ben ook maar wat anders gaan doenquote:Op woensdag 3 september 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC wordt wel professioneel de nek omgedraaid
De tering zeg wat een debiel.
Zo, weer terug. Mocht niet poffen dus pijp verkocht voor een trekkie.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom, kom. Geen ruzie maken manne. Je verpest de hele zweeratmosfeer iedere keer met dat gedoekoe.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben ook maar wat anders gaan doen
Eindelijk een parel als het heldere licht in de totale duisternis. Spreek hen allen toe. Wees het voorbeeld. Wees de martelaar. We hebben jou nodig. Zonder jou is er niets dan Kwaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
-quote:Op woensdag 3 september 2014 04:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zo, weer terug. Mocht niet poffen dus pijp verkocht voor een trekkie.
Thyfusjunks....Crackbasketbal![]()
![]()
![]()
Crack moet je scheppen als je alles vernietigen wilt. Coldeditfeet, POWERloungen?quote:
Ja en wiet moet je smeden terwijl het 1921 graden is . ga lekker slapenquote:Op woensdag 3 september 2014 04:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Crack moet je scheppen als je alles vernietigen wilt. Coldeditfeet, POWERloungen?
Ok, sweet dreams en morgen ongezond weer op het spel zetten.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en wiet moet je smeden terwijl het 1921 graden is . ga lekker slapen
wie? waar? wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
"klaag niet over de duisternis, maar ben zelf het licht"quote:Op woensdag 3 september 2014 04:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eindelijk een parel als het heldere licht in de totale duisternis. Spreek hen allen toe. Wees het voorbeeld. Wees de martelaar. We hebben jou nodig. Zonder jou is er niets dan Kwaad.
Deze hymne draag ik op aan jou. Behoed u voor het Kwaad. Strijd voor een betere plek voor ons allen. Ga voort in deze bange dagen. Ik steun je door dik en dun! Mijn voorbeeld, mijn alles
Je t'aime moet het zijn. Sorry voor de over last tango in Paris withU&Me?quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je t'aime moet het zijn. Sorry voor de over last tango in Paris withU&Me?
Yourfirst chance of happyness a long time ago 4 youme2...quote:
Ok, dan. Ik ben S. te A. en zoek langs deze onsympatieke weg contact met (te) jonge dames die goed kunnen verstaan wat deze doofstomme hoort te weten hoe ik ben 1maal ken fan for us cause love true?quote:
I make wine from our tears.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:52 schreef LittleBrownie het volgende:
That English though. Bitterlemon en donroyco zouden hier om moeten huilen.
Eensquote:Op woensdag 3 september 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |