Hij heeft Gwen genakt, niks mis mee.quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft Gwen genakt, niks mis mee.
Gwen van Poorten. Zoek maar op de klout.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n nicht die iedereen gaat betasten na 2 biertjes.
Jij bent een CDA-hippie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Wel typisch dat de conservatiefste user in dit topic hem als enige wel goed vind.
CDA met een flinke vleug CU/SGP.quote:
HET WAS DE CIA.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Even wat boeienders, Isis onthoofd weer Amerikaanse journalist.
http://www.dumpert.nl/med(...)_steven_sotloff.html
eerder dan Liveleak, chapeauquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Heeft ook eens voor het eerst een biertje gehad.....quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:39 schreef tralalala het volgende:
Welke drug zou hij voor de show genomen hebben?
Muziek is inderdaad wel leuk, maar hierbij krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een baas, als hij zingt. Maar dit is inderdaad niks...
Dat is een zionistische samenzwering om de islam in diskrediet te brengen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
En die zit gewoon in de DWDD studio. Binnenkort 3FM talent van het jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bizar, onwaarschijnlijk, waanzinnig, onbeschrijfelijk, ongekende hoogte etc.
Superlatieven betekenen nergens zo weinig als in de muziek.
Als je veel coke gebruikt ben je altijd nerveus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
Is die niet ook bloednerveus voor interviews?
Bij ons in de provincie is 's avonds alleen de brievenbus open.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal kleingeestige, dorpse, zielen.
Jij bent ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je veel coke gebruikt ben je altijd nerveus.
Jij wordt betaald door 3FM om hier te posten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe even normaal over het grootste nederlandse talent van de laatste vijf jaar jongens
Oh echt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je veel coke gebruikt ben je altijd nerveus.
Om in jouw belevingswereld te blijven, hij neukt wijven waar jij enkel van kunt dromen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:47 schreef waxmask het volgende:
Ik zou meteen naar het Hilton lopen en van het dak springen jongen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wordt betaald door 3FM om hier te posten.
Aha. Wel een bijzondere snijtechniek.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
3fm talent van het jaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die zit gewoon in de DWDD studio. Binnenkort 3FM talent van het jaar.
Wat vond jij van het shot nadat hij werd onthoofd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Wel een bijzondere snijtechniek.
Ja leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef TAV74 het volgende:
Als Herman Brood de clown uit hing was het geweldig, doet dit gastje het dan wordt hij natuurlijk totaal afgebrand.
Talent heeft hij iig wel.
Ik bedacht mij waarom ik het af had gekeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond jij van het shot nadat hij werd onthoofd?
Denk je? Ik denk dat hij dat doet voor de image, meisjes meenemen, en dan zeggen dat je ze geneukt hebt...STOERRRRRR!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om in jouw belevingswereld te blijven, hij neukt wijven waar jij enkel van kunt dromen.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wordt betaald door 3FM om hier te posten.
Deze jongen is net zo authentiek als Spike.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef TAV74 het volgende:
Als Herman Brood de clown uit hing was het geweldig, doet dit gastje het dan wordt hij natuurlijk totaal afgebrand.
Talent heeft hij iig wel.
In duet met Monique Smit op het ESF.....of bedoelde je dat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Leuke muziek, jammer genoeg zit hij net als Waylon binnen een jaar met een spuit heroïne in zijn arm in de goot.
Zal wel meer betaald hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:49 schreef tralalala het volgende:
Waarom krijgt hij wel een paar minuten en de rest niet?
Omdat hij beter is dan de meeste bagger die daar voorbijkomtquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:49 schreef tralalala het volgende:
Waarom krijgt hij wel een paar minuten en de rest niet?
Of hij eindigt net als Bar Refaeli met een krultang in de reet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Leuke muziek, jammer genoeg zit hij net als Waylon binnen een jaar met een spuit heroïne in zijn arm in de goot.
Zoals Queens Of The Stone Age?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij beter is dan de meeste bagger die daar voorbijkomt
Dat denken niet tot je grootste kwaliteiten behoort demonstreer je hier inderdaad met grote regelmaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat hij dat doet voor de image, meisjes meenemen, en dan zeggen dat je ze geneukt hebt...STOERRRRRR!!!!
Dit heeft niets met muziek te maken!quote:
Ikzelf hoor liever Jett, maar goed soms zetten zichzelf wel voor lul ja voor een grote band 1 lullig minuutje te geven.quote:
En ik doelde op haar uiterlijk, ze zag er niet helemaal gezond uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op het vertoonde gedrag. Geraldine acteert ook als ze thee drinkt.
3fm inteelt....quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat denken niet tot je grootste kwaliteiten behoort demonstreer je hier inderdaad met grote regelmaat.
Dat heet slecht acteren. Haar boze blik komt er nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef TLC het volgende:
[..]
En ik doelde op haar uiterlijk, ze zag er niet helemaal gezond uit
Krijg lekker allemaal de tering Afrikaantjes. Ik ga lekker terug op het pluche.quote:
Niet bij Jett, maar wel ergens anders idd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zat ook nog met je hoofd bij Jett.
Hij was inderdaad te netjes waardoor hij niet echt grappig werd. Idee was leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijg lekker allemaal de tering Afrikaantjes. Ik ga lekker terug op het pluche.
Speelde jij ooit niet CS 1.6 met Kapiteintje en mij? Of was dat iemand andersquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet bij Jett, maar wel ergens anders idd.
Is dit weer een verkapte Alors post. Je weet dat ze op vrouwen valt he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet bij Jett, maar wel ergens anders idd.
Nou ja die Jett lijkt wel net een wijf.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit weer een verkapte Alors post. Je weet dat ze op vrouwen valt he?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik weet niet wat CS 1.6 is, dus ik denk dat het iemand anders was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speelde jij ooit niet CS 1.6 met Kapiteintje en mij? Of was dat iemand anders
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hakeboom.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie was die dame die naast Jet zat voor ie aan het woord kwam? Linda Nogwattes?
Het zijn allemaal toch mensen die je normaal niet kent, en zowel niet wil kennen uit die 3FM koker? Douwe, stotterkut, Niels allemaal kut met een rietje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja die Jett lijkt wel net een wijf.
Ik ken ze dan ook alleen maar omdat ze bij DWDD optreden. 3FM luister ik niet naar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het zijn allemaal toch mensen die je normaal niet kent, en zowel niet wil kennen uit die 3FM koker? Douwe, stotterkut, Niels allemaal kut met een rietje.
Beetje dom dat je je tactiek openbaar hebt besprokenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje dom dat je je tactiek openbaar hebt besproken
Misschien kun je opreis om tips vragen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Openheid en directheid is mijn enige charme. Voor de rest heb ik slechts mijn moderatortag. Maar ik zal nog iets geforceerder te werk moeten gaan kennelijk.
Daar heb ik geen weet van. Maar ik waag mij eerder aan make-up Jett stijl dan tips vragen aan een mede-user.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien kun je opreis om tips vragen.
Valt los van Nico best mee. Normaal gesproken ook geen fan van Paulien maar die rubriek doet ze best aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen een en al aids
Nielson komt muziek maken
De taalrubriek van Arjen en Paulien
Nico is er weer om te dichten
Tafelheer Paul de Leeuw.
Lubachquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen een en al aids
Tafelheer Paul de Leeuw.
Haten op Arjen en Paulienquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen een en al aids
Tafelheer Paul de Leeuw.
Oké.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik was eens in het Vondelpark en ging een broodje eten, ik keek eens om me heen en alle mensen leken me DWDD-kijkers die Chef Special een goede band vinden.
Okay, vergeet je niet foto's te maken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van. Maar ik waag mij eerder aan make-up Jett stijl dan tips vragen aan een mede-user.
Geen Normaal en geen voetbalprogramma, dan haakt de meerderheid hier al af.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal kleingeestige, dorpse, zielen.
Morgen zal de chansonBelg wel aan tafel schuiven.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:41 schreef OProg het volgende:
Hier zaten we dan de hele zomer naar uit te kijken.
Met Prem,quote:Op woensdag 3 september 2014 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen zal de chansonBelg wel aan tafel schuiven.
Is Corrie tafeldame?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
Loewie,.
Paulien,.
Paul,.
Corrie,.
Huh wat krijgen we nouquote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
Loewie,.
Paulien,.
Paul,.
Corrie,.
Frenk zat gisteren in de jury bij De Rijdende Rechterquote:Op woensdag 3 september 2014 19:06 schreef NoCigar het volgende:
En nu, het onthoofdingsfilmpje. 'Moeten we dat in Nederland ook doen met journalisten? Frenk van der Linden, wat vind jij?
Door bezuinigingen moet er meer tekst in evenveel tijd.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Wat praat hij snel. Is iedereen opeens besmet met het snelpraatvirus.
Dat was zijn slecht lijKende tweelingbroer.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frenk zat gisteren in de jury bij De Rijdende Rechter
quote:
Ik ook!quote:
Met mijn kanarie.quote:
Iddquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Precies, alsof Obama nu zegt: 'Stop het bombarderen op IS'.
Lekker, ik maak zo wel wat.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook!
Het pizzaatje ligt in de oven.
Ik mis het kaarslicht.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Johannes heeft een heerlijke macaroni voor ons gemaakt
Tot zover dit off-topic bericht
[ afbeelding ]
De vorige keer is het ook fantastisch gegaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Ja Obama moet gewoon 100.000 US troops daar droppen. Dan komt het helemaal goed!
Ziet er erg lekker uit!quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Romantisch met zo'n blik bier er bij.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Sybrand van Haersma Bumaquote:Op woensdag 3 september 2014 19:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook!
Het pizzaatje ligt in de oven.
Niks mis mee.quote:
Geen Schultenbrau.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze christelijk is.quote:
Zit jij nou apen te beledigen?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Appa is ook een radicale aap.
rapper Eppoquote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Appa is ook een radicale aap.
Het is meer anti-Amerika propaganda die altijd werkt bij dat soort figuren.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
Hoe ziek ben je, als je een onthoofding ziet en denkt: Ja.....dat wil ik ook!
Niet onder de christelijke moslims?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat die groei van IS wel meevalt. Wel is IS moeilijk te bevechten, ze hebben in die regio steun onder de islamitische moslims.
Islamitische moslims. Oke.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat die groei van IS wel meevalt. Wel is IS moeilijk te bevechten, ze hebben in die regio steun onder de islamitische moslims.
Niet onder sjiitische moslims.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet onder de christelijke moslims?
Definieer "dat soort (licht getinte) figuren".quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Het is meer anti-Amerika propaganda die altijd werkt bij dat soort figuren.
Maar iemand onthoofden. Ik heb er geen woorden voor.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Het is meer anti-Amerika propaganda die altijd werkt bij dat soort figuren.
XDquote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
Superniger met zijn streepjesshirt.
Wat wil je nouquote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Definieer "dat soort (licht getinte) figuren".
In het echt is hij sympathieker dan online.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Syntix lijkt me best een aardige jongen.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef bdd8 het volgende:
The Undateables! Geweldig programma. Grote aanrader.
*Kattukquote:Op woensdag 3 september 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Arnoud komt waarschijnlijk uit Katwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |