooi kut van je kat. Hoop dat ze snel weer veilig thuis is!

Hier probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn in afwachting van een oproep van de gyn, maar dat is lastig met een temperatuur die alle kanten op schiet, maar wel aan de hoge kant is voor mijn doen en obstipatie klachten die ik normaal alleen na de eisprong heb en die ik nu al vanaf begin van de cyclus heb...
pi_144159617
Enig idee hoe lang het duurt voordat je terecht kunt ik86? Wel spannend hoor... en 'er niet mee bezig zijn' lijkt me ook zo'n praktisch onhaalbaar doel, als je elke dag temperatuurt. (Wat je natuurlijk wel moet doen ivm met de gyn afspraak....)

Trouwens, 'er niet mee bezig zijn' blijkt voor mij ook zonder te temperaturen een zuiver theoretische state-of-mind. :)
(Al draagt het feit dat je zo lang niet ongesteld wordt hier wel aan bij. Elke keer als ik een borrel wil, mok toch eerst weer over zo'n stom stokje sproeien, een soort nerve-wrecking wekelijks weekend ritueel.)
pi_144159924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

Klinkt wel spannend!

Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
Hihi, nee weet ik. Maar tis meer oorpijn, hoofdpijn, verkoyden en moe wat ik nu heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')