quote:Op donderdag 4 september 2014 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn geen plaatjes, het zijn figuren.Wel echt heel handig, anders zie je door de bomen het bos niet meer.
[ afbeelding ]
Als het net zoals bij ons is hebben ze amper vragen gelukkig.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef Anoonumos het volgende:
Morgen werkcollege geven, RIP aan de nabestaanden.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij zal het noooit figure noemen! Maar idd, die vent was altijd in een uur klaar, die paar colleges die ik van hem gehad hebJaaa, ga dit maar uit je hoofd leren want dat krijg je op het tentamen, doei!
quote:
Best makkelijk toch?quote:The binding of an extracellular signal molecule to its G-protein-linked receptor leads to the activation of adenylyl cyclase and a rise in cyclic AMP concentration. The increase in cyclic AMP concentration activates PKA in the cytosol, and the released catalytic subunits then move into the nucleus, where they phosphorylate the CREB gene regulatory protein. Once phosphorylated, CREB recruits the coactivator CBP, which stimulates gene transcription. This signaling pathway controls many processes in cells, ranging from hormone synthesis in endocrine cells to the production of proteins required for long-term memory in the brain..
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Net continue wiskunde gehad, staat er iemand die enorm monotoon uitlegt met gigantisch veel aantekeningen. Nu al een vak waar ik met tegenzin naartoe ga.
Ha, klinkt als mijn calculus A docent. Misschien is het wel dezelfde.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Net continue wiskunde gehad, staat er iemand die enorm monotoon uitlegt met gigantisch veel aantekeningen. Nu al een vak waar ik met tegenzin naartoe ga.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij moest vandaag twee colleges geven, hij was na één college al klaar. Maandag moet hij nog twee colleges geven, maar hij is door zijn stof heen.
![]()
![]()
Wie had je?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, klinkt als mijn calculus A docent. Misschien is het wel dezelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al deze uitleen naar pauperstudies.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:34 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wie had je?Hupkie. Voor de overige calculus hebben we trouwens gewoon eigen docenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al deze uitleen naar pauperstudies.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh dacht ik al maar leek me geen type met een monotone stem.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hupkie. Voor de overige calculus hebben we trouwens gewoon eigen docenten.
Mja, viel inderdaad wel mee, maar wel echt enorm veel stof jaagde hij er heel snel doorheen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:40 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Oh dacht ik al maar leek me geen type met een monotone stem.
Zelf nooit gehad.
Is niet vaag, alleen je moet eerst veel meer weten. Je kan niet zomaar in het diepe springen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou het geen dag uithouden daar
Wat een vaag gebeuren
Maar als je naar zo'n figuur kijkt, vind je dat dan echt interessant en heb je dan zin om uit te zoeken wat er staat?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet vaag, alleen je moet eerst veel meer weten. Je kan niet zomaar in het diepe springen.
Ja. Over twee weken beginnen we ook met een practicum waarbij we dit gaan toepassen bij onderzoek.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als je naar zo'n figuur kijkt, vind je dat dan echt interessant en heb je dan zin om uit te zoeken wat er staat?
Jij bent naar college geweest? Wtf.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
de fucknatuurkunde sjaars die klappen als de docent klaar is met z'n verhaal
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent naar college geweest? Wtf.
Ach man, ga lekker cellen opensnijden.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij jou kunnen zeggen ja.
Dat zou knap zijn!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach man, ga lekker cellen opensnijden.
Oké, leef je uit. Wel zonder machines en lasers hè.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, leef je uit. Wel zonder machines en lasers hè.
Dat telt niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij snijdt je vlees ook zonder mes? Want dat is zo'n beetje de vergelijking die je hierbij kunt trekken.
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent naar college geweest? Wtf.
Na elk college is wel een beetje overdreven, maar hier klappen we wel altijd bij het laatste college van een vak. Jullie niet? Ik vind het eigenlijk wel zo beleefd om te doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
de fucknatuurkunde sjaars die klappen als de docent klaar is met z'n verhaal
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Na elk college is wel een beetje overdreven, maar hier klappen we wel altijd bij het laatste college van een vak. Jullie niet? Ik vind het eigenlijk wel zo beleefd om te doen.
Wij alleen als de docent goed is.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Na elk college is wel een beetje overdreven, maar hier klappen we wel altijd bij het laatste college van een vak. Jullie niet? Ik vind het eigenlijk wel zo beleefd om te doen.
Het was gewoon bij een intro lulverhaal van een kwartier waarna hij het woord gaf aan zo'n andere wijf wat klaarblijkelijk niet met computers om kan gaanquote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Gentianella het volgende:
[..]
zo'n andere wijf. Jij kan klaarblijkelijk niet met de Nederlandsche taal omgaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het was gewoon bij een intro lulverhaal van een kwartier waarna hij het woord gaf aan zo'n andere wijf wat klaarblijkelijk niet met computers om kan gaan
sterf, ik zit in collegequote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
zo'n andere wijf. Jij kan klaarblijkelijk niet met de Nederlandsche taal omgaan.
Dus... Je mag toch wel enige blijk geven dat je het hebt gewaardeerd dat hij de colleges heeft voorbereid in plaats van het boek heeft overgeschreven op het bord... Docenten krijgen niet extra betaald voor het lesgeven, dus ik vind dat je best je waardering mag laten blijken als je tevreden was met het vak. (Musici van het concertgebouw orkest doen ook gewoon hun werk, en acteurs van een theatergroep, moet je daar dan ook maar niet voor klappenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die vent doet gewoon z'n werk hoor.
Ja ach, eerstejaars, aandoenlijk en zoquote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het was gewoon bij een intro lulverhaal van een kwartier waarna hij het woord gaf aan zo'n andere wijf wat klaarblijkelijk niet met computers om kan gaan
Ik geef blijk van waardering als ik het een toffe peer vindt die goed kan lesgeven. Dan ga ik hem/haar aan het einde van de periode een hand geven als ik het mede dankzij diegene gehaald heb. Als diegene daar geen kut mee te maken heeft gehad omdat ik geen zak aan die college's heb gehad dan hoeven ze van mij geen waardering te verwachten want dan is het enige wat ze doen daar staan zodat ze betaald krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Dus... Je mag toch wel enige blijk geven dat je het hebt gewaardeerd dat hij de colleges heeft voorbereid in plaats van het boek heeft overgeschreven op het bord... Docenten krijgen niet extra betaald voor het lesgeven, dus ik vind dat je best je waardering mag laten blijken als je tevreden was met het vak. (Musici van het concertgebouw orkest doen ook gewoon hun werk, en acteurs van een theatergroep, moet je daar dan ook maar niet voor klappenwat een slecht argument.)
Evertse?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, klinkt als mijn calculus A docent. Misschien is het wel dezelfde.
EOR is 60/40 (jongens/meisjes), Natuurkunde zaten maximaal 15 meisjes in een zaal met 130 mensen. En dan ben ik nog ruim, kunnen er ook maar 10 geweest zijn...quote:Op donderdag 4 september 2014 12:33 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Ja? Minder dan bij econometrie (percentueel)? Econometrie lijkt mij namelijk ook niet echt een studie waar veel meisjes op af komen. (Mij lijkt het in ieder geval niet zo interessant. De wiskunde wel, want ik vind wiskunde gewoon leuk, maar de toepassing ervan op economische vraagstukken interesseert mij persoonlijk minder. Nu ben ik natuurlijk geen goede afspiegeling van het hele vrouwelijke geslacht, zeker gezien mijn studiekeuze, dus ik ben best benieuwd naar de verhouding ten opzichte van natuurkunde!)
Je studeert in Duitslandquote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Gentianella het volgende:
[..]
60/40 is nog best veel. Waar studeer jij dan? Bij mij is het nu ongeveer 70/30.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:45 schreef Novermars het volgende:
[..]
EOR is 60/40 (jongens/meisjes), Natuurkunde zaten maximaal 15 meisjes in een zaal met 130 mensen. En dan ben ik nog ruim, kunnen er ook maar 10 geweest zijn...
In wel meer landenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:49 schreef thabit het volgende:
In Duitsland klappen ze niet, maar kloppen ze op de tafel.
O wow, dat is wel veelquote:Op donderdag 4 september 2014 17:45 schreef Novermars het volgende:
[..]
EOR is 60/40 (jongens/meisjes), Natuurkunde zaten maximaal 15 meisjes in een zaal met 130 mensen. En dan ben ik nog ruim, kunnen er ook maar 10 geweest zijn...
Eerstejaars EOR hier, bij ons is het minstens 70/30 hoor...quote:Op donderdag 4 september 2014 18:17 schreef Gentianella het volgende:
[..]
O wow, dat is wel veelHad ik echt niet verwacht van econometrie. Bij natuurkunde begonnen wij inderdaad ook met zo'n percentage als bij jullie, maar het aandeel meisjes werd wel steeds groter in de loop van de bachelor omdat best veel jongens afhaakten en de meisjes eigenlijk allemaal niet
.
Hoog tijd dat meer meisjes natuurkunde studeren. Ik denk dat mannen gemiddeld wat meer talent hiervoor hebben maar de meisjes die wel het talent hiervoor hebben moeten zichzelf niet tegenhouden.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:17 schreef Gentianella het volgende:
[..]
O wow, dat is wel veelHad ik echt niet verwacht van econometrie. Bij natuurkunde begonnen wij inderdaad ook met zo'n percentage als bij jullie, maar het aandeel meisjes werd wel steeds groter in de loop van de bachelor omdat best veel jongens afhaakten en de meisjes eigenlijk allemaal niet
.
niet iedereen geeft een neukquote:Op donderdag 4 september 2014 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eigenlijk toch gek dat er nog steeds mensen zijn die een kant en klare PC kopen, buiten oudere mensen die niet zijn opgegroeid met deze technologie. Hier zie je hoe gemakkelijk het is om een desktop zelf in elkaar te zetten en hoe snel het gaat. Deze jongens doen het op hun dode gemakje en nog doen ze het ruim binnen 1,5 uur.
Ze gebruiken daar trouwens wel een belachelijk hoge spanning voor de voeding (800W) naar mijn mening, 600-650 is toch gegarandeerd voldoende voor 2 goede grafische kaarten?
Ligt eraan wat voor kaart ze erin stoppen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eigenlijk toch gek dat er nog steeds mensen zijn die een kant en klare PC kopen, buiten oudere mensen die niet zijn opgegroeid met deze technologie. Hier zie je hoe gemakkelijk het is om een desktop zelf in elkaar te zetten en hoe snel het gaat. Deze jongens doen het op hun dode gemakje en nog doen ze het ruim binnen 1,5 uur.
Ze gebruiken daar trouwens wel een belachelijk hoge spanning voor de voeding (800W) naar mijn mening, 600-650 is toch gegarandeerd voldoende voor 2 goede grafische kaarten?
Natuurlijk, als je alleen maar een hele dure internetmachine wil dan kan je prima een kant en klare PC kopen. Leve de tablet.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
niet iedereen geeft een neuk
Zelfs met 1 krachtige kaart van NVidia die de komende paar jaar alle spellen draait met de beste instellingen en twee iets minder krachtige kaarten van AMD (de opvolger van 7870, geen idee waar ze nu zijn) verbruik je toch lang niet zoveel spanning? Ik heb wat best buy guides van Tweakers bekeken, ze kwamen daar voor hun gaming pc nooit uit op meer dan 600-650W sinds 1-2 jaar geleden en dan werd er al gesproken over lichte overkill (was toch goed geprijsd dus waarom niet?).quote:Op donderdag 4 september 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kaart ze erin stoppen.En echt krachtige computers vreten steeds meer energie, aangezien ze zeggen dat ze een future proof PC bouwen is het wel handig om voedingsbron met een hoog vermogen te nemen.
waar in de zaal zat je?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef MrStalin het volgende:
Zooo dat van vandaag sloeg idd nergens op
sjaarsquote:Op donderdag 4 september 2014 20:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is de klacht? Slaapverwekkend traag tempo voor de zoveelste herhaling, het niet kunnen volgen wegens een warrige uitleg of iemand die simpelweg niet kan doceren (zacht bibberig stemmetje, niet leesbare projectie, ...)?
LOLquote:Op donderdag 4 september 2014 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vakje van onze minor (experimentele vaardigheden oid) is samen met de TN sjaars.
Wat? Je weet toch wel hoe je een experiment uit moet voeren lijkt me? Jullie onderzoeken toch ook vleugels en zo bij LR?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vakje van onze minor (experimentele vaardigheden oid) is samen met de TN sjaars.
Nee het is veel leuker om het niet te weten wie hij isquote:Op donderdag 4 september 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..][ afbeelding ]
Weet je, jullie kan ook gewoon een keer meeten, stelletje zolderauti's.
Dat is heel anders.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Je weet toch wel hoe je een experiment uit moet voeren lijkt me? Jullie onderzoeken toch ook vleugels en zo bij LR?
hehe inddquote:Op donderdag 4 september 2014 20:24 schreef MrStalin het volgende:
het is nu een soort cluedo; wegstrepen van personen
Mja, sommige mensen willen ook nog overclocken, en upgraden kost ook weer vermogen natuurlijk. Wie weet hoeveel vermogen de high-end kaarten over twee jaar vragen. Daarbij kan een CPU ook behoorlijk wat vermogen vragen als je echt zwaar werk gaat verrichten, zoals renderen. Sowieso maakt het prijsverschil tussen een 600 W en 800 W voeding niet heel veel uit op een budget van 1500 dollar.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zelfs met 1 krachtige kaart van NVidia die de komende paar jaar alle spellen draait met de beste instellingen en twee iets minder krachtige kaarten van AMD (de opvolger van 7870, geen idee waar ze nu zijn) verbruik je toch lang niet zoveel spanning? Ik heb wat best buy guides van Tweakers bekeken, ze kwamen daar voor hun gaming pc nooit uit op meer dan 600-650W sinds 1-2 jaar geleden en dan werd er al gesproken over lichte overkill (was toch goed geprijsd dus waarom niet?).
Maar goed, in het filmpje was het een gtx 570 wat ze er in stopten die maximaal 290W verbruikt. NVidia zelf raadt conservatief 550W aan voor het systeem maar dat is waarschijnlijk niet uitgaande van meer dan brons en dan nog een marge daar bovenop voor het geval je pech hebt. Goed, laten we gek doen en nog eens 50-100W extra nemen voor het geval je extreem veel zooi aansluit. Dan nog zit je ver onder die 800W.
Reden dat ik nieuwsgierig ben naar de motivatie van mensen die dit doen als die verstand van zaken hebben, waar is de grens tussen het op veilig spelen en geld over de balk smijten? Zelf zou ik een beetje extra nemen (50-100W bovenop 2 highmidrange kaarten van AMD of 1 highendkaart van NVidia (niet die belachelijke X90) en voor een gouden of platinum label kiezen, afhankelijk van het verschil in energieverbruik, aankoopprijs etc.
Beiden lijken me gewoon natuurkunde experimenten hoor. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen.quote:
Met pop rivets een vleugeldoos bouwen of een windtunneltest komen nauwelijks veiligheidseisen etc bij kijkenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beiden lijken me gewoon natuurkunde experimenten hoor. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen.
Oh, zo. Wij hadden gewoon een veiligheidscursus daarvoor. Bij experimentele vaardigheden denk ik eerder aan goed onderzoek doen, niet aan veiligheid.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met pop rivets een vleugeldoos bouwen of een windtunneltest komen nauwelijks veiligheidseisen etc bij kijken
Ja dat zal er ook wel bijhoren. Maarja echt experimenten doen we niet bij LR eigenlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zo. Wij hadden gewoon een veiligheidscursus daarvoor. Bij experimentele vaardigheden denk ik eerder aan goed onderzoek doen, niet aan veiligheid.
Indd manquote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef MrStalin het volgende:
sws is de sfeer bij LR met dat soort dingen veel chiller. Dan is het meer zo van 'lekker dingen bouwen'meestal is er dan ook chille begeleiding bij die het ook allemaal leuk vinden om te doen. Vandaag bij TNW hing er echt zo'n nazisfeer, overal zat straf op.
Taartpunten.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef MrStalin het volgende:
sws is de sfeer bij LR met dat soort dingen veel chiller. Dan is het meer zo van 'lekker dingen bouwen'meestal is er dan ook chille begeleiding bij die het ook allemaal leuk vinden om te doen. Vandaag bij TNW hing er echt zo'n nazisfeer, overal zat straf op.
Nee bij ons zitten er geldboetes en puntaftrek op. Taart meenemen is nog wel ok om te doenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Taartpunten.Dat doen ze expres, anders zijn er altijd wel een paar mensen die niet op de regels letten. En juist bij experimenten moet je veilig werken, straks blaast alles op in je gezicht (letterlijk
).
Geldboetes voor wat? Labbril vergeten of een apparaat slopen? Voor dat laatste geldt ook gewoon een geldboete bij ons. En je kan je indrukcijfer negatief beïnvloeden bij ons door je als een lompe boer te gedragen, maar het is niet alsof ze een bingokaart bijhouden gelukkig.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Nee bij ons zitten er geldboetes en puntaftrek op. Taart meenemen is nog wel ok om te doen
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef MrStalin het volgende:
25 euro als je te laat meldt dat je ziek bent![]()
Vermogenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Haha hier ook, de docent die ons 'wiskundig presenteren' moest leren behandelde ons als brugklassers in zijn eigen colleges. (Super traag en alles 10x herhalen en overal verhaaltjes bij verzinnen)quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
De natuurkundedocent die even in het blad van de studievereniging een uitgebreide uitleg gaat geven over hoe je een goede presentatie moet geven voor een bepaald onderdeel van de masters, terwijl hij vorig jaar bijna werd vervangen omdat iedereen vond dat hij niet goed les kon geven.! Enige reden waarom hij het dit jaar weer mag proberen is omdat ze geen vervanger konden vinden.
Je bent gek als je niet overklokt binnen de veilige marges. Als je zorgt voor een goede warmteafvoer dan kan je zeer veilig de CPU en de GPU overklokken. Het bekende verhaal van overdreven marges nemen voor mensen die en veel pech hebben en niet weten wat ze doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Rezania het volgende:
Mja, sommige mensen willen ook nog overclocken, en upgraden kost ook weer vermogen natuurlijk. Wie weet hoeveel vermogen de high-end kaarten over twee jaar vragen. Daarbij kan een CPU ook behoorlijk wat vermogen vragen als je echt zwaar werk gaat verrichten, zoals renderen.
Jawel maar ik vroeg me af of dat het meer voor de gemoedsrust was (irrationeel) of dat er een logische gedachte achter zit.quote:Sowieso maakt het prijsverschil tussen een 600 W en 800 W voeding niet heel veel uit op een budget van 1500 dollar.
Tja, dan krijg je dat. Ik heb het gisteren of eergisteren ook al gesteld, ik heb het liefst dat hoorcolleges relatief kort en intensief zijn waarbij er enkel wordt ingegaan op datgene wat je zelf eventueel moeilijk kan begrijpen, gevolgd door een Q&A als er behoefte aan is. Dan heb je niet al die zever dat docenten hun slides voorlezen of het boek voorlezen. Het zou mij zeker helpen om meer gemotiveerd te zijn voor het bijwonen van de hoorcolleges, lezen kan ik zelf prima. Ik erger me dood aan docenten die 80-90% van hun hoorcollegetijd besteden aan het uitleggen van iets wat de meeste studenten zelf begrijpen als ze het boek lezen om vervolgens net die paar lastigere details oppervlakkig te behandelen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Haha hier ook, de docent die ons 'wiskundig presenteren' moest leren behandelde ons als brugklassers in zijn eigen colleges. (Super traag en alles 10x herhalen en overal verhaaltjes bij verzinnen)
Is ook 20 jaar docent geweest op een middelbare school.
Waarom kijken ze voor de DSE toelatingseisen in vredesnaam naar de resultaten tot en met de eerste periode en niet gewoon heel het eerste semester?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Nee bij ons zitten er geldboetes en puntaftrek op. Taart meenemen is nog wel ok om te doen
Hoe weten jullie dat? Wordt er geroddeld door mensen die daar werken?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
De natuurkundedocent die even in het blad van de studievereniging een uitgebreide uitleg gaat geven over hoe je een goede presentatie moet geven voor een bepaald onderdeel van de masters, terwijl hij vorig jaar bijna werd vervangen omdat iedereen vond dat hij niet goed les kon geven.! Enige reden waarom hij het dit jaar weer mag proberen is omdat ze geen vervanger konden vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |