Dat is helemaal niet zo'n gek idee, de meeste mensen zoeken toch een partner die een beetje hetzelfde denkt op levensbeschouwelijke gebied.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoog tijd om daar wat aan te doen dan.![]()
Ik zei gisteren al; was ik vrijgezel geweest, dan was ik daar op zoek gegaan naar een partner. Meteen raakvlakken en keus genoeg.
Hij kan redelijk goed schrijven, zijn wetenschapsboek voor kinderen (of jongeren) is een erg goed kado als je nog familieleden hebt in die leeftijdscategorie. Al weet ik niet of het ook in het Nederlands bestaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik heb ook nooit echt z'n werk gelezen dus voor mij is de man niet veel meer dan een populaire internet-atheist die dingen schrijft en zegt waar ik het hoogstwaarschijnlijk mee eens ben.
Ik denk dat meespeelt dat hij qua wetenschap al een paar jaar 'met pensioen' is. En zich nu meer met dat lezingen circuit en zijn foundation bezig houdt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef Molurus het volgende:
Maar op de een of andere manier blijft vooral het beeld van publieke atheïst hangen. Nu doet hij zelf ook niet bijster veel om dat beeld te bestrijden, maar het is jammer dat al het andere daardoor een beetje buiten beeld blijft. Als wetenschapper is Dawkins in mijn ogen veel interessanter.
Deze bedoel je, denk ik?quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij kan redelijk goed schrijven, zijn wetenschapsboek voor kinderen (of jongeren) is een erg goed kado als je nog familieleden hebt in die leeftijdscategorie. Al weet ik niet of het ook in het Nederlands bestaat.
Idemquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:53 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk dat iedereen een goede avond had. Ik kon er helaas niet bij zijn, hopelijk volgende keer.
Toch is ook dat de 'Richard Dawkins Foundation for Reason and Science'. Niet de 'Richard Dawkins Foundation for Atheism'.quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat meespeelt dat hij qua wetenschap al een paar jaar 'met pensioen' is. En zich nu meer met dat lezingen circuit en zijn foundation bezig houdt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:53 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk dat iedereen een goede avond had. Ik kon er helaas niet bij zijn, hopelijk volgende keer.
Daar ga ik jullie beide aan houden.quote:
Ik was in Oostenrijk een essay aan het schrijven over de (sociaal) filosofische onderbouwing voor de legalisatie van drugs in Ierland.quote:
https://www.youtube.com/results?search_query=krauss+and+dawkinsquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef Molurus het volgende:
Overigens ook opvallend dat Krauss hier 'strak in het pak' was. Van voorgaande optredens was ik vrijetijdskleding en all star schoentjes gewend.
Maar dat zal wel zijn om niet al te zeer uit de toon te vallen naast Dawkins.
Ik had die helemaal gemist eigenlijk. Net even bijgelezen. Hij heeft er kennelijk wel excuses voor gemaakt. Inderdaad beetje domme actie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben ondanks dat een groot fan van zijn boeken ben, een beetje afgehaakt bij de persoon Richard Dawkins, na die hele sneue 'Dear Muslima' episode.
Gruwelijk domme actie. En dan de aansluitende periode waarin hij niet op een convention wou komen als Rebecca Watson er ook was. Echt heel kinderachtig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had die helemaal gemist eigenlijk. Net even bijgelezen. Hij heeft er kennelijk wel excuses voor gemaakt. Inderdaad beetje domme actie.
Beetje jammer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gruwelijk domme actie. En dan de aansluitende periode waarin hij niet op een convention wou komen als Rebecca Watson er ook was. Echt heel kinderachtig.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind vooral de 'not so bad'-fallacy vervelend. Dawkins zou beter moeten weten.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind vooral de 'not so bad'-fallacy vervelend. Dawkins zou beter moeten weten.
Misschien wel als Isegrim haar exemplaar van mijn boek laat signerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
[..]
Daar ga ik jullie beide aan houden.
Wanneer komt het uit?quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien wel als Isegrim haar exemplaar van mijn boek laat signerenWat nog wel even op zich laat wachten, trouwens
Is het wachten op je boek, of op het moment dat je beroemd wordt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien wel als Isegrim haar exemplaar van mijn boek laat signerenWat nog wel even op zich laat wachten, trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |