Ik ben jou geen verantwoording schuldig, zeker niet als 'bijdragen aan de maatschappij' wel het laatste is dat zekere andere figuren voor ogen hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Draag jij al bij aan de maatschappij?
Donder toch op kerel. Alsof een bijdrage leveren aan de samenleving een prioriteit is van iemand die er een FYGM houding op na houdtquote:
Aldus de streuntrekker.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Donder toch op kerel. Alsof een bijdrage leveren aan de samenleving een prioriteit is van iemand die er een FYGM houding op na houdt
Lichtelijk ironisch uit het toetsenbord van iemand die alleen maar aan de ontvangende kant op de bank ligt.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Donder toch op kerel. Alsof een bijdrage leveren aan de samenleving een prioriteit is van iemand die er een FYGM houding op na houdt
Als je persoonlijk wordt, weet je dat je kritiek kan verwachten op je eigen houding. Maar ik neem aan dat je hier rekening mee hebt gehouden.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit is geen kritiek maar ongefundeerde karaktermoord. Je bent geen knip voor de neus waard en jullie moeten me zeker niet beoordelen op gronden waar jullie zelf niks om geven.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je persoonlijk wordt, weet je dat je kritiek kan verwachten op je eigen houding. Maar ik neem aan dat je hier rekening mee hebt gehouden.
En dat is waar ik op wijs.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:11 schreef phpmystyle het volgende:
en werkgelegenheid voor juristen en fiscalisten
Zegt de bankierquote:
En jij zit aan de stelende kant.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Lichtelijk ironisch uit het toetsenbord van iemand die alleen maar aan de ontvangende kant op de bank ligt.
Tot jouw DISCLAIMER-post was het een inhoudelijke en niet persoonlijke discussie. Daarnaast geef jij overduidelijk om hogere belastinginkomsten en erik en ik hebben liever een lagere afdracht. Dat is dus geen hypocrisie, maar twee standpunten die allebei op hun merites mogen worden beoordeeld.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit is geen kritiek maar ongefundeerde karaktermoord. Je bent geen knip voor de neus waard en jullie moeten me zeker niet beoordelen op gronden waar jullie zelf niks om geven.
Dan ben jij medeplichtig.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En jij zit aan de stelende kant.
Ach kom op, dit artikel staat toch bol van de aannames die toch niet te staven zijn, of in elk geval niet uitgelegd. Op het MBO wordt zo'n artikel nog niet eens geaccepteerd.quote:
Verhuizen Amerikanen geen activiteiten naar de VS als zij niet een trust-bv zouden hebben in Nederland?quote:. Sterker nog: als Amerikanen een bedrijf kopen, verhuizen ze bij voorkeur alle belangrijke bedrijfsactiviteiten naar de VS, waardoor Nederland dus juist banen kan verliezen
Het slaat weer allemaal als een tang op een varken. Jij en je kornuiten zitten het hele artikel op vage gronden af te fakkelen, laat staan dat er tegenbewijs is neergezet.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tot jouw DISCLAIMER-post was het een inhoudelijke en niet persoonlijke discussie.
Er worden geen feiten genoemd in dat artikel dus valt er ook niets te weerleggen hé.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het slaat weer allemaal als een tang op een varken. Jij en je kornuiten zitten het hele artikel op vage gronden af te fakkelen, laat staan dat er tegenbewijs is neergezet.
Erop wijzen dat jij er onderdeel bent van waar het artikel over gaat is wel degelijk relevant, de rotzooi die ik dan naar me toe krijg gesmeten duidelijk niet.
Ik zeg niet dat je een dief bent, of iemand die massamoord faciliteert. Zulke rotzooi wordt wel over mij gezegd.
Je bent een hypocriet figuur.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat anderen zeggen, alleen voor wat ik zeg. Die vage gronden kan je best inhoudelijk tegenspreken, maar als eerste persoonlijk worden getuigt van zwakte.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het slaat weer allemaal als een tang op een varken. Jij en je kornuiten zitten het hele artikel op vage gronden af te fakkelen, laat staan dat er tegenbewijs is neergezet.
Erop wijzen dat jij er onderdeel bent van waar het artikel over gaat is wel degelijk relevant, de rotzooi die ik dan naar me toe krijg gesmeten duidelijk niet.
Ik zeg niet dat je een dief bent, of iemand die massamoord faciliteert. Zulke rotzooi wordt wel over mij gezegd.
Je bent een hypocriet figuur.
Waarom probeer jij me te kleineren? Doe ik dat ook met jou of anderen hier? Nee dus.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er worden geen feiten genoemd in dat artikel dus valt er ook niets te weerleggen hé.
Je moet nooit bijten in de hand die jou voert
Probeerde ik helemaal niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom probeer jij me te kleineren? Doe ik dat ook met jou of anderen hier? Nee dus.
Omdat zij zich boven de andere mensen stellen. Als het moet (ook) hun handje ophouden. Aan een ego geen gebrek.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Probeerde ik helemaal niet.
En nou, jij hebt toch wel eens jouw minachting uitgesproken over bankiers en andere mensen die actief zijn in de financiële sector.
Gelukkig komt dat niet voor aan de onderkant van de maatschappijquote:Op donderdag 4 september 2014 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat zij zich boven de andere mensen stellen. Als het moet (ook) hun handje ophouden. Aan een ego geen gebrek.
Blablabla lekker relevant allemaal. Je hebt de hele discussie verbaggerd met je vrijblijvende gezwam over personen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat zij zich boven de andere mensen stellen. Als het moet (ook) hun handje ophouden. Aan een ego geen gebrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |