ik weet het nietquote:Op donderdag 4 september 2014 09:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gianni
Wat is er met de SC gebeurd?
Geen ideequote:Op donderdag 4 september 2014 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet
waar is iedereen?
Eh niet lachen oke normaal is overrated en grammatica blijkbaar ook dus gedraag je :squote:
Wollah wat is deze waar hoezo haat je op mijn theequote:Op donderdag 4 september 2014 09:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eh niet lachen oke normaal is overrated en grammatica blijkbaar ook dus gedraag je :s
waarom?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen ideeik post even 2 dagen bijna niks.
Hoe is het though?
Hallo Jeroenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wollah wat is deze waar hoezo haat je op mijn thee
Yes fuk jammerboutgrammer all faults r wutthey notm b righternext postprepaid tellyouoncetwicequote:Op donderdag 4 september 2014 09:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eh niet lachen oke normaal is overrated en grammatica blijkbaar ook dus gedraag je :s
Omdat schoolquote:Op donderdag 4 september 2014 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
goed, lekker weertje, weekend komt er aan enzo.
en met jou?
schoolquote:Op donderdag 4 september 2014 09:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat school![]()
Bijna weekend idd
Is leuk johquote:Op donderdag 4 september 2014 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
school
al plannen voor het weekend?
Van wat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben Jeroen
Dit is niet Edwin emiel adres
Groetjes jeroen
school is ook wel leuk. Dat merk je vooral als je niet meer naar school gaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is leuk joh
Eh niks doen denk ikjij?
Hiervanquote:Op donderdag 4 september 2014 09:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Van wat is het eigenlijk?
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gezakt voor [ afbeelding ] door de zenuwen. Ik ben gewoon een faal.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |