Sorry broquote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef Salmannassar het volgende:
GonowlaterreadU wrote us belong 2getterjassus.. Begrijp je er echt niks van LB? Dachtjij kraakt die creepto humo vast beter LittleRabbit for sure caus smarter woman than him.
Was wrongSwanSong for Me.
Ben veel te space om normaal te lullen as usually are last to knowBro+sisquiz.
Het antwoord is in deze SC te lezenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet
waar is iedereen?
Geeft niks Roos met doos waarin pit zit genoeg voor kroegtijgers zelfs mij niet heb need wiet go outhouse 2 streetwalk i like to step on you not respect what u get from Fred soon again when back here like fight not with you..quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het antwoord is in deze SC te lezen
daar is geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.a. een post boven je.
Hai Gianni
Alle afgelopen lessen ging alles goedquote:
Ja man, volledig met je eensquote:Op donderdag 4 september 2014 11:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Geeft niks Roos met doos waarin pit zit genoeg voor kroegtijgers zelfs mij niet heb need wiet go outhouse 2 streetwalk i like to step on you not respect what u get from Fred soon again when back here like fight not with you..
Volgende iets tegen de stress doen danquote:Op donderdag 4 september 2014 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle afgelopen lessen ging alles goed
you don't sayquote:Op donderdag 4 september 2014 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja man, volledig met je eens
Je moet wel streetcreds verdienen in deze SCquote:
ik sc niet op street, maar op kantoorquote:Op donderdag 4 september 2014 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet wel streetcreds verdienen in deze SC
Niet weten dat dit de hood van FOK isquote:Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sc niet op street, maar op kantoor
blijven daarom alle mensen weg?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de hood van FOK is
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijven daarom alle mensen weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |