Kon jij rij kiezen? Ik kon alleen categorie kiezen, het is parterre 8 geworden. Maar wel mooie seats denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Molurus op 03-11-2014 19:53:01 ]Niet meer aanwezig in dit forum.
Nee ik koos gewoon categorie 1 en toen kwam rij 2 stoel 8 en 10 tevoorschijn.quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kon jij rij kiezen? Ik kon alleen categorie kiezen, het is parterre 8 geworden. Maar wel mooie seats denk ik.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:02 schreef Kijkertje het volgende:
Voor mij is er ook een kaartje besteld [ afbeelding ]
Er staan ook stoelen op het podium denk ik. Als je snel genoeg bent is er vast nog wel 1 vrij.quote:Op maandag 3 november 2014 21:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben er ook. kaartje voor Cat 1 is besteld, geen idee welke stoel, kan ik dat ergens zien? Oh wacht ik zie het.. welnu helemaal in het hoekienou ja, ga er alleen heen, dus ik ga wel ergens anders zitten mocht er nog ergens een gaatje vrij zijn, als brutale Ollander
Gaat iemand van jullie ook een vraag stellen?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:49 schreef falling_away het volgende:
Aanwezigen:
Molurus
Perrin
Kijkertje
falling_away
fir3fly
vaarsuvius
Jij, toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:50 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Gaat iemand van jullie ook een vraag stellen?
Ik heb je erbij gezet in de OP.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:16 schreef nikao het volgende:
[..]
Ohw nice! nog helemaal niet gezien, ga gelijk tickets bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |